Part 18

45 6 2
                                    

Rumah BTS

"WAHHHHHH !!! HOME SWEET HOME " Jungkook

"kyahhh !!! diam lah . Memekak je . " Jimin

"Alah hyung nihh em em em " *pout*

"Okeyy jangan merajuk . Malam ni hyung belanja makan . nae ?'

"Hmmm Yeahhh !!! . Jangan jealous ye semua hahaha"

"Heishhh " naik atas

"Jangan nak mengeluh pulakk . hahaha " V

"Hmmm , Jumlah angkat barang " Rapmoon

"hmm jumlah . Lagi layan lagi melarat"

Rapmoon dan Jin mengangkat beg untuk dimasukkan ke dalam rumah . SEMUA BEG bukan SATU . Lepastuh diorang kemas rumah , maklumlah seminggu kosong tapi tak da lah banyak sangat pun habuknya . Cuma yelah , rehat dah cukup so mata tak boleh lelap . So , kena buat kerja sampai penat baru boleh lelap .

Tiba tiba ....

KRANGGG ! (pinggan pecah)

"Kyahhhh , Rapmoon ah . Kau kenapa nih ?"Jin

"Arhhh . TAk ada pape hyung . Saya okey . "

"Banyak lah . Meh tangan kau tuh . Hyung balut "

"Aniyyy , gwechanaaaa...." *pengsan*

"Tengokk tuh . Dah lah berat . Heishh.. JIMINNNN !!!! JHOPEEE!!!! TURUNN CEPATT "

"Apa hyung nihh . jejerit nih ? " V

"A'ahh , baru nak main game " JHope

"Ahhh , baguslah kamu ada . Mana Jimin ? "

"Dia dah lama terbongkang . Kenapa hyung ?"

"Ni hah . Rapmoon pengsan . Cepat tolong hyung angkat dia . JHope tolong bersihkan kaca tuh . "

"BWOO ? Kenaoa dia pengsan . Ahhh , nae nae."

"Okey V cepat . 1...2....3... Angkat"

"Bawa ke sofa cepat"

.............

"Hyung . dah settle . kenapa Rapmoon pengsan ?"

"Hyung rasa dia tak sihat kot . badan pun panas . Dia kemas dapur tadi then pinggan pecah bila hyung nak tanya dia kata okey . Lepas tuh dia nak kemas , tapi tangan dia terkena kaca tuh lepastuh tak lama tu dia pengsan "

"jap jap " *letak tangan *

"Wow , hyung dia demam ni " V

"Hopie amik kain dengan bekas air "

"Nae"

"hyung pergi masak dulu . Untuk kita semua dan Rapmoon"

'Sayang sungguh kau pada Lemi . Hyung harap kamu sabar '

Di rumah Jihyo dan Lemi

"heishhh , bisinglah rumah diorang nih . memekak je . Tak tahu penat ke . Jin la nih , terjerit jerit sampai nak terkeluar anak tekak dia tuhh "

"Heiii , hahah , Rileks la . Kan dah senyap tuhh . Diorang tengah main game kot . Ala . Dia oppa kau jugak. Now aku nak masak , kau nak makan apa malam ni ?"

"Kyahhh apa nih hmm . masak ? Ala tidur lah dulu , kita baru je lepas kemas rumah tau . Nanti dah bangun kita masak , aku tolong kau ."

"Alahh . takpe . Aku masak sorang je . Bukan tak biasa . Kau rehat jela , nanti aku kejut . Cuma kau nak makan apa ?"

CurseWhere stories live. Discover now