כלואה: פרק 35- זוגות.

2.5K 141 4
                                    

הסתכלנו על טומי במבט לא מוסבר. שלי בכול אופן, היה מבט של 'איך נצא מזה?' מיד חייכתי חיוך רחב. "בוא טומי תתקרב" סימנתי לו גם עם ידי והוא התקרב עם הפרצוף העצבני שלו.

"תשבע שלא תספר לאף אחד" הטחתי בו וכבר ראיתי את מבטם של אמה ואנדרס ננעצים בי כמו סכינים ואפילו אמה שאלה עם השפתיים בלבד 'מה את עושה?' כמובן שלא עניתי לה. "נו" טומי זירז אותי ואני נשארתי עם אותו חיוך מובך "אמה היא.." התחלתי והוא רק חיכה שאמשיך "היא מאוהבת במייקל" לחשתי וראיתי כבר את ליבם של אנדרס ואמה חוזר למקום שבו הוא צריך להיות. "מה?" טומי הזדעזע בזמן שאמה מחייכת בליבה אך אולי קצת מזועזעת מזה שהוצאתי אותה מאוהבת דווקא במייקל. "כן" היא חשפה את שיניה הישרות והלבנות מול טומי. "אני לא מאמין" הוא מלמל "אבל זה בנינו טומי" אמרתי בשביל לצור מעגל אמינות והוא הנהן. "את יודעת שזה אסור" טומי זרק לעבר אמה "בוודאי" עניתי במהרה "זה בדיוק מה שאני ואנדרס מסבירים לה" טומי זרק מבט חטוף בשלושתינו ומלמל "אתם.." הוא גיחך ויצא מהמועדון.

אני חושבת שהזלזול הזה בסוף השיחה נבע מכך שמן הסתם זוג שיוצא בארגון לא יכול להטיף מוסר למישהי שמאוהבת במישהו אחר בארגון, אפילו שזה בכאילו.

כשטומי יצא מהדלת אמה מיד נשמה לרווחה "את גאונה" היא לחשה ואני רק הרגשתי איך כל גופי מתמלא גאווה בלתי מוסברת. "תודה" חייכתי חיוך קטן "אסור לנו לדבר פה יותר" פקדתי עקב המצב שקרה זה עתה. "היא צודקת" אנדרס אישר את דבריי. "רק תזכרו מה שאמרתי" היא אמרה בשקט ויצאה מהמועדון. "מה נעשה?" הסתכלתי על אנדרס "את רק תהיי אצלי בחדר אחרי המשימה" חייכתי אליו, הרי לא לזה התכוונתי ששאלתי מה נעשה. "אני הולך להתארגן" הוא העביר יד רכה על הלחי שלי ויצא.

נזרקתי על הכיסא תשושה, חושבת איך אני עוברת עוד יום בחיים המטורפים שלי.

אחרי שראשי שקע במחשבות האזעקה הופעלה שוב וכך הבנתי שהמוח שלי חשב במשך חצי שעה. הרי מייקל אמר להם לחזור אחרי חצי שעה.

"היי" נלי נכנסה ראשונה והתיישבה על ידי ומיד אחריה נכנס טומי. הוא לא אמר כלום. אנדרס ואמה נכנסו ביחד ומייקל כרגיל נכנס אחרון "תקשיבו" הוא אמר בקול גבוה וכולנו היינו מרותקים אליו "אני רוצה שתתחילו לחפש כמו שצריך אבל זה חייב להיות ככה" הוא נשם לרגע והמשיך "אסור לכולכם להסתובב ביחד, אתם חייבים להתפצל" הוא תהה לרגע ונלי שאלה "מה? למה?" הוא הסיט מבטו לנלי ואמר "לזוגות" אני לא יודעת אם הוא שינה את התכנית או שככה היא הייתה מלכתחילה. נלי פלטה קול שמסביר שזוגות זה קצת יותר בסדר מלצאת כל אחד לבד. "נלי את תהיי עם טומי כי אתם כבר צוות" הוא הסיט מבטו לנלי והיא הנהנה "אנדרס ומרי אתם תהיו ביחד" זה היה לי כה ברור. "מאיפה נתחיל?" זרקה נלי והאמת שזה ממש עמד לי על קצה הלשון לשאול לאן נלך. "מרי ואנדרס ילכו לבית של.." הוא התחיל וחיכה שאנדרס ימשיך אותו "לוסי" ענה לו אנדרס. "לוסי" הוא חזר אחריו "טומי ונלי אתם תבררו בכול הקהילות של הפליפינים האלה אם מישהו שמע עליו" השיט לעבר נלי תמונה של מישהו פליפיני, סביר להניח שזה דאטו. אחרי כמה שניות הוא הביא גם לי אחת ליד ומיד תחבתי אותה לכיס "רגע מייקל" אנדרס קטע את חלוקת התפקידים "מי יקשר בנינו?" מייקל תהה לכמה רגעים ואז הסתכל על אמה "היא" אמה הנהנה לעברו והיה נראה שהיא ממש שמחה מהתפקיד שלה, מעניין למה. "אנדרס תלמד אותה ממש בכמה דקות איך לתקשר איתך ועם מרי ועם טומי ונלי" אנדרס הנהן ומייקל זרק לאוויר "בהצלחה" ויצא מהמועדון.

כלואהWhere stories live. Discover now