"Ale, ale...hrdličky sa uráčili prísť však?" podpichol nás Valeri.
"Ste sa náš nemohli dočkať?" odvrkla som mu s úsmevom.
"Predstav si, že nie," vyšpúlil spodnú peru.
"Tak už nás tu máš," povedal Dmitrij a prešiel okolo nás do kuchyne a začal si prehliadať obsah chladničky.
"Nataša ešte spí?" opýtala som sa, prehliadajúc si rozospatého Valeriho.
"Eh...ešte asi hej. Á Boris. Dobré ránko šípková Ruženka. Spalo sa dobre?"
Ten chlapec si každého už z rána doberá. Pousmiala som sa nad svojou myšlienkou.
"Héj. Fajne sa spalo. Nebodaj tebe zle?" rozospato si pretrel oči.
"Tiež sa spalo dobre. Akurát na tej nafukovačke to bolo tvrdšie."
Pomaly prešiel k barovému pultu a sadol si zaň.
"Chalani! Nič nemáme. Ako čo bude teraz na raňajky," zamiešal sa Dmitrij.
"Akože nič? Nie je tam ani mlieko ani vajíčka?" zamračil sa Boris.
"Nie, pán domáci asi nenakúpil," uškrnul sa na neho.
"Však tu sú cestoviny a tu je paradajkový pretlak," poznamenal Valeri.
"A ako čo mám z toho urobiť?" nechápavo na neho pozrel Dmitrij.
"Bože uhni."
Odstrčil Dmitrija od šporáku, vybral hrniec, špagety, zlomil ich napoly a vložil do hrnca.
"Nikdy ste nemali na raňajky špagety? Neodpovedajte. Dnes budú," široko sa na nich usmial a začal sa na plno venovať príprave omáčky.
Otočila som sa a pomaly kráčala do svojej izby. Prišla som ku posteli a padla do nej. Dnes ráno som si dala poriadne do tela. Vyšla som z kondičky a tá sa ťažko naberá. Mala by som sa prezliecť. Ťažkopádne som vstala a prešla ku skrini. Vytiahla som z nej čierne upnuté tepláky a biely crop top s nápisom 1990's. Pekne odhaľoval moje vypracovanejšie brucho. Spotené veci som hodila do koša na špinavé prádlo. Zobrala som mobil do rúk a začala si kontrolovať správy, ktoré mi prišli. Jedna z nich bola od Erica.
Čau ségra! Máte sa?
Čistý Eric.
Som bola na ľade. Ty už si čo stihol? Vstať z postele? Alebo ešte v nej stále ležíš :P
Zahľadená do telefónu som nevnímala okolie. Pocítila som studené dlane na svojom páse. Nestrhla som sa. Vedela som dobre, kto to je. Nos priložil na môj krk a začal ním pohybovať. Jeho výdychy ma príjemne šteklili na pokožke. Pomaly ma otočil. Čelila som jeho nádherným očiam, ktoré na mňa prenikavo pozerali. Ako na neznáme stvorenie. Pohľadom som skĺzla na jeho pery. Tie vyzývavé pery, za ktoré by som bola schopná vraždiť, len aby boli moje. Pomaly som sa k nemu približovala. Zatvorila som oči a chcela si ten moment vychutnať. Telom mi prebehla elektrina a motýliky mojom bruchu lietali ako šialené. Pomalé pohyby našich pier a krásny moment. Pre nedostatok vzduchu som sa od neho oddialila.
"Raňajky budú čoskoro," šepla som mu do pier. Otočila som sa a išla sa pozrieť na variaceho Valeriho.
***********************************
"Mňa už to nebaví," vzdychla som si a položila joystick od playstationu na zem."Čo ťa nebaví? Vyhrávať?" zasmiala sa Nataša.
"Aj to, ale už je to vážne nuda."
"Tak niečo navrhni," povedala Nataša.
YOU ARE READING
Russian love
RomanceCelý Dianin život sa už odmalička točí okolo hokeja. Postupne začala s bratom chodievať na jeho tréningy a vynechala naozaj len v nutnom prípade. Iný vzťah ako kamarátstvo s chlapcom doteraz nezažila. Diana má však jedinú lásku a tou je hokej, ktore...