Part 22

42 5 2
                                    

Part 22

"Arghhh !!! The most worst day ever !!!!" Lemi

"Wae wae ? Ehh kau nih . Jangan menjerit macam tuh lagi boleh tak. Orang yang sihat pun kena serangan janntung tau . Cpatlah siap nanti lambat nak pergi sekolah"

*masuk selimut * "Tak nak ahh . Cakap je ngan cikgu aku tak sihat" *sign piece*

*Tarik selimut * "Bwooo ! Tak sihat ? Sejak bila dah pandai menipu nih ?. Pali !!"

"Semalam . hehehe *Sengih*"

"Kau macam ada something je . Mimpi apa semalam ? *smirk*"

"Hahahahaha. Tak nak bagitahu . Malu ahh "

"eleh . Time kau first day pun bagitahu aku tau . Tak malu pun . *jeling*"

"Arhhhh ! Hahahaha"

*tutup mulut* "Hei , diamlah . Kau nak ke yang lain datang ?"

"Heheheh , mian mian . Tak nak . Emmm .. Semalam kan ... Aku kan "

"Mimpi apa ? Kai ke ? *angkat kening*"

"Hahahahahaha, alah mana tahu ni *merah *"

"Wahhh !! Jinja ? Cerita lah .. Pali pali masih ada masa lagi nii . "

"Hehehe , aku mimpi dia ajak aku date . Kitorang pergi Amusement Park . "

"OHMAGADDDDD !!! Hhahaha , amlu letuw jumpa dia nanti hahahah.Aku faham . Dulu pun aku macam tu gak bila dengan Jin. Dia sampai sdih aku asyk tak layan dia kat sekolah tau , hahaha "

"ahahah , sires lah ? Ala macam mana ni "

"Hahahaa, kalau malu jangan pandang . Kalau kau rasa okey berbual je macam biasa "

"Andwaeee !! Kitorang duduk sebelah sebelah tau . Hmmm , "

"Hahaha. Takdir korang kot . Rileks . Tarik nafas , hembus . Tarik , hembus. Rileks ingat , rileks . Now get up and wash up . Nanti lambat"

"ahhh , huhhhh ... Gumawo chigu yah * cubit pipi * Tata, *lari* "

"Kyahhh ! Sakitlah ! Heishhh . "

SKIP

Depan Taman

"Chagiya . Lambat nya ?"

*Tak pandang* "Jumlah gerak . Mian lambat ,Rapmoon . Kitorang bangun lambat tadi"

*Garu kepala *"Ahhh , nae"

"Chagiya ?? Kenapa tak jalan dengan oppa?"

*Tak layan *

"Noona tak sihat kot . Atau mungkin hyung ada buat yang tak baik ke sampai noona merajuk ke ? " Jungkook

"Ehhh ? Tak sihat ? Betul ke ? Hmm , macam pelik je . Hyung tak buat pape pun . Hyung pun tak contact dia masa balik semalam ."

"Mungkin dia merajuk kot sebab hyung tak tanya dia pape semalam ." Jimin

"Hmmm , tak mungkin . Takpalah nanti hyung cakap dengan dia ."

"Apa kata nanti balik kita pergi Taman nak ?" Tao

"Bwooo ? " Lemi

"Wae ? "

"Ahh , aniy . *tunduk* "

CurseWhere stories live. Discover now