Konečně jsme dojeli k jeho domu. Pro mě toto místo není domov, mám zde jen svůj pokoj, nic víc. Vysedla jsem z auta a fotr mě hned následoval.
,,Chovej se k ní slušně." podíval se na mě otec takovým zvláštním pohledem, nejspíše měl být prosebný.
,,Budu se chovat, jak mi přijde za vhodné." řeknu jako nějaký rozmazlený fracek. Slyším, jak si zhluboka povzdechl, ale nějak se k tomu nevyjadřuji. Pokračuji v cestě do domu. Namířím si to do kuchyně, mám totiž celkem hlad. Fotřík mě samozřejmě musí následovat... Když vejdu do kuchyně uvidím, že tam ta coura asi nejspíše vaří. Nejraději bych se otočila, ale ona mě zpozorovala moc brzo. Achjoo...
,,Ahoj, ty musíš být Amy." pozdraví mě s obřím úsměvem na tváři a hned mi podává ruku.
,,A ty musíš být...?" nejraději bych řekla, že je další coura, ale to by bylo vážně dost hnusné.
,,Molly." pomůže mi stále s tím obřím úsměvem na tváři.
,,Molly." zopakuji.
,,Jsem ráda, že tě poznávám." řekne nadšeně, ale já se jen usměji. Když mou ruku pustí z toho pevného sevření, položím si kabelku na barovou židli a namířím si to k lednici.
,,Za chvíli bude jídlo, tak jestli si chvilku počkáš." upozorní mě. Nejraději bych řekla,že nic od ní nebudu jíst, ale tak musím být aspoň ze začátku milá, i když bych ji nejraději poslala do prdele.
,,Dobře." odpovím a zavřu dveře od lednice. Popadnu kabelku ze židle a namířím si do to svého pokoje. Vycházím ty schody na vrch. Otevřu dveře do svého pokoje. Vše zůstalo, tak jako když jsem odcházela, jen popelník je vysypaný a postel ustlaná. Vytáhnu krabičku s cigaretami a hned si jednu zapálím. Posadím se na židli ke stolu a v klidu si pokuřuji. A přemýšlím nad tou Molly. Vypadá, že je starší než můj fotřík. Před tím tu byly samé, co by mi mohly dělat sestru. Ale tato je starší, dokonce asi podle všeho starší než můj fotřík. Je vysoká a štíhlá, má dlouhé blond vlasy a moc se nemaluje, takže působila přirozeným dojmem, prsa nemá nejmenší, ale stále je má menší než já. Na jejím obličeji je sem tam nějaké vráska... Je celkem pěkná, ale to byly i ty před tím. No uvidíme, jak dlouho vydrží. Típám cigaretu do popelníku. Měla bych si asi obléct něco pohodlnější. Vytáhla jsem černé legíny, které obtahují můj dokonalý zadeček. Doma máme posilovnu, takže v ní nějaký čas trávím a moje postavu tomu nasvědčuje. Vzala jsem si delší bílé tílko, ve kterém mi vyniknou mé skvělé prsa, ráda ukazuji své pěkné ženské tvary. Beru mobil a zapínám si hudbu přes repráčky, takže přes můj pokoj hraje jako vždy dost hlasitá hudba. Skočím na postel a jen tak tam ležím a poslouchám hudbu. Skvělý pocit. Najednou se otevřou dveře a v nich stojí Molly...
,,Večeře je na stole." oznámí mi. Jen přikývnu a ne moc šťastně stoupám z postele. Vypínám hudbu a následuji mobil. Když vejdu do jídelny u stolu sedí nějaký muž, kterému musí být přes dvacet určitě a vedle něj sedí nějaká žena.
,,To je můj syn a jeho žena." upřesní mi Molly, zase jen přikývnu. Muž stoupne a namíří si to ke mě.
,,Já jsem Josh." podá mi ruku.
,,Amy" usměji se.
