RAPMOON POV
Aku,Kookie dan Xiumin terus pecahkan pintu . Kai dengar bunyi orang menangis dan hati dia rasa tak sedap . Aku pun risau dengn Lemi . Tak lama lepas tu aku dengar orang jerit tapi dengan suara yang marah . CHORONG !! Ya, aku yakin suara dia .
Tak lama lepas tuh pintu pecah . Tapi yang membuatkan hati aku hancur bila nampak Lemi dalam keadaan meniarap . Muka dipenuhi darah , basah lecun , rambut serabai , tepung , telur , gula an macam macam lagi penuh kawasan tandas tuh . Eunji dan Naeun masih tak puas lagi belasah dia .
Paling menyayat bila dia cuba merangkak kearah kami . Aku nampak Kai menangis .
"Nooonaaaaa ! Kyah , Paboya ! Paboya *simbah air*"
Aku ,Jungkook dan Xiumin menangkap semua pempuan tuh dan heret ke pengawal .
"Kai ! Bawa dia pergi hospital sebelum lambat !. Korang ikut kitorang . Tak guna !"
END POV
"Chagiyahh ! Maaf kan oppa . Oppa salah . Kalau lah oppa ikut tadi . Kalau lah oppa tak abaikan chagi. Kalau lah oppa dengan chagi tadi . Arghhh ! Chagi , bangun sayang !"
"ARGHHHH !!!!" Eunji .
"Lepaskanlah ! Kyahh ! "
"Berambus kau perempuan ! Pabo Pabo Pabo Pabo !"
"Kai , tolongggg..."
"Oppa tolong sayang . Shhhh , Jangan pergi sayang .*lari keluar* "
"Hyung jum "
"Kamu pergi dengan Suho hyung dulu . Nanti hyung bagitahu yang lain eoh ?"
"Pali Kai !"
"Nae "
LUHAN , EXO , BTS
"Pali Pali semua . Kita kena pergi hospital"
"Wae hyung ? Apa jadi ?"
"Seulmi kena belasah dengan Queenka tadi . A Pink ikut kita dari tadi sebenarnya ! Teruk sangat . Nampak parah . Pali , kita kena pergi sekarang . Kai baru bawa dia tadi dengan Suho . Rapmoon , Jungkook, Xiumin dah bawa perempuan tuh pergi jumpa pengawal nak hantar balai."
"Bwooyah ?? Kyahh , Pabo punya bit**" Jimin
"Kaja , cepat !"
SKIP
HOSPITAL
"Kai !" Chen
"Macam mana keadaan dia hyung ?"
*menangis * "Shhhh , sabar hyung "
*peluk* "Kai ahh , sabar ."
*peluk * "Kai , kami semua yakin dia tak papa. Ara ?" Jin
*menangis * "Perempuan tak guna . Aku bunuh kau ! Mimi ahh " Jihyo
"Chagi, sabar . Shhh , *peluk*"
"Oppa ! Kalau dia mati chagi tak kan maafkan diorang . Chagi akan balas dendam !"
Selama beberapa minit suasana mulai hening dan diselangi dengan tangisan Jihyo ,Jhope , Kai, Tao.. Tak lama kemudian Rapmoon , Xiumin dan Jungkook sampai ..
"Suho , macam mana keadaan dia ?"
"Doktor masih periksa . Doktor tak keluar lagi ."
YOU ARE READING
Curse
Mystery / ThrillerSeulmi-Wanita yang dilaknat . Kai-seorang playboy 'kita sahabat selamanya' Cinta dibatasi dengan jarak dan sempadan. Memori yang disimpan tetap diingatan, namun tiada yang ingin menyingkapnya . Dendam yang tersimpan kerana cinta yang dikhianati? M...