Part 30

49 5 9
                                    

SKIP

SEKOLAH

Sudah sebulan kejadian di rumah EXO berlalu . Punca kemalangan tersebut terjadi masih tidak diketahui lagi. Dan itu yang membimbangkan yang lain lain tapi tidak bagi Seulmi, Jihyo, Xiumin dan Kai . Mereka mempunyai firasat yang sama.

Dan apabila Seulmi memberitahu cikgu Kwangsoo mengenai perkara itu , cikgu Kwangsoo mengiyakan dan dia pesan agar berhati hati .

"Eh , surat ? Hm , Kai ni mengada je "

'Chagi, jumpa kat rooftop . Oppa tunggu'
Sayang Oppa

"Heish mengada . Erm Jiji "

"Wae ?"

"Aku nak pergi rooftop kejap aeh ? Kai ni mengada . Mungkin urgent kot "

"Eleh, cara kau cakap macam baru kenal dia je kan ?"

"Hahaha, kejup aeh. Nanti beritahu yang lain "

"Nae "

Seulmi terus menuju ke rooftop memandangkan masa panjang. Yoona perasan tapi hanya tersenyum . Lalu dia pergi ke arah Kai yang baru tiba di pagar . Kai datang lambat kerana lewat bangun .

"Oppa ! Rindu kat oppa *kiss pipi*"

"Ei, geli lah. Pergilah. Tak tahu malu ke ? Semua pandang ! *tenking*"

"Alah, dulu boleh je "

"Itu dulu faham ? Kau kan da ad yang baru kan ? "

"Oppa ! Boleh faham tak? Chagi kan cakap chagi tak ada pape hubungan dengan dia lagi ."

"Ada aku kisah? "

"Oppa masih sayangkan chagi kan ?"

"Bila pulak aku sayangkan kau ?"

"Tu . Gelang tu masih pakai. "

"ohh yang ni. *cabut* Nah . Ambiklah, dah lama dah nak pulangkan tapi asyik lupa je. "

"Sampai hati oppa . Hm . Chagi betul betul nak oppa *back hug* "

"*tolak* Jangan sampai aku guna kekerasan kat kau . "

Kai terus meninggalkan Yoona . Kai mengambil buku buku yang penting dan terus ke kelas .

Yoona tersenyum puas kerana rancangan nya berjaya . Dia mengambil handphone dari Hyorin dan terus berlalu .

ROOFTOP

Seulmi membuka pintu dan ternampak seseorang duduk diatas kerusi. Dia terasa pelik kerana 'Kai' tidak menyapanya

"Oppa ? Cepatlah. Nanti lambat nak ke kelas ."

"Erm ? tak nak ke duduk dulu ?"

Seulmi terus duduk di kerusi sebelah 'Kai'. Dia memandang kearah 'Kai' tetapi 'Kai' memakai penutup mulut .

"Oppa tak sihat ke ? *pegang muka*"

"Chagi sayang oppa ?"

"Soalan apa merepek tu ?"

"Kalau sayang cakaplah . *bukak penutup*"

"Han !!! Kau ! "

"Ya . Oppa la ni.*pegang tangan*"

KELAS

"Eh Kai? Kenapa kau kat sini ?"

"Wae ? Aku datang lambat ni. Tak boleh masuk ke ?"

CurseWhere stories live. Discover now