„Jmenuji se Patrik Parkson a poslední měsích budete trávit se mnou." ozval se neznámý mužský hlas. Tím si upoutal mou pozornost.
„Hmmm, ten je pěkný." pošeptala mi Kate.
„Nech si zajít chuť, ten je můj." vyplázla jsem na ni jazyk.
„Ale no ták Amy" zaškemrala Kate.
„Ne, je můj." řekla jsem dost nahlas a tím jsem si upoutala pozornost naprosto všech ve třídě.
„Představíte se mi?" oslovil mě nový pan sexy učitel.
„Amy Johnsová." zakuňkala jsem.
„Slečno Johnsová, pojďte k tabuli." pomalu jsem si stoupla a po Kate hodila vražedný pohled. Když jsem přišla k tabuli, stála jsem blízko jeho a viděla jak jeho oči směřují do mého výstřihu.
„Podejte si fix a já vám nadiktuji příklad, který mi vypočítáte." teď je mije chvíle řekla jsem si. Vzala jsem si fix, ale nechtěně mě vypadl z ruky. Pomalu jsem se pro něj zohnula a nechtěně přejela zadečkem po jeho rozkrokum. Stoupla jsem si a čekala až mi nadiktuje příklad. Prohlédla jsem si ho a všimla jsem si jeho boule, která se mu udělala v kalhotech. Pan Parkson je velmi pohledný učitel. Je snědší, jeho velké, černé, pronilavé oči mě propalují pohledem, ty jeho plné rtíky bych nejraději cítila po celém těle. A to jeho mužné tělo, po kterém bych chtěla přejíždět prsty. Je prostě tak vysoký a mužný. O můj bože, celá z něho vlhnu.
Ještě chvíli celé třídě něco říkal, ale já ho neposlouchala. Prohlížela jsem si ho a zu jeho bouli v kalhotech. Po nějaké době se rozhodl, že mi konečně nadiktuje příklad, ale zazvonila. Posadila jsem se do lavice za Kate.
„Amy, ty si zahráváš." zachichotala se.
„Slečno Johnsová, pojďte se mnou." zkousla jsem si ret a mrkla na Kate.
„Uvidíme se ve fyzice." poslala jsem ji vzdušný polibek a vzala si kabelku. Následovala jsem pana Parksona do jeho kabinetu.
„Posaďte se" ukázal na židli a já ho poslechla. Posadil se naproti mě.
„Slečno Johnsová.." zase mě oslovil.
„Amy, říkejte mi Amy." přerušila jsem ho.
„Tak tedy Amy" pohrál si s mým jménem a já myslela, že roztahuju „zahráváš si a to není moc dobrý nápad. Nevíš co děláš a moc riskuješ. Za toto bych tě měl nějak potrestat." zdůraznil to poslední slovo.
„Potrestejte mě pane Parksone." zkousla jsem si ret. Stoupla jsem si a zamkla dveře od kabinetu. Přiblížila jsem se k němu a on se postavil.
„Slečno Johnsová, vy si zahráváte." olízl si ret a políbil mě. Líbá vážně dost dobře. Vysadil mě na stůl a vášnivě mě líbal a v tu chvíli zazvonilo na hodinu.
„Pane Parksone já budu muset už jít." odtrhla jsem se od něj.
„Slečno Johnsová, já vás nechci opouštět."
„Ale já budu muset jít, mám vyučování." posmutněla jsem.
„Až vám skončí všechno vyučování, slečno Johnsová, stavte se." mrkl na mě.
„Stavím, pane Parksone." políbila jsem ho a zmizela. Zaklepala jsem na dveře od fyziky a vešla.
„Omlouvám se, já byla u pana učitele Parksona." omluvila jsem se a sedla si vedle Kate.
„Tak co pan Parksone?" zasmála se.
„Líbá skvěle." rozplývala jsem se.
„To si děláš prdel?" podívala se nevěřícně.
„Ne a po vyučování jdu za ním." zkouzla jsem si ret. Vytáhla jsem mobil a napsala mámě zprávu, ať pro mě nejezdí.
Teď mám vše zařízené, jen počkat až skončí to vyučování.*crrr*
Zazvonilo naposledy a mé srdce poskočilo.
„Tak teda ahoj Kate." objala jsem ji.
„Ahoj a pořádně si zašukej." zasmála se.
„Zašukám, neboj" vyšla jsem rychle ze třídy a namířila si to k jeho kabinetu. Zaklepala jsem a rychle otevřela.
„Tak jsem tady pane Parksone." usmála jsem se na něj.
„Konečně jsem se dočkal slečno Johnsová." položil mou kabelku a vrhl se na mě.
„Kde že jsme to skončili?" chytl mě a vysadil mě na stůl. Naše jazyky mezi sebou zuřivě bojovaly. Sundal mi můj růžový crop top a následně mou podprsenku. Sundala jsem mu triko a prsty přejížděla po jeho těle. On mi zatím laskal mé prsa. Stáhla jsem mu kalhoty a s nimi i zároveň boxerky. Podívala jsem se na tu jeho chloubu... Ehm...nebyl zase tak velký, jak jsem doufala. Ale i s malým kašpárkem jde zahrát velké divadlo. Chytla jsem ho pevně do rukou a začala ho dráždit. sundal mi kraťásky a tanga. Prstem vnikl do mě a já mu zavzdychala do ucha. Přisunul si mě na okraj stolu a vnikl do mě. Tentokrát jsem si na jeho délku zvykat nemusela (celkem smutné). Skoro vůbec jsem ho v sobě necítila. Takže k orgasmu přišel jen on, já ho musela předstírat. On se svým kašpárkem neumí hrát divadlo.
„Bylo to skvělé." řekl spokojeně, když jsme se oba oblékali.
„Jo to bylo." přikývla jsem, i když to nebyla pravda.
„Tak já půjdu." oznámila jsem mu a zmizela z jeho kabinetu. Kabelku jsem svírala pevně v rukou. Vytáhla jsem mobil a vytočila Kate, která mi to hned zvedla.
„No tak povídej lásko." vypadlo z ní hned.
„Nechce se mi to říkat přes telefon. Můžu se stavit?" zeptala jsem se.
„Budu tě čekat." zasmála se.
Telefon jsem schovala do kabelky a vyšla z té školy. Zhluboka jsem se nadechla a vytáhla cigaretu. Většinou jsem si zapálila po skvělém sexu, ale teď si musím uvědomit, co se vlastně stalo. V klidu jsem si pokuřovala a za chvíli jsem byla u Kate. Cigaretu jsem hodila na zem a nohou ji zadusila. Zazvonila jsem na Kate, která hned přiběhla. Jako vždy jsme se posadili na schody před jejím bytem. Kate žije s její mamkou a mladším bráchou v malém bytě. U ní moc času netrávíme, vždy sedíváme na těchto schodech. Nikdy jsme nepřemýšleli, proč tu sedíváme...
„No tak mluv." vyhrkla na mě zase Kate.
Řekla jsem ji naprosto vše, chvílemi mi nechtěla věřit, ale podle mého vážného výrazu usoudila, že mluvím pravdu.
„Ještě že jsi si ho nechala ty." vyplázla na mě jazyk a já ji musela praštit.
„Děvko" zařvala jsem na ni a obě jsme se zasmály. Prostě Kate můžu říct vše a ona se neurazí, to je na ni skvělé.
„Já půjdu, ať nemá mamka strach." řekla jsem.
„No už bude šest hodin, tak ať nemás problém." zasmála se a já s ní.
„Tak ahoj, zítra." objala jsem ji.
„Paaa" zamávala mi a pak zmizela za dveřmi domu.
ČTEŠ
Bad Girl
Teen FictionTento příběh je o Amy. Amy je normální sedmnáctiletá holka. Když byla malá, její rodiče se rozvédli. Amy dodnes dává vinu svému otci, kterého nemá v oblibě. Její rodiče se vlastně rozvédli kvůli němu. Když její otec začal podnikat, neměli moc peněz...