,,Slyšel jsem toho o tobě spoustu od tvého otce." řekne zdvořile, nad touto poznámkou jen obrátím oči. Takové kecy vážně miluji. Vidím, že si mě prohlíží a jeho oči se zarazily na mých prsou...to je ale prase. Taky si ho prohlédnu. Má na sobě bílé tílko a šedé tepláky. Podle všeho asi taky posiluje, teda jeho postava tomu hodně nasvědčuje. Je vysoký a má tmavě hnědé vlasy, vyčesané do vrchu. Nevypadá špatně, ale je zadaný. Dokonce ženatý.
,,A to je moje žena Nicole." ukáže na ženu stojící vedle něho. Vypadá nepříjemně a usedle. Podám si s ní ruku ze slušnosti, i když mi to není nějak extra příjemné. A ona se taky netváří , že by se chtěla nějak seznamovat. Dívá se na mě,jak kdybych ji nějak ublížila. Tento víkend bude vážně hodně zajímavý, doufám, že se s ní budu potkávat minimálně. Má na sobě modré rifle, které jsou volné. Prostě děs. Dlouhé černé triko s krátkým rukávem, bože z kama ta ženská vylézla. Vlasy vyčesané do vysokého přísného drdolu. Vlasy má skoro až černé, ale moc o ně nepečuje, jak to tak vypadá. Všimla jsem si, že se namaluje a na obličeji má jen ten její přísný výraz. Ji potkat v noci, tak se jí leknu. Nad touto poznámkou, co se mi zrodila v hlavě, jsem se musela pousmát. Všichni jsme se posadili ke stolu. Na večeři jsme měli kuře s bramborem. Takové normální jídlo. Všichni jsme se pustili do jídla.
,,Tak Amy co děláš?" zeptá se mě ta protiva, Nicol.
,,Já ještě studuji, jsem na gymnáziu." odpovím a pustím se do jídla.
,,A kam půjdeš dál?" zeptá se znova. Ona mi prostě pokoj nedá, na ni náladu vážně nemám. A dokonce mě přechází i chuť k jídlu.
,,Nevím, ještě jsem nad tím moc nepřemýšlela." řeknu otráveně.
,,To já jsem v tvých letech věděla, co budu dělat." řekne, tak namyšleně. Nejraději bych ji vrazila. Panebože...
,,Tak to jsi byla asi hodně vyspělá." řeknu s falešným úsměvem.
,,Ano, to jsem byla." usměje se a na obličeji se objeví pyšný výraz.
,,A proto se teď chováš na padesát." odpovím ji s úšklebkem na tváři. Všimnu si, jak se všichni pousmáli včetně Joshe. Podívá se na mě vražedným pohledem.
,,A co děláš?" zeptám se mile, i když bych ji nejraději vyškubala všechny vlasy.
,,Věnuji se umění." řekne zase tak namyšleně.
,,To umění teda musí být hrozně nudné." usměji se.
,,Amy!" napomene mě fotr.
,,To nic." řekne Nicole, i když vím, že ji to velmi žere.
,,Ty děláš co?" podívám se na Joshe.
,,Podnikám s tvým otcem." odpoví mi a fotřík se na něj pyšně usměje.
,,Aha a ty Moly?" zeptám se ještě jí, aby se necítila nějak ublíženě.
,,Sekretářku tvému otci." odpoví mi na dotaz.
,,To dělaly i ty všechny před tebou." usměji se na ni, že ji až zaskočí.
,,Amy, to jsi vážně už přehnala." zakřičí na mě fotr, ale já mlčím a nijak se nevyjadřuji. ,,Běž do pokoje!!" poručí mi. Podívám se na všechny v místnosti. Všichni až na Nicole se tváří vážně, ona se usmívá. Stoupnu si a odcházím klidně z jídelny. Zabouchnu za sebou dveře od jídelny a vyběhnu schody. Namířím si to do svého pokoje. Když otevřu dveře od pokoje, ucítím vůni kouře, jak skvělé. Radostně vkročím do pokoje.
ČTEŠ
Bad Girl
Teen FictionTento příběh je o Amy. Amy je normální sedmnáctiletá holka. Když byla malá, její rodiče se rozvédli. Amy dodnes dává vinu svému otci, kterého nemá v oblibě. Její rodiče se vlastně rozvédli kvůli němu. Když její otec začal podnikat, neměli moc peněz...