Part 16 - Kino

5.9K 345 13
                                    

"No, počúvam," zvedavo sa na mňa pozrel Valeri.
"Zablúdila som."
"To je všetko?"
"Áno."
Poslednýkrát na mňa divne zazrel a začal si chystať veci na ďalšiu hodinu.

*************
"Ahoj Valeri," zakývala som mu a chystala sa odísť s Natašou a Borisom.
"Á Diana? Nešla by si dnes do kina?" opýtal sa.
"Ehm...fajn."
"Vyzdvihnem ťa o šiestej."
"Súhlasím," usmiala som sa a pripojila sa k Borisovi a Nataši.
Nastúpili sme do auta a viezli sa domov.
"Ó prvé rande?" rypla do mňa Nataša.
"Nemyslím si," vystrúhala som čudnú grimasu.
Už na to neodpovedala. Boris zaparkoval na jeho mieste v garážach. Vystúpili sme a išli k výťahu. Stlačila som tlačidlo. O chvíľu sa otvorili dvere. Vyviezli sme sa na naše poschodie a vošli do bytu. Namierila som si to rovno do svojej izby. Otvorila som skriňu a sadla si pred ňu. Začalo sa moje trápenie čo si obliecť. V hlave mi skrsol nápad obliecť šaty, ale v kine býva chladno. Tento nápad som hneď aj zamietla. Prešla pol hodina, čo som tu bezvýznamne sedela.
"Načo nad tým rozmýšľam! Oblečiem sa tak ako vždy," pokarhala som sa.
Zo skrine som vytiahla svetlé rifle a biele voľné tričko. Prehodila som si oblečenie, trochu upravila vlasy, schmatla kabelku a zbehla po schodoch do obývačky. Skontrolovala som čas. Mám ešte 15 minút. Zdalo sa mi, že mám dve a pol hodiny. Ten čas letí ukrutne rýchlo. V obývačke bol len Boris, ktorý hral NHL 15.
"Čauko," veselo som pozdravila.
"Prichystaná?" usmial sa.
"Tak ako nikdy," obaja sme sa uchcechtli.
"Musíme dať turnaj," ukázala som na telku.
"Nevedel som, že aj vy dievčatá hráte hokej na Playstatione."
"Lenže ja nie som ako ostatné dievčatá a preto ťa vyzívam," natiahla som k nemu ruku.
"Výzvu príjmam, povedal naoko odmerane a podal mi ruku.
"Máš veľmi dobrého súpera," zastrašujúco som povedala.
"Ani ty to nebudeš mať najľahšie."
Prisadla som si m nemu a sledovala ako hrá. Jeho hra mala maličké nedostatky,ale hral naozaj dobre.

Zvonček zazvonil. Rýchlo som pozrela na hodinky a zistila, že už 5 minút meškám. Postavila som sa a šla sa obuť. Obula som si biele botasky, ktoré mi pasovali k outfitu.
"Maj sa!" zakričala som.
"Aj ty a užite si film," odpovedal a venoval sa ďalej hraniu.
Vzala som si kabát, zatvorila za sebou dvere a rozhodla sa ísť po schodoch. Stihla som sa ešte pozdraviť vrátnikovi. Von už čakal Valeri opretý o svoje auto.
"Prepáč, zapozeala som sa ako hrá Boris NHL," vysypala som.
"Ahoj Diana. V poriadku," usmial sa.
"A...ahoj!" dodala som.
Otvoril mi dvere. Spokojne som sa usmiala a nastúpila. Zavrel dvere, obišiel auto a taktiež nastúpil. Naštartoval a pohli sme sa. Prechádzala sme snáď celým mestom.
"Aký žaner filmov máš rada?" zrazu sa opýtal.
"Hmm...komédie a dobré fantasy."
"Čo hovoríš na horory?"
"Samozrejme sú strašidelné, ale celkom ujdú."
Spokojne sa uškrnul. Už som začala tušiť, že to bude horor.
Započúvala som sa do rádia a ďalej sledovala Moskvu.

Zastali sme pred veľkou budovou na ktorej bolo napísané: CINEMA
Vystúpili sme a išli k vchodu.
"To máte celú budovu len pre kino?"
"U vás to tak nie je?" udivene na mňa pozrel.
"Nie."
Vošli sme a prešli k predavačke. Valeri sa na mňa pozrel.
"Takže môže byť horor."
"Áno, môže," povedala som aj keď nie veľmi nadšene.
"2 lístky na Cassabel (p.a to je prvé čo mi napadlo XD)."
Ďalej som už nepočúvala. Začala som sa rozhliadať po tejto veľkej budove. Mala tri poschodia. Valeri si peňaženku strčil do zadného vrecka.
"Môžme ísť. Je to sála M."
Sála M? A to nechcem vedieť po aké písmeno tu sú sály. Pred sálou nám pani skontrolovala lístky a pustila nás dnu. Naše sedadlá boli na samom vrchu, približne v strede. V kine bolo ešte cca 30 ľudí. Náš rad bol prázdny.
Spokojne sme sa usadili a čakali na zahájenie filmu.

Film sa začal klasickou scénou nahého, bežiaceho, zlatého panáka. Potom sa zobrazila len čierna obrazovka. Spýtavo som pozrela na Valeriho a naspäť na obrazovku. Zrazu vyskočila nejaká krvavá bábika do obrazovky. Zhlboka som sa nadýchla aby som to predýchala. Na obrazovku vybehli písmená: CASSABEL

Nechoď tam, nechoď tam. Hovorila som si. Clare tam aj tak vošla. Okamžite som zavrela oči a nalepila sa Valerimu na hruď. Ostal "prekvapený". Položil si ruky na môj chrbát. Ozval sa výkrik. Hlavu som mala zaborenú v Valeriho tričku.
"Môžem?" bojázlivo som sa opýtala.
"Môžeš," pobavene povedal.
Pomaly som pozrela na obrazovku. Napätie by sa dalo krájať. Bohužiaľ to Clare neprežila a Cassabel sa ďalej plížila po dome.

Lucy zdvihla sekeru a preťala Cassabel. Víťazoslávne sa pozrela na rozseknutú Cassabel a šla oslobodiť svojich priateľov. Posledný záber filmu bol na Cassabel ako otvorila oči a škodoradostne sa uškrnula. Polovicu filmu sme boli v objatí s Valerim. Rozmýšľala som, že to bol jeho zámer. Nehnevám sa, pretože to bolo fajn. Odsunula som sa od neho a vstala. Pomaly sme vychádzali von. Vyšli sme za západu slnka. Krása.
"Viem, že je už pokročilý čas, ale príjmeš pozvanie na večeru?" opýtal sa ma v aute.
"Valeri. Veľmi rada, ale mám dohodnutý jeden hovor zo Slovenska na večer. Je celkom naliehavý," smutne som na neho pozrela.
"To je v pohode," povedal sklesnuto.
"Vážne prepáč. Vieš, že s tebou rada pôjdem nabudúce."
"Jasné," pousmial sa.

********
"Ďakujem za skvelý výlet."
"To bola maličkosť. Dobrú Diana."
"Dobrú Valeri," povedala som a zabuchla dvere auta. Otvorila som si vchodové dvere, výťahom sa vyviezla na naše poschodie a vošla do bytu. Rozsvietila som svetlo v predsieni. Vyzula som si topánky a vložila ich do botníka. V obývačke bola zapnutá a teraz pri nej sedela Nataša.
"Ahoj Diana. Ako bolo v kine?" hneď vyzvedala.
"Bolo fajn."
"Na aký film ste boli?"
"Horor - Cassabel."
"No jasné, chalani berú baby len na horory," zasmiala sa.
"A nejaké podrobnosti?" vyzvedala ďalej.
"Nataša, poviem ti ich o malú chvíľu. Mám dohodnutý skype zo Slovenska."
"Jasné, jasé," mávla rukou a venovala svoju pozornosť telke.
Vošla som do izby, kabelu položila na stoličku, ľahla si na posteľ a zapla svoj notebook. Rozklikla som ikonu skypu, prihlásila sa a čakala kým bude online aj Eric.

Alohomora!

Dlhšie som nepridávala čo? Budem sa snažiť  vrátiť sa späť do svojho režimu ;) Časti cez prázdniny neviem ako budú, ale keď budem mať čas napíšem. Dúfam, že sa vám časť páčila. Potešia ma vote aj komentáre.

Vaša Sofi

Russian loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora