Zapnula jsem si hudbu, tak nejvíc nahlas, jak to jen šlo. Muselo to jít hrozně slyšet, ale to mě vůbec nezajímalo. Je mi to totálně jedno, ať si to slyší, kdo chce. Jsem úplně nasraná, zachoval se ke mě tak hnusně a to neprávem. Sedla jsem si ke stolu a přisunula k sobě popelník. Zapálila jsem si cigaretu, chuť nikotinu mě uklidnila... Vyfoukla jsem obláček dýmu, který se rozletěl po pokoji. Najednou se přede mnou objevil Josh. Zeslabila jsem hudbu, abych vůbec slyšela, co chce.
,,Klepal jsem, ale asi si mě přes tu hudbu neslyšela." ohradil se hned.
,,Dobře, já tě z ničeho neobviňuji." zasmála jsem se, i když možná trochu falešně, ale to byl účel.,,Přišel jsem se ti omluvit za Nicol." řekl a podíval se mi upřeně do očí, hned jsem uhnula, přišlo mi to divné.
,,To se nezvládne omluvit sama." řekla jsem znechuceně a čekala na jeho odpověď. Mlčel. ,,Asi ji to její obří ego nedovolí." obrátila jsem oči a zase si popotáhla z cigarety.
,,Ona není tak špatná, nevím, co to do ní vjelo." posmutněl.
,,Víš, co do ní vjelo?! Žárlí, žárlí na mě... Někdo přišel a zastínil ji a někdo ji řekl, to co ostatní ne, i když si to mysleli. Já prostě řeknu, to co mám na srdci a nemůžu za to, že se na svůj věk chová a obléká jako důchodce. Je neatraktivní. Popravdě nechápu, co na ni vidíš." vyhrkla jsem. Nevím, co to do mě vjelo, ale potřebovala jsem to ze sebe dostat. Podívala jsem se na něho, ale on stále mlčel a nic neříkal.
,,Řekni už něco, kurva!" zakřičela jsem na něj. Moje nervy to už nezvládaly, hlavně ne v tuto chvíli.
,,Já nevím, co ti říct. Asi máš pravdu." povzdechl si.
,,Chceš?" nabídla jsem mu cigaretu.
,,Nekouřím." odmítl. Jenom jsem obrátila oči, všichni si na něco v tomto podělaném baráku hrají. Je teprve pátek a já to už psychicky nezvládám.
,,Asi už půjdu. Nicole mě určitě hledá." chystal se k odchodu.
,,No už skončil večerníček." vysmála jsem se mu do obličeje a zapnula jsem zase hudbu. Bože, ta Nicole se chová jak nějaká usedlá panna. Beztak sex s ní je o ničem. Chudák kluk, nic s ní nemá. Co asi teď dělají? No určitě spolu nešukají, leží tam vedle sebe a spinkají. Vypnula jsem hudbu a rozhodla se, že půjdu asi taky spinkat. Nic jiného mi vlastně ani nezbývá. Zalezla jsem do koupelny, vyslékla jsem si oblečení a vlezla do sprchy. Ze začátku na mě tekla studená voda až se mi chtělo pištět, ale když začaly dopad teplé kapky vody ulevilo se mi. Skvělý pocit. Vylezla jsem se sprchy a vysušila se, vlasy jsem si lehce vysušila a natáhla si černé tanga a černou podprsenky. Přes to jsem si přehodila kraťučkou noční košilku, která je černá a lehce prosvítá. Zalezla jsem si do postele a zhasla jsem si. Zase usínám v posteli sama, někdy bych se ráda k někomu přitulila a momentálně je ta situace, kdy by se to hodilo.
ČTEŠ
Bad Girl
Teen FictionTento příběh je o Amy. Amy je normální sedmnáctiletá holka. Když byla malá, její rodiče se rozvédli. Amy dodnes dává vinu svému otci, kterého nemá v oblibě. Její rodiče se vlastně rozvédli kvůli němu. Když její otec začal podnikat, neměli moc peněz...