5. Kapitola

9.7K 449 5
                                    

Ráno jsem spokojeně vstala, i když jsem se bála toho, co mě dneska čeká. Rozhodla jsem se, že budu stále velká mrcha, a ať si kdo říká, co chce. Vylezla jsem z postele, zkontrolovala jsem si mobil, ale samozřejmě ani jedna zpráva. Mobil jsem hodila na postel a šla jsem do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a vlasy jsem si učesala do ledabylého drdolu. Seběhla jsem schody a namířila si to do kuchyně. Ani jsem se nepřeslékla, obleču se až po snídani. Za chvíli po mě se v kuchyni objevil Josh a Nicole.
,,Dobré ráno." pozdravil Josh.
,,Dobré." odpověděla jsem. Nicole stále mlčela a možná je to dobře, jsem na ni i na její hlas dost alergická. Sklonila jsem se do lednice pro mléko a jim se naskytl skvělý pohled na můj zadeček. Stoupla jsem si k lince a podala si misku. Do misky jsem si nasypala lupínky a zalila je mlékem. Když jsem se podívala na Joshe, všimla jsem si, že se mu v teplácích utvořila boule. Musela jsem se až uchechtnout. Josh si hned sedl a nedával to na sobě znát. Posadila jsem se vedle něho. Prohlédla jsem si je oba dva. Josh měl na sobě černé tepláky a šedé tričko. Nicol na sobě měla tepláky, které vypadaly jako tepláky mé babičky. A svetr. Prostě ona měla v takovém vedru svetr. Ji asi nikdy nepochopím. Raději jsem se pustila do snídaně. Kdybych se ještě chvíli dívala na Nicole asi by mě přešla chuť.
,,Dobrou chuť." popřál mi Josh.
,,Díky." rychle jsem odpověděla.
,,Co máš dneska v plánu?" zeptal se mě, když jsem dojedla.
,,Zapálím si ranní cigaretu, obléknu se, zaběhám si a zacvičím. No a pak uvidím." odpověděla jsem.
,,Můžu se k tobě přidat aspoň v běhání?" zeptal se mě, což mě velmi překvapilo.
,,Jo můžeš." odpověděla jsem a mé překvapení šlo určitě znát. Za to Nicole po mě hodila další vražedný pohled.
,,Tak já si zapálím, obléknu tě a vyzvednu tě u dveří." zasmála jsem se.
,,Dobře, bude čekat." usmál se na mě.
Vyběhla jsem schody do pokoje. Namířila jsem si to rovnou ke stolku. Zapálila jsem si cigaretu a rychle ji vykouřila. Ranní cigareta mě zase trochu probrala. Vběhla jsem do koupelny.

,,Hmmm, malovat se nebudu. Namaluji se po cvičení." řekla jsem sama pro sebe. Zapletla jsem si francouzský cop, aby mi vlasy nezavazely při běhu a cvičení. Zašla jsem do šatny a oblékla jsem si sportovní podprsenku Nike, na které bylo napsané RUN. Natáhla jsem si černé sportovní kraťásky, ze kterých mi zase vylézal zadek. A obula jsem si Niky. Seběhla jsem schody a v kuchyni jsem si ještě vzala pití. Zrovna jsem v kuchyni potkala Molly.
,,Dobré ráno, tady je někdo ranní ptáče." zasmála se Molly.
,,Dobré." odpověděla jsem.
,,Kam máš namířeno?" zeptala se mě rychle.
,,Jdu běhat s Joshem." odpověděla jsem.
,,Oooo, tak to se sbližujte." zasmála se.
,,Budeme." odpověděla jsem a zmizela ze dveří. Utíkala jsem k hlavním dveřím, kde už stál Josh.
„Připraven?" podívala jsem se na něj se zdvihlým obočím.
„Jasně, že jo." zasmál se a ukázal na sebe. Měl na sobě jen kraťase a nějaké boty na běh. To jeho tělo bylo skvělé, nemohla jsem z něj spustit oči.
„Budeš se na mě pořád dívat a nebo půjdeme i běhat?" zeptal se s obřím úsměvem na tváři. Takový trapas!! Otřepala jsem se a vyběhla jsem z domu, jak nejrychleji jsem mohla. To asi nečekal, protože tam chvilku stál a díval se na mě. Po chvíli se rozběhl, ale měla jsem celkem slušný náskok, takže jsem se rozběhla ještě rychleji...
„Zase tak rychlá nejsi." uslyšela jsem za sebou Joshův hlas, trochu jsem se i lekla.
„Za to ty jsi dost rychlý." usmála jsem se na něj a zpomalila do klusu.
„Kam vůbec běžíme?" zeptal se po chvíli.
„Vezmu tě asi na jedno krásné místo." řekla jsem za běhu. Celou cestu mezi námi bylo ticho. Když jsem spatřila to místo, srdce se mi rozbušilo, tak dlouho jsem tu nebyla. Najednou jsem stála u toho krásného, velkého rybníku, kde jsem byla dříve tak často.
„To je nádhera." vyrušil mě Josh z mého přemýšlení, jen jsem přikývla a dále mlčela.
„Víš..." promluvila jsem po chvíli a tím jsem na sebe strhla všechnu pozornost „dřív jsem zde trávila spoustu času. Když naši byli ještě spolu, byla jsem šťastná, trávili jsme zde dovolené. Vždy pod stanem, opékali jsme, prostě skvělé. Pak se to zvrtlo. Fotrovi se začalo dařit a peníze se staly vším. Začal chodit za jinýma ženskýma. Na mámu kašlal, nezajímalo ho, že ho stale miluje.... Pak začaly každodenní hádky. Až to máma vzdala a požádala o rozvod. On zkazil rodinu...nenávidím ho. Nesnáším, když mě neustále seznamuje z jeho přítelkyněma, všechny jsou s ním jen pro peníze..." najednou jsem se sekla. Uvědomila jsem si, že Josh je syn Molly. A Molly chodí s fotrem. Nastalo ticho, oba jsme mlčeli a nic neřílali, že já vždy, když řeknu svůj názor to nakonec pokazím...
„Hodilo by se teď cígo." zasmála jsem se, abych uvolnila atmosféru. A trochu to pomohlo. I když bylo stále ticho, nebylo mezi námi dusno.
„Proč si s ní vůbec?" zeptala jsem se po chvíli.
„Poznali jsme se na střední škole" začal mluvit a mě se ulevilo, že není náštvaný „byla dřív hrozně fajn, veselá, zábavná, prostě normální holka. Chodila na večírky a bavila se, ale pak se změnila...když jsme se vzali. Uzavřela se, žádné děti, žádný život." řekl celkem smutně.
„Tak proč s ní si?" zeptala jsem se ani nevím jak.
„Já ani nevím..." povzdechl si. Soucitně jsem se na něj podívala, bylo mi ho celkem líto. Já bych se s ní asi na jeho místě rozešla. Nechápu ho.

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat