7. Kapitola

9.2K 425 9
                                    

Když jsem ráno vstala, slunce mi už svítilo do oken. Posadila jsem se a protáhla se. Podívala jsem se na hodiny, které ukazovaly, že za chvilku bude osm. Nejraději bych sebou hodila do postele a spala bych. Ale znám se dost dobře, na to abych věděla, že už neusnu. Přesunula jsem se z postele ke stolu a podala si krabičku s cigaretami. Vytáhla jsem z ní poslední cigaretu a krabičku vyhodila. Cigaretu jsem si vložila mezi rty a zapálila. První ranní potáhnutí, mě vždy nabije energií. Vydechla jsem spokojeně obláček dýmu. Za chvíli bylo v mém pokoji plno dýmu. Chuť nikotinu a vůně dýmu, dvě nejlepší věci. Típla jsem poslední cigaretu a povzdechla si. Budu muset někomu říct, ať mě hodí do města. S tím kotníkem tam nedobelhám. Šla jsem do koupelny a opláchla si obličej. Připadám si konečně svěží. Podala jsem si kartáček a pastu. Pustila jsem se do čištění zubů. Když jsem měla vyčištěné zuby, rozhodla jsem se, že zajdu dolů a udělám si něco k snídani. Nechci působit zase nějak vyzývavě, tak jsem si přes svou průsvitnou košilku, přehodila župánek. Sešla jsem pomalu schody a dobelhala jsem do kuchyně. V kuchyni už seděli všichni na barových židlích a nejspíše snídali.
„Dobré ráno." pozdravila jsem a v tu chvíli se na mě všichni otočili. Všichni mě též pozdravili kromě Nicole, ta dělala jako bych tam nebyla. Možná dobře, slyšet ten její hlas po ránu, neudělalo by mi to dobře. Přišla jsem k lednici a vytáhla z ní majonézu, rajčátka, salát, šunku, papriku a sýr. Podala jsem si toustový chléb, natřela jsem ho majonézou, dala na to salát, nakrájela rajčatka a papriku, dále jsem na to dala šunku a sýr. Zakryla jsem do dalším toustovým chlebem a hodila do na chvíli do trouby zapéct. Můj fotr četl noviny a pil kávu, on nikdy nesnídával. Molly měla taky kávu a ovesnou kaši s ovocem. Ta se v jídle celkem vyzná, ale beztak je stejná jako ty před ní. Až ji fotřík koupí všechno, pošle ho do prdele. Tak jako ty před ní.
Nicol se rýpala v jogurtu. Nechápu jak může jíst někdo tak pomalu. Ale tak je ti Nicole důležitá, ta se liší ve všem. Popíjela nejspíše čaj, vždy když se napila hrozně u toho srkala a vydávala zvláštní zvuky. Taková "důležitá" osoba a chová se jako prase. Josh vedle ní jen obracel oči. Ti dva mi k sobě vůbec nesedí. Josh měl k snídani toasty a upíjel kávu. Mezitím co se mi zapékal sendvič, udělala jsem si cappuchino. Vytáhla jsem sendvič z trouby a rozpůlila ho na dva trojúhelníčky. Posadila jsem se vedle Joshe a Nicole mě hned probodávala pohledem. Co ta holka má za problém? Je vážně nějaká divná...
„Potřebovala bych, aby mě někdo zavezl do města..." přerušila jsem to ticho.
„Já tě tam klidně zavezu." nabídl se hned Josh. V tu chvíli do něj Nicole naštvaně šťouchla.
„Co je?" otočil se na ní.
„Ty s ní chceš jet do města?" teptala se žárlivě. Bože, ona je tak protivná.
„Nechovej se hystericky." řekl naštvaně Josh a tím Nicole umlčel.
„Podívej se, co má na sobě. Vypadá jako coura." řekla po chvíli.
„Aspoň nevypadám jako frigidní panna." vrátila jsem ji to dříve než stihl Josh cokoliv říct.
„Nicole, uklidni se. Už to přeháníš. Amy ti nic neudělala, tak se nechovej pokrytecky." promluvil Josh hned po mě. Nicole si stoupla a já si mohla prohlédnout, co měla na sobě. Měla oblečené šedé legíny a vytáhané černé triko. Prostě ona vypadá, tak děsně a Josh je celkem pěkný a umí se narozdíl od ní oblékat. Měl na sobě kostkované trenýrky a černé tílko.
„Jdu do ložnice." oznámila Nicole, ale nikdo ji na to neodpověděl. Uraženě odešla... Je to hrozná nána.
„Kdy chceš jet do města?" zeptal se mě po chvíli Josh.
„Co nejdřív." vychrlila jsem ze sebe.
„Tak tam můžeme zajet hned po snídani, jak se oblečeš a připravíš." usmál se na mě.
„Dobře, tak já se půjdu připravit, abych nezdržovala." oznámila jsem a naskládala nádobí do myčky.
„Můžeme se stavit na oběd." navrhl. Jen jsem přikývla a zmizela z kuchyně. Ten kotník mě dost štve, hrozně mě to zdržuje. Konečně jsem se dobelhala do pokoje. Namířila jsem si to do šatny a rozhodla jsem se pro černou sukni a bílý crop top. Vytáhla jsem černé vansky. Dalo mi trochu práce narvat nohu s ortézou do boty, ale po nějaké chvíli se mi to povedlo. Zalézla jsem do koupelny a rozhodla jsem se, že bych se měla upravit. Korektor tentokrát používat nemusím, jelikož nemám kruhy pod očima a na mé pleti nejsou žádné pupínky a jiné nedostatky. Dala jsem si na obličej make up a celé jsem to zapudrovala. Udělala jsem si linky a dala si řasenku. Rty jsem obtáhla rudou rtěnkou. Jsem ze svým vhledem spokojená. Teď jsou na řadě mé vlasy. Zaplétla jsem si dva francouzské copy po stranách. Vypadám jako nějaká slušná holčička. Navoňala jsem se svou oblíbenou voňavkou, která voní jako meloun, takže si připadám svěží a sladká. No prostě jako meloun. Zašla jsem do pokoje a popadla menší kabelku. Dala jsem si do ní peněženku a mobil. Ještě jsem si tam přihodila zapalovač a byla jsem spokojená. Sešla jsem schody a namířila si to do garáže, kde na mě už čekal Josh. Otevřel mi dveře od auta a já se spokojeně posadila. Chvíli po mě nasedl do auta i Josh. Konečně jsme mohli vyjet...

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat