4,5 Yıl Önce
Ağlattığım çocuğun yanına oturdum. Bütün yeni öğrenciler sohbet ederken biz susuyorduk. Bir süre sonra duruma dayanamadım, sivilce çocuğa doğru eğildim.
-Ağlamasana be. Ne çeşit bir eziksin sen?
Çocuk gözündeki yaşları sildi, bana sertçe baktı. Aslında sivilcelerini saymazsak güzel çocuktu.
-Ezik falan değilim. Sadece hassasım cildim konusunda. İlk günden böyle hakarete uğrayacağımı nereden bileyim?
-Kenara kaysaydın uğramazdın kardeşim!
-Kardeşim falan diye konuşma benimle. Hiç hoşlanmam erkek tavırlı kızlardan.
Ters ters baktım.
-Benden hoşlanmana gerek yok zaten.
Birbirimize saldıracak gibi bakıp tekrar sustuk. Hafif çocuktan tarafa döndüm, yarım ağızla sordum.
-Adın ne senin?
Bana bakmadan cevapladı.
-Ömür.
-Ömer mi?
Bana sertçe döndü, yüksek sesle tekrar söyledi.
-ÖMÜR!
Suratımı büzdüm.
-Ömer olsaymış ya. Ömür biraz zor gibi.
Beni hakaret eder bakışlarla süzdü.
-Senin adın ne?
-Zeynep.
Boş boş baktı.
-Çok orijinal. Eşi bulunmaz bir isim.
Beni ezmeye çalıştığını geç de olsa farkettikten sonra sinirlenip önüme döndüm. O ise çantasını açıp kalem defter çıkarmaya başladı. Şaşkınlıkla izledim.
-İlk dersten not mu alacaksın?
Bana garip garip baktı.
-Bir sakıncası mı var?
-Sakınca yok da gariplik var. İlk dersten bu ne heves?
Bana döndü, tane tane konuştu.
-Bana bak Zeynep misin nesin. Bana karışma tamam mı? Zaten bütün yıl seninle oturabileceğimi sanmıyorum, hayatta anlaşamayacağım bir tipsin.
Lafını gurur duyduğum uyuz tavırlarımla kestim.
-Sen benim bayıldığım bir tipsin çünkü.
Benimle dalga geçerek devam etti.
-İyi ne güzel bayılmadıysan. Karşılıklı beğenmedik birbirimizi işte. Yarın ikimiz de başka yere oturur, sonra da 4 yıl boyunca bir daha konuşmayız tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kime Ne?
ChickLitZeynep'in gözü artık açıldı, her yanına kısmet saçıldı. Peki gerçek aşk kim? Ya da var mı? Ve Zeynep onu kaçırmak için neler yapabilir?