Part 25

38 5 2
                                    

SKIP
SEKOLAH

HAN POV
Heish , dah sebulan lebih dah Seulmi tak datang sekolah. Rasa rindu pulak. Dia sihat ke tak aeh. Dia okey ke . Tapi mamat tu pun tak datang jugak. Diorang ni ada pape ke. Tak kan diorang da kahwin kot . Heish.

"Hm . Boleh tanya tak Hyemi?"

"Errr, tanya apa ya ? "

"Erm , kenapa aeh Seulmi dah lama tak datang ? "

"Ouh . Dia kemalangan . Pengetua beritahu saya"

"Huh!!! be.... betull ke ? Awak tak memain kan ? *goncang badan Hyemi*"

"Err,arhh. Ye ye . Tapi dia okey . Tak lama lagi dia akan sekolah balik."

"mian mian . yeke ? hm terima kasih."

"Nae"

Hm , Seulmi aku harap kau tak papa . Aku harap kau okey.

END POV

Tanpa disedari, perbuatan Han tadi diperhatikan oleh Yoona .
"Heh. *smirk* Nampaknya dia ni macam boleh pakai je . Tapi hm macam susah pengaruh. Well nanti aku akan jalankan dulu first plan . Kalau tak menjadi plan B masih ada . "

Tidak lama selepas itu Yoona berlalu dengan senyuman yang tak lekang dari bibirnya . Senyum kenapa ? Heh , dalam kepala dah penuh dengan pelbagai rancangan yang mungkin boleh mengukir senyuman kemenangan .

SKIP

KANTIN

"Hyung ah. Cuba tengok tu "Tao

"Hm . kenapa ? " Xiumin

"Tetiba je senyum bila lalu kat sini. Patutnya sedih Kai tak ada . Macam ada pape je ."

"hm , Itu biasa . Masa dia dengan Kai pun dia macam tu jugak kan so no wonder lah. "

"Hyung nak tahu something tak ? *angkat kening*"

"Apa ?"

"Semalam Tao spy Kai dengan noona "

"So?"

"Heish . *mengeluh*"

"Apa ? "

"Diorang dah official tau . Kai siap sarungkan cincin lagi. Sweet tau !"

"Bwo ? Wah ! Kai da semakin matang . "

"Bwo? betul ke apa yang kitorang dengar ni? "BTS

"*tepuk kepala*Aduh . A'ah. hehe.Shhhh nanti yang lain dengar "

"Hahaha, chukahae . Apa kata kita kenakan diorang nanti ?" Jimin

"Kenakan macam mana tu ? "

"*petik jari*Hah ! macam ni. Kita pulaukan diorang sampai diorang bagitahu kat kita tentang hubungan diorang yang real tu " Chen

"Yeah ! Bagus jugak tu . "

Selepas itu BTS EXO dan Jihyo pun menikmati makanan yang dibeli. Suasana kantin agak lengang kerana tidak ramai pelajar yang datang kesekolah. Well cuti sekola dah nak hampir . Tiba tiba....

"Suho oppa, Kai tak datang lagi ke?"

"Alah minah ni semak lah. Dah tak nampak dia kan ? So tak datang la tu . "

"Alah jangan lah marah. "

"Dah . Dia dah jawab kan ? Berambus lah " D.O.

"Alah tapi nak tanya lagi. Kenapa dia tak datang ? Tak kan sakit lagi. Ke dia memang dah pemalas ? Rindu kat dia . "

CurseWhere stories live. Discover now