Part 49

48 4 0
                                    

HOSPITAL

PAGI

Hyeri baru terjaga . Tepat jam 9 pagi . Dia terasa tangan Lemi bergerak.

"*mengeliat* huarghhh!!! Hm . Lemi? "

"Hm . Perasan aku je kot "

Beberapa minit kemudian ...

Jari Lemi bergerak ...

"Em ... *pegang kepala* "

"Lemi? Kau okey tak? Hm ? Kejup *keluar*"

"Nurse panggilkan doktor . Palli."

"Nae "

Tak lama lepastu doktor masuk ke wad Lemi.

.........
.........
.........

"Doktor , macam mana dengan kawan saya ? "

"Dia cuma mengalami kesan daripada pengembalian memori. Dia dah ingat semula semua memori dia yang hilang . Tolong jangan bagi dia penat atau tertekan . Eoh? "

"Jinja ??? Nae . Kamsahamida doktor"

"Nae"

Hyeri terus masuk ke wad Lemi. Hati dia happy yang amat meh.

"Hey . "

"Hoi, jangan lah tercegat kat situ mari la sini. Kesian lah kat aku ."

"Ara ara kejup *lap muka*"

"Jangan lah nangis pulak alah kau ni. Rasa bersalah tau lagipun aku dah okey . *angkat tangan*"

"Kau yakin ? Tak pening atau sakit pape ke ?"

"Ye aku yakin . Hm ..cuma ..."

"Cuma ??"

*nangis*

"Kenapa kau nangis ni? Hm?"

"Aku ... aku dah ingat dia balik . wae? wae ?wae? aku perlu ingat dia balik? "

"Maksud kau , Kai ke ? "

*angguk*

"Kau tak rindu dia ke?"

"Tak ! Aku benci dia. Dia seksa aku . Dia seksa Jiji ! Dia tak pernah sayang aku . Dia tak pernah percaya aku . Wae ? Aku ni memang tak guna ke? Malang ke aku ni? Sampah ke aku ni? *tunduk* "

"Hei siapa cakap ? *peluk* Tak, tak , tak . Kau bukan macam tu pun . Kau lah orang yang paling special dan baik yang aku pernah jumpa. Kau la kawan yang paling terbaik . Kau jugak lah orang yang jujur . "

"tapi ...."

"Dah dah dah. Shhhh... Aku dah tahu semuanya . Lepaskanlah . Jangan kau simpan apa apa lagi hm ? Jangan fikir pasal semua tu lagi dah. Pedulikan . Kau berhak bahagia.  "

"Aku tak mampu nak bahagia . Dia masih lagi hidup dan masih ada . Dia selalu ganggu aku "

"Hm , aku kan ada ? Aku akan tolong kau hm ? Jangan sedih lagi. Oh ya aku lupa nak beritahu , yang lain baru je balik. Lagipun kau discharged petang so aku suh diorang balik dulu ."

"Gumawo Hyeri ssi *peluk*"

"Nae . Dah jangan sedih lagi . Aku tolong kau . Hm ? "

*angguk*

SKIP

MALAM

Semua berkumpul di rumah EXO . Diorang buat party birthday untuk Baekhyun yang ke 24 . Semua berjalan dengan lancar .

CurseWhere stories live. Discover now