Part 11

55 6 2
                                    

SKIP.

"Arghhhh !!! Segarnya . Bestnya .. Hyung ahh... Jomlah pasang khemah kat sana . "

"Yelah yelah jangan jerit kuat kuat sangat . Malu orang pandang . " marah Suho . Dah lah penat lagi tambah penat .."

Well semua mesti dah tengok Hutan Wisata Yumyeongsan . Air terjun yang indah dan segar sangat . Memang sesuai untuk perkhemahan . 

Lastly semua pasang khemah .. Disebabkan idea licik Kai , khemah dia sebelah dengan Lemi dan Jiji. Hahahaha kejamnya .. Tepat 6 petang semua khemah siap didirikan .Tao ,Kris ,Lay ,Chen satu khemah . Kai , Sehun , Chanyeol Dan Baekhyun satu khemah . Xiumin , Suho , D.O. dan Luhan satu khemah . BTS je yang paling pelik , ahli 7 orang tapi ... sampai 6 khemah . Jungkook dengan Jimin je yang kongsii .. *Yeahhh author tahu part ni bsan *

"Yeahhh !! Jum mandi .. "

"Jummm .."

"Kyahhhh , macam budak budak lah Tao ni .. "

"Pergilah . saya nak rehat .. "

"Betul nihh ? "

"Ye. Pergi je. Nanti aku datang kalau rajin ."

Mesti pelik kan knapa Lemi tak ikut .. Actually dia kena ugut dengan queenka . Quennka pun ada jugak sebenarnya ke Hutan tuh untuk sesaja tapi tak sangka yang hari mereka sama dan tepat .. 

Air Terjun

"Kyaahh oppa ! Jangan lahh . Heishh . Basah dah tau tak ? "

"Hahahah . meh lah Jiji . Kau ni  , bertenggek pulak atas tuh ."

"Biarlahh . Sibuk jelah "

"Hmmm .. Hyung , saya balik dululah . Jalgayo "

"Kai ? Betul nih ? kau tak pape ke ? Kau okey tak nih ?

"Namjoon hyung , saya okeyy . Cuma penat . hmm "

"Okeyy pergilah rehat ..

KAI POV

Hati aku tak seap lah. Hmm mungkin sebab benda lama tuh kot aku masih tak boleh nak move on hmm . Bila aku sampai je tempat khemah ,semua bersepah tak terurus langsung . SEULMI ! 

"Chagiya !! Chagii ! "Air mata aku da nak keluar ni . Tak kan lah makcik dulu tu ada lagi .. Tak . Tak mungkin..

"Kai ahh .. Tolongg .. tskk tskk tskkk "

Aku nampak Seulmi mengengsot dengan kepala yang luka .

"Semua !! SEULMI !!! Cepat !!!  " aku bersyukur sebab air terjun tuh tak jauh sangat . 

END POV .

"Yahh ! Mimi sapa buat nih ? bagitahu aku .."

"Choooo....roooo...onggg ... "

"SHITTT ! "

"Kita mesti cari diorang . Diorang takkan camping . Depan tadi ada rumah sewa . Jum aku tahu nak buat apa."

BTS terus pergi cari quenkka  a.k.a. A pink . Melampau sebab dah musnahkan semua benda . Makanan semua takda . 

"Arghhh ! Paboyaaahhh diorang dah balik .Diorang baru je daftar keluar. "

SKIP

Malamnyaa... 

"Mianhae .. Sebab dah susahkan semua orang . "

"Yah apa chagi merepek nih . "

"Dah dahh . nasib baik  D.O bawak makanan lebihh . hmmm .  Apa kata malam ni kita cerita hantu .. "

CurseWhere stories live. Discover now