Sejak kejadian confession tersebut hubungan Seulmi dan Rapmoon menjadi semakin awkward . Bila kata nak berbual je masing masing tak tahu nak buka topic tentang apa . Jin dan Jihyo perasan semua tuh tapi tak nak camur nanti melrat , lagipun diorang memang dah rapat so mesti ada jalan sendiri .
SKIP
PETANG
"Hei , buat apa tuh ?"
"Ahhh , kau rupanya Rapmoon. Tak da buat apa pun "
"Hmm . Aku tak selesa macam nih . Kita lupakan benda lama . Aku tak nak hubungan kita awkward macam ni"
"Hmm , aku pun . Mianhae . Sahabat ?"
"Sahabat " *pinky promise*
"hahhaha , wey kau tahu tak yang semlam Jimin cari kau ."
"biarlah dia tuh . malas nak layan "
"hahaha,asal kau merajuk dengan dia ?"
"Mana taknya dia pergi amik baju aku lepastuh pi keluar sampai malam . Kotor habis baju tuh . Dah lah kesayangan '
"Hahaha . Lek ah . Kan boleh basuh "
"Aku dah mintak tolong hyung basuhkan tapi tak boleh jugak bersih . Sebab tu aku malas nak layan dia ."
"Hahaha , rileks lah . Meh aku basuhkan mana tahu bersih nanti ? haha . Nnti kalau si Jimin tu lari macam dulu cane?"
"Emm , betul nih ? Kejap lagi aku ambik kan .Hahaha , tak dalah . "
"Okey . Kau jangan memain , tu hah dia tengah angkut beg tun . Eh jum jum "
"huh ? mana mana ? "
"Tu kat depan sana ."
"JIMIN !!!!" Seulmi
"JIMIN !!!" Rapmoon
"Nak pergi mana ni ?""Jimjim nak lari . Rapmoon hyung tak sayang Jimjim lagi . Hmmm . Dia jahat . Jimjim dah mintak maaf , dah belanja makan , dah masakkan , dah buat semuanya dia tetap tak nak maafkan ."
"Heh , tu baju kesayangan hyung tau . Kenapa pergi ambik tak bagitahu ?"
"Jimjim tak sengaja . Jimjim nak cepat masatuh"
"Alasan aeh "
"Mana adalah "
"Ye alasan"
"Tak . Jimjim tak tipu hmmm ""Ye tipu"
"tak "
"ye"
"tak "
"ye"
"tak "
"Enough ! HEishh macam budak budak . Jimin nanti kalau nak pinjam cepat atau lmbat kena bagitahu orang tuh dulu . Rapmoon ! Kau ni dia dah bebetul mintak maaf kan . Tak kan kau nak marah dia lagi . Dah lepas dah benda tuh . Nanti aku basuhkan lah untuk kau . heishh . Gaduh gaduh . "
"Hmmm . mianhae hyung "
"Hmmm , yelah . dah jum masuk "
*senyum *
MALAM
Di rumah EXO
BTS dan Lemi , Jihyo semua ada kat rumah EXO memandangkan Lay , Chen , Xiumin , Luhan , Tao dan Kris keluar . So bila rumah sunyi tak ada apa yang boleh dibuat ,EXo pun ajaklah yang lain melepak . Paling untung bila semua hw dah settle berkat Lemi dengan Rapmoon kalau tak mesti dah macam apa .
YOU ARE READING
Curse
Mystery / ThrillerSeulmi-Wanita yang dilaknat . Kai-seorang playboy 'kita sahabat selamanya' Cinta dibatasi dengan jarak dan sempadan. Memori yang disimpan tetap diingatan, namun tiada yang ingin menyingkapnya . Dendam yang tersimpan kerana cinta yang dikhianati? M...