7 - Yumruk

4.8K 308 26
                                    

Tiyatro seçmelerinin sonuçları cuma günü açıklanacakmış. Daha perşembe bile değil ya, nası geçecek o iki gün.

Ben kafamda bu düşüncelerle yürürken, bahçenin ortasında sarmaş dolaş öpüşen bi çift gördüm. Tam 'HÖST OKULDAYIZ' diyecekken erkeğin Can olduğunun farkına vardım. Susmaya karar verdim.

-HÖÖÖST, OKULDAYIZ!

Kararıma bağlı kalamadım, artık çeneme hakim olamadığım kesinlik kazanmış durumda.

Kızla Can dönüp bana baktı. Kız sinirlenmişti.

-Sana ne, ahlak polisi misin?

Can güldü benim de sinirlerim zıpladı. Can'a döndüm.

-Komik mi? Duyduğun ilk espri heralde.

Kızın canını iyice sıkmış olacağım ki Can'a döndü.

- Kim bu kız?

Can yüzünde pis bir sırıtışla beni baştan aşağı süzdü.

-Bilmem ki, saçına başına bakınca hademe diyesim geliyor ama forma giyinmiş.

-Doğrudur canım, sizi izleye izleye canım çekti, yövmiyemle forma aldım! Şimdi sınıfınıza gitmezseniz sizi müdür beye şikayet edeceğim.

Sınıfınıza gitmezseniz?

Sana ne Zeynep?

İsteyen istediğini öper, istediği yerde öper. Okul müdürü değilsen görmezden gelerek yanlarından geçersin.

Ama hayır, sen karışmak zorundasın di mi Zeynep?


***


Ömür'ün dürtmesiyle uykumdan uyandım. Uyandığımda hoca karadenizin dağlarıyla ilgili bir şeyler zırvalıyordu.

-Ömür neden kaldırdın beni?

-Çünkü pamuk prenses, bütün sıramızı salyalarınla yıkadın.

-Allah allah Ömür, iyice karım oldun ya.

Tuvalete gidip yüzümü yıkamak istedim, hocadan izin almak için sıramdan kalktım.

-Tamam Zeynep'cim, hem uykun açılır.

Sınıfın kahkahaları eşliğinde sınıftan çıktım, tuvalete gittim. Gözlüğümü çıkarıp yüzümü yıkadım, kendime baktım. Saçlarım darmadağındı, yüzüm solgundu. Yiğit'in neden beni istediğini bi kez daha sorguladım. Tuvaletten çıkınca Can'ın da erkekler tuvaletinden çıktığını gördüm. Görmezden gelip yanından geçecektim ki önüme kolunu koyup beni durdurdu. Gülerek baktı.

-Sabahki neydi?

-Öptüğün mü? Kızdı. Kaçan göçen her şeye yapışırsan böyle şüpheye düşersin.

-Sen neden bahsettiğimi gayet iyi biliyorsun. N'oldu kıskandın mı?

Ciddileşmek üzere olduğumu hissettim. Yiğit beni istediğini söylerken gülesim geliyor ama bu konuda ciddileşiyorum öyle mi?

-Eğer senden bi beklentim olsaydı kıskanırdım Can.

Can gülerek diğer kolunu da yanıma koydu. Önümde Can, sırtım duvara dayanmış şekilde kalakaldım. Bana yaklaştığını farkettim. Beni öpmesin diye birden BRRRRRR diye dudaklarımı titrettim, yüzüne tükürüklerimi saçtım. Benden kaçtı, yüzünü silerken gülmeye başladı.

-Sen nesin kızım böyle ya? Vahşisin resmen.

-Okulun koridorlarında Can'larla öpüşmeyen bi vahşi. Bir daha yapma böyle bir şey. Ayrıca dün beni Yiğit'le gördün. Bi sevgilim olduğunu göre göre nasıl yaparsın böyle bir şey?

Kime Ne?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin