Eric zaparkoval tentoraz v garáži keby sa náhodou niekto opil, aby mu ho nepoškriabal. Vystúpili sme a vyšli z garáže. Eric ju potom zamkol. Medzi tým som vybrala kľúče a odomkla dom. Vošla som ako prvá a rýchlo sa vyzula. Nemám rada, keď je nás v chodbe veľa. Potom len každý dudre koľko málo má miesta a kto mu ako veľmi zavadzia. Ostatný sa tak isto povýzúvali a usadili sa v obývačke. Ja som zašla do kuchyne vybrať nejaké malé občerstvenie. Do obývačky prichádzalo pomaly takmer celé mužstvo. Zopár chalanov neprišlo, lebo mali niečo iné na práci. Do obývačky som podonášala slané tyčinky, čipsy, ktoré zo srdca nenávidím...nejakú tu kolu a o ostatné sa postará Eric. Sebe som prichystala len pohár s vodou, pretože ja alkohol veľmi nemusím. Keď som prišla do obývačky, všetci očividne čakali len na mňa. Rýchlo som sa porozhliadla. Všetci mali v rukách pivo, až na...Dmitrija ten mal v rukách kolu.
"Na Dmitrija!" zvolal Eric
"Na Dmitrija!" zvolali sme všetci. Chalani naraz pootvárali pivá a odglgli si z nich. Eric otočil kolieskom na veži (rádio) a hudba sa zosilnila. Chalani sa rozptýlili po celom dome. Ja som zostala v kuchyni. Niekto zazvonil. Išla som ku dverám a otvorila ich. Stáli tam tri dievčatá. Zdali sa mi povedomé.
"Môžme ísť dnu? Chlapci nás pozvali," ostala som nemo stáť a pustila ich dnu. Takto som už pustila na oslavu asi 12 dievčat. Vrátila som sa naspäť do kuchyne, kde už bol aj Nicholas.
"Tak ty mi dnes nedáš pokoj, čo?" šťuchla som do neho.
"Nedám," uškrnul sa
"Fajn tak o čom by si sa chcel rozprávať."
"Neviem. O tebe?"
"A čo také chceš vedieť. Veď ma poznáš dokonale."
"To nevadí.. tak si poďme zahrať ako keby sme sa vôbec nepoznali."
"Fajn. Ja sa volám Diana" natiahla som k nemu ruku a on mi ňou potriasol.
"Nicholas. Teší ma. Koľko rokov tak môže mať tak krásna a šarmantná slečna ako ty?" začal gentlenmansky.
"Mám 18 rokov. A koľko rokov môže mať taký debil ako vy?"
"Héj! Mám to brať ako urážku?"
"Nie, nie,nie" spomenula som si, čo mi urobil na tréningu a nechcela som niečo podobné zažiť pred toľkými ľudmi.
"Prepáč Nicholas, ale potrebujem si odskočiť."
"Jasné...cesta je voľná," ukázal rukou na voľný priestor za ním. Prešla som obývačkou, kde bola polka ľudí opitých, až som došla na toaletu. Spokojne som išla chodbou, kým ma niekto surovo nepritlačil o stenu. Pozrela som sa a uvidela Austina. Ruky mi vyložil nad hlavu a len tak sa na mňa díval.
"Pusti ma!" snažila som sa ho kopnúť no on stál tak, aby som to nedokázala.
"Vždy som chcel toto urobiť," rukou mi vkĺzol pod tričko a pomaly ňou blúdil po mojom tele.
"Pusti ma ty bastard!" silno som sa mykala. Do očí sa mi nahrnuli slzy.
"Kde máš izbu? No povedz mi kde máš izbu?" páchol z neho alkohol.
"Ty sviňa! Už ma konečne pusti!" naklonila som hlavu nabok. Pozerala som sa na chodbu. Uvidela som niečií tieň. Chvala bohu pomyslela som si. Sklonila som hlavu k zemi.
"Okamžite ju pusti!" zakričal ktosi. Nedokázal som identifikovať čí je to hlas.
"Ja sa tu s ňou pohrám a ty sa staraj o svoje," odpovedal Austin chladne.
Ten niekto k nemu pristúpil, zdrapol ho za golier a odsotil ho odo mňa. Konečne som mala voľné ruky. Pošúchala som si zápästia a zdvihla hlavu. Opäť som sa zadívala do tých krásnych modrých očí, v ktorých by som sa dokázala utopiť.
"Ďakujem Dmitrij. Neviem, čo by sa bolo dialo keby si neprišiel," svojim slzám som nechala voľnejší priebeh.
"Za toto sa neďakuje. To bola samozrejmosť," prehodil si ruku cez moje plece a pritisol si ma viacc k sebe. Takto som sa cítila v bezpečí. Išli sme po schodoch do mojej izby. Otvoril mi dvere a vošli sme. Usadila som sa na sa na posteli. Dmitrij na mňa pozrel a už vychádzal z izby.
"Neostaneš?" smutne som na neho pozrela.
Chvíľu tam len mĺčky stál, keď nakoniec si prisadol ku mne.
"Vážne ti ešte raz ďakujem neviem, čo to do neho vošlo."
"Svoje zapríčinil alkohol, ale hlavne si príťažlivé dievča, za ktorým sa nejdem chalan obzrie a navyše sa pohybuješ v chlapskej komunite. Všimol som si ako po tebe v šatni, na tréningu pokukuje" to, čo povedal o tom, že som príťažlivá ma zahrialo pri srdci. Nemali sme, čo robiť tak mi v hlave skrsol nápad.
"Čo keby som ti trochu povysvetľovala slovenskú gramatiku" navrhla som
"No...takáto ponuka sa neodmieta" pristúpila som ku stolu a vybrala si svoj zošit.
"Sadni si," prstom som ukázala na stoličku
"Dáma má prednosť ja postojím." Odbivovala som na ňom jeho galantnosť. Dnes je čosi takéto nevídané. Sadla som si a začala mu vysvetľovať kde sa píšu tvrdé a mäkké i/y...precvičovali sme rôzne cvičenia.
"Ahá, no už tomu trochu začínam chápať" zajasal.
Bolo neskoro večer, tak som zatvorila knihu aj zošit a pozrela mu do očí.
"Dnes si myslím stačilo. Sme tu jediný triezvy v dome, tak nechcem aby nás skolila nejaká gramatika."
"Súhlasím s tebou. Chcel som sa ešte opýtať neuberám ťa o čas, ktorý si s nimi chcela stráviť?"
"Dmitrij, netrep hlúposti. Tých dole v takomto stave nechcem vidieť. A ako ti to vôbec napadlo?"
"Ja...vlastne neviem iba som si všimol, že máš so všetkými veľmi dobrý vzťah, tak som ti nechcel kaziť zábavu," sklopil zrak.
"Nie neprekáža mi to. Nechcem sa znovu stretnúť s Austinom a možno by to zle dopadlo," keď som to spomenula vyschlo mi v ústach.
Zťažka som preglgla.
"Pozrieme si nejaký film?" navrhla som
"Prečo nie? Aký žáner máš najradšej?"
"Komédie ty?"
"Som na tom rovnako, veď kto sakra nemiluje komédie?" pousmial sa a mňa zavalila známa horúčava. Začala som prezerať svoje DVD-čka, keď som chytila do ruky komédiu: Skús ma rozosmiať
Otočila som obal k Dmitrijmu a ten súhlasne prikývol. Spustila som film a rýchlo si ľahla na posteľ. Dmitrij si zobral moju stoličku od stola a sadol si na ňu. Videla som ako sa tam tlačí tak som sa rozosmiala. Nechápavo na mňa hľadel a ja som sa len smiala.
"Čo je?" začala sa okolo seba obzerať.
"Len, že ty sa tam tlačíš na tej malej stoličke namiesto toho, aby si si ku mne prisadol."
Pomaly sa zdvihol a natiahol sa vedľa mňa. Nijak sme sa nedotýkali. Mali sme medzi sebou aspoň 40 centimetrov. Ja, necítim sa tak, aby som mala byť bližšie. Nie je to ani Nicholas a ani môj brat. Hlavu som oprela na vankúš smerom k nemu. Dodávalo mi to na pocite bezpečie a kľudu. Nikdy som toto žiadnemu chalanovi nedovolila. Dmitrija poznám krátko, ale za ten čas si už stihol získať moju pozornosť svojim vyjadrovaním a spravaním. Počas pozerania filmu sme niekoľkokrát vybuchli smiechom. Po čase Dmitrij vstal a smeroval ku dverám. Myslela som, že odchádza no on len pootočil kľúčom a zamkol nás.
"Prečo si to urobil?" povedala som mierne vystrašene.
"Aby sa sem nikto opitý nedostal keby boli viacerí nedokázal by som ich spacifikovať," jemne sa zasmial.
"Chápem."
Dmitrij naspäť zaujal svoje miesto a pokračovali sme v pozeraní filmu. Film sa blížil ku koncu a ja som hodila pohľadom na Dmitrijho, ktorý mal zaklapnuté viečka a spokojne spal. No úžasné pomyslela som na ráno, keď so mnou z izby bude vychádzať aj Dmitrij. Upokojila som sa a išla vybrať DVD-čko z prehrávača. Zabalil som ho do obalu a išla som ku skrini. Po tichu som si vybrala pyžamo a presunula sa do svojej kúpeľne. Vykonala som svoju večernú hygienu a prezliekla sa do pyžama. Potichu som za vrátila do izby. Spod Dmitrijho sa mi podarilo vyslobodiť svoj paplón, no vankúš nie. Paplón som si preniesla na gauč, a tam si ustlala. Zo skrine som vytiahla deku a prikryla ho. Usalašila som sa na gauči a začala rozmýšľať. Bola som dosť unavená, tak som zatvorila oči a prenechala velenie mojej fantázii.Arrivederci!
Myslíte si, že si Dmitrij Dianu tak isto pripustí k telu ako ona jeho? Svoje návrhy píšte do komentárov.
Vaša Sofi ❤
BINABASA MO ANG
Russian love
RomanceCelý Dianin život sa už odmalička točí okolo hokeja. Postupne začala s bratom chodievať na jeho tréningy a vynechala naozaj len v nutnom prípade. Iný vzťah ako kamarátstvo s chlapcom doteraz nezažila. Diana má však jedinú lásku a tou je hokej, ktore...