20. Kapitola

7.6K 342 8
                                    

Nikdy jsem si nemyslela, že budu sedět na pláži a dívat se na západ slunce s milovanou osobou. Je to skvělý pocit!!
„Amy" oslovil mě, tak jak to dělá vždy. Otočila jsem se na něj a čekala na to, co řekne.
„Jsem rád, že tě mám." řekl a políbil mě. Neviný polibek se prohloubil ve vášnivý. Opatrně mě položil na písek a ruce mi zabořil do vladů. To samé jsem udělala i já. Srdce mi bilo jako o závod, dech se mi zrychloval a já celá hořela.
„Ehm..." ozvalo se odkašlání. Josh se ode mě odtrhl. Podíval se před sebe a na jeho tváři se objevil výraz, který byl vystrašený a zároveň dost překvapený, když jsem se podívala nad nás, už jsem ho chápala. Nad námi stál můj otec s Molly. Oba se na nás dívali a nebyli zrovna nadšení. Josh ze mě rychle slezl a já se posadila.
„Máte co vysvětlovat." podíval se na nás otec a posadili se naproti nás. S Joshem jsme si vyměnili ustrašené výrazy.
„Co to mělo znamenat?" podívala se na nás Molly. Nadechla jsem se, že něco řeknu...
„Miláčku, nechej to na mě." řekl Josh poměrně klidně. Ale tím miláčkem tomu moc nepomohl.
„Mami, Joshi...já a Amy se milujeme." toto jediné řekl. Oba na nás hleděli s otevřenýma pusama.
„To nejde." řekl otec. To jsem už ale já nevydržela...
„Jde to!!" vykřikla jsem. „Konečně někoho miluju a on miluje mě. A nikdo to nezkazí, chápeš to?" vykřikla jsem. Všichni na mě hleděli, ale mě to bylo u prdele.
„Prosím, nechte nás s Joshem být spolu. On je ten pravý." řekla jsem klidněji. Ach, ta moje náladovost. Chvíli klidná a pak vybuchnu. Otec s Molly si něco šeptali, za to my s Joshem jsme si vyměňovali nervózní pohledy. Josh mě chytl za ruku a hladil mě po ní. To bylo to jediné, co mě aspoň částečně uklidňovalo.
„Takže.." promluvil otec. Oba jsme k němu vzhlédli a čekali. „Rozhodli jsme se, že vás spolu necháme. Stejně bychom tomu nezabránili." povzdechl si.
„Děkuji tati." objala jsem ho a po té jsem objala i Molly.
„My půjdeme." oznámil Josh, jelikož to dusno mezi námi bylo stále. Rozběhli jsme se k hotelu ruku v ruce.
„Nepřespíš u mě?" navrhl mi Josh, když jsem se chystala vyzvednout klíče.
„Ráda." mrkla jsem na něj. „Jen si musím skočit pro mobil. Mamka chtěla, abych zavolala." vysvětlila jsem mu, jen chápavě přikývl. Vyzvedla jsem si klíče a nasedli jsme do výtahu, vyjeli jsme k mému pokoji.
„Ještě si zapálím." zasmála jsem se. Josh obrátil oči, ale mě to bylo jedno. Popadla jsem mobil a cigaretu. Vyšla jsem na balkon a Josh mě následoval. Zapálila jsem si cigaretu a vytočila mamčinu číslo.
„Ahoj mami."
„Ahooj, co nového?"
„Je tu jedna věc, chodím s Joshem... To není podstatné. Co jsi potřebovala?" zeptala jsem zvědavě.
„Jeee s Joshem... To jsem nečekala, ale pokud jste šťastní, tak vám to přeju."
„Mami! Neodbíhej pořád od tématu, řekni mi už, co jsi chtěla."
„Tak dobře beruško." povzdechla si. „Mám rakovinu ve vysokém stádiu, nezbývá mi moc času." rozbečela se do telefonu a já věděla, že je toto problém. Samým šokem mi vypadla cigareta s ruky a dopadla přímo na stehno.
„Kurva. Au." zasyčela jsem a po tváři mi stékaly slzy. Ty slzy netékly z toho, že by to popálené bolelo, byly ze smutku.
„Mami, pokusím se, co nejdříve dojed."
„Děkuji." řekla a zavzlykala.
„Zlato." oslovila mě. „Půjdu si lehnout, jsem unavená."
„Dobře mami, dobrou a drž se." snažila jsem se říct silně. Hned po mém rozloučením to zavěsila. V tu chvíli jsem se rozbečela jako malé dítě.
„Co se stalo?" zeptal se Josh.
„Máma. Umře. Má. Rakovinu." řekla jsem se vzlykáním.
„To bude dobré." objal mě a já svou hlavu položila na jeho hruď.
„Joshi,musím za ní zítra letět."
„Poletím s tebou." přitiskl si mě k sobě. Je dobře, že nepoletím sama.
„Půjdeme si lehnout a zítra vše zařídíme." navrhl a já jen souhlasila. Místo spaní u něj, jsme skončili u mě. Josh se šel osprchovat a já čekám až z tama vyleze.
Najednou vyšel, mě kolem pasu omotaný ručník, jeho břišní svaly, byly jako pekáč buchet. A já bych všechny ty buchty snědla. Ty ruce. Takové svaly není možné mít. Po těle mu sem tam ještě sjela nějaká kapička. Vlasy měl rozcuchané zase do všech stran, což je dost sexy. A ten jeho výraz, tváří se tak nevinně, jen se tak tváří.
„Nemám tu pyžamo." promluvil na mě. Určitě si všiml, že jsem z něho slintala.
„Tak budeš bez něho." pokrčila jsem rameny a šla do koupelny. Zavřela jsem za sebou dveře. Sundala jsem si kraťásky a plavky. Vlezla si do sprchy a pustila na sebe vodu. Ze začátku byla děsně studená, že se mi chtělo řvát. Celé mé tělo pokryla husí kůže. Naštěstí za chvíli začala téct teplá voda. Věděla jsem, že teď je ta příležitost se vybečet. Posadila jsem se a nechala slzy téct. Voda na mě dopadala, což byl skvělý pocit. Bylo to jako kdybych bečela v dešti. Po nějaké době jsem vstala a podala si sprchový gel, který jsem si rozetřela po celém těle. Na vlasy jsem si dala šampon a nechala vodu, ať ze mě vše spláchne. Když jsem konečně vylezla ze sprchy, uviděla jsem se. Vypadám poměrně děsně. Oči mám opuchlé a zarudlé, na tváři smutný výraz, to u mě není zvykem. Vysušila jsem si tělo a vlasy zabalila do ručníku. Natáhla jsem si spodní prádlo, černou podprsenku a růžové tanga. Ještě jsem si dala průsvitnou noční košilku a mohla jsem vyjít. Když jsem vyšla z koupelny, všimla jsem si, že si Josh zkousl ret. V tuto chvíli by to už vedlo k sexu. Ale teď ne. Jeho sexy výraz vystřídal hned posmutnělý.
„Ty jsi bečela?" zeptal se. Asi si všiml mych očí.
„Ne to se mi dostal jen šampon do očí." zalhala jsem mu. Přišla jsem za ním a položila se vedle něj na postel. Josh zhasl a přitáhl si mě k sobě.
„Dobrou" políbil mě na hlavu.
„Dobrou." odpověděla jsem mu a přisunula se ještě blíže k němu. Pomalinku jsem zavírala oči a usínala. Ze začátku jsem usnout moc nemohla, ale po chvíli se oči zavřely a já spinkala.

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat