S Dominikem jsme ukončili naši schůzku, protože měl ještě nějakou práci, ale slíbili jsme si, že se ještě uvidíme. Dlouho jsem si s nikým tak nepopovídala, byla jsem ráda, že jsem ho našla.
Vzala jsem telefon a chtěla jsem vytočit Joshe, ale rozhodla jsem se, že si udělám radost. Mobil jsem vrátila zpět do tašky a rozhodla se rozhlédnout po obchodech.
Koupila jsem si krásné černé psaníčko, které ještě nevím k čemu budu mít. Ale ono se mi strašně líbilo a určitě se bude jednou hodit. Taky jsem si koupila vínové a tmavě modré vansky. Rozhodla jsem se, že bych se měla hodit do kondičky, abych nebyla taková kostřička. Tak jsem zašla do obchodu se sportovním oblečením a nějakýma sportovníma potřebami. Koupila jsem si různé sportovní tílka a kraťásky. Takže jsem odcházela s třemi taškami oblečení. Ještě jsem si sedla do jedné japonské restaurace, kde jsem si objednala nudle a kuřecí gyros, který naprosto miluji. Podívala jsem se na mobil jestli se po mě Josh náhodou neshání, ale nic. Najednou jsem si přišla tak nepotřebná. Až mě to zabolelo, Josh se o mě jindy tak moc stará a teď nic. Za chvíli budou už dvě hodiny a mu nepřijde divné, že ještě nevolám. Během chvíle mi donesl číšník mé jídlo, do kterého jsem se s chutí pustila. Mňam!! Oběd jsem do sebe naházela během chvíle, což jsem se sama divila, ale tak nesnídala jsem a ještě ke všemu byl dnešek náročný. Po chvíli jsme vzala telefon a napsala Amy.
,,Ahoj, stavila jsem se na oběd, takže na nás asi s obědem nečekejte. Možná si Josh vezme, ale to nevím."
,,Josh si oběd nejspíše nevezme. Tak mi poobědváme, už se na tebe těšíme." odepsala mi krásnou zprávou, díky, které jsem věděla, že asi nepotřebná úplně nejsem. Ale jak to myslela s tím, že si oběd nejspíše nevezme. Že by ji taky psal, že se stavil na obědě? A nebo už obědval?
,,Budu platit." mávla jsem na číšníka, který hned přiběhl. Zaplatila jsem a vyšla z restaurace a vlastně jsem už vyšla z nákupního centra. Konečně jsem se po dlouhé době zase nadechla toho čerstvého vzduchu. Cítila jsem se teď tak volná. Po dlouhé době mě nikdo nehlídá, nikdo se ke mě nechová jako k malému děcku. Prostě volnost!! Asi ