Part 21 - Rozťala som si hlavu?!

5.3K 362 30
                                    

Odlichpla som si zo svojho čaju a pozrela na práve prichádzajúceho rozospatého Valeriho.

"Dobré ráno ve spolek," nahlas sa pozdravil a ponaťahoval si svaly.

"Dobré," zamrmlala som.

"Od koľkej tu sedíš?" opýtal sa.

"Hm...asi od pol siedmej."

"Tak skoro? Robíš si srandu?"

"Zabudla som som si vypnúť zvonenie a upozornenia z nejakých aplikácii ma zobudili."

Dvihla som šálku, priložila si ju ku perám a dala si ďalší glg.

Odsunul barovú stoličku a sadol si vedľa mňa. Zobral mi šálku z rúk a ochutnal môj čaj.

"Čierny s citrónon," poznamenal.

Iba som kývla hlavou a bola ticho. Pre mňa bolo ešte veľmi skoro na rozhovory. Bola som rozospatá a popíjala svoju rannú dávku tekutín.

Po chvíli strávenej mĺčky sa Valeri zdvihol a odišiel späť do izby. Tak som ostala sama pri tikaní hodín sedieť v kuchyni. Ranná samota mi nikdy neprekážala. Bola som zvyknutá, ak Eric išiel až na druhú hodiny alebo ja som mala nultú.

Špinavý hrnček som uložila do myčky riadu a pobrala sa po svoj telefón do izby. Našla som ho pohodený na rozhadzanej posteli. Zobrala som ho a vrátila sa do kuchyne, kde som zaujala svoje miesto na barovej stoličke.

Po chvíli prehrabávania sa na internete som si všimla, že Zoe je online. Neváhala som a napísala jej.

Ja: Ani ty nevieš spať? :D

Zoe: Ranné vtáča ďalej doskáča

Ja: Ale, ale...keby to pri tebe platilo aj cez týždeň

Zoe: Nerýp :D

Ja: Ani by som sa neodvážila

Zoe: Veď aj preto XD

Ja: Čo máš nové?

Zoe: Zistenie!

Ja: Nenapínaj

Zoe: Včera nebol Dmitrij v škole. Letel do Moskvy. Nestretla si ho?

Chvíľu som rozmýšľala, či jej to povedať.

Diana odosla fotku.

Poslala som jej fotku, ktorú sme urobili s Dmitrijom počas Selfie prestávky, ako sme ju nazvali.

Na fotke ma Dmitrij drží okolo pliec a obaja robíme duckface.

Zoe: -_-

Ja: Počkaj, musím ti vyrozprávať všetko, čo sa stalo.

A tak kým som všetko poporiadky vysvetlila prešlo 15 minút.

Zoe: Takže myslíš si, že mám u neho ešte nejakú šancu?

Ja: Určite áno.

Dvere od nejakej izby sa otvorili.

Ja: Prepáč, ale niekto už vstal. Ozvem sa, čo najskôr ;)

Zablokovala som telefón a obzrela sa na prichádzajúceho.

Oči mi div, že z jamiek nevypadli. Obývačkou si vykračoval Dmitrij oblečený len v teplákoch. Z nich mu vykúkal lem boxeriek. Obzerala som si jeho vymakané svaly a krásne paže.

"Ahoj Di," jeho hlas znel tak, tak príjemne chlapčensky. Široko sa usmial a objal ma zozadu. Jeho silné ruky sa mi omotali okolo trupu a silnejšie ho stisli.

Russian loveWhere stories live. Discover now