Part 15

46 4 2
                                    

PAGI (Hari kelima)

"Anyeong !!!!! Bangun semua bangun !!!" Seulmi mengejutkan yang lain dengan menggunakan periuk yang diketuk dengan senduk .

"Dah tengah hari nih . Bangun bangun . Ke nak aku runtuhkan smua khemah huh ? " singa dah bersuara.

"arghhh ! Kejap lagi lah . Hmm . Mengantuk lagi ni " Jungkook

"A'ahh . MEngantuk sangat . Kami semua tidur lambat semalam . " Jhope

"Banyak cantik ! Kitorang yang tidur lambat tau . Korang , lepas je ajushii tu balik semua dah terbongkang kan ? Jangan nak merungut ! Bangun cepat . "

"Aku kira sampai 10 , sapa lambat dia kena kemas semua sisa makanan . Cepat !"

"Ahhh , Ye ye ."

"1"

"2"

"3"

"Ehh . Hyung panggil ahli EXO yang lain cepat . Kalau Seulmi dah cakap macamtuh dia memang akan buat something . Dan kemungkinan khemah kita 'hancur' "

"Bwo?? Aishhh ."

"Semua bangun cepat . Kalau tak nak menyesal "

"4"

"5"

"6"

"7"

"8"

"9"

"10"

"Semua dah bangun . Semua khemah kosong . Kaja . hidangkan semua makanan . Nanti senang ."

"Nae. Kaja."

SKIP

"Jum pergi cycling kat tasik depan tuh nanti . Boleh amik gambar kenangan nanti ."

"Ala , hyung saya tak boleh ikut . " D.O.

"Wae ?"

"Saya dah janji dengan ahjuma Sunhwa nak belajar buat kek dengan dia . "

"Bwo ? Kenapa tak bagi tahu kami huh ?" Suho

"Kami lupa lah hyung . Excited sangat. " Chen

"Aigo . Siapa lagi yang pergi ?"

"Saya , Chen hyung , Xiumin hyung . "

"Nae , jaga diri baik baik . Hati hati . Ara ? Nanti hyung suruh ajushii teman ."

"Nae"

"So yang lain pergi kan ?" Rapmoon

"Yup ! "

SKIP

Dirumah Sunhwa.

"Anyeong ! Ahjumaa kami dah sampai"

"Nae . Chakaman !."

Tidak lama kemudian...

"Aigo , masuklah . Mana ajushii Park ? "

"Dia dapat teman sampai sini je . Dia ada hal penting . Kami tak lama . Mianhae . Jam 6 kami perlu balik nanti Suho eoma marah "

"hahahahaa , nae . Okey jumlah ahjuma ajar kamu . "

"Nae"

Selepas beberapa minit kemudian ...

"Wahh pandainya ahjuma buat kek . Kuih pun pandai . wahhh , hahaha ... "

CurseWhere stories live. Discover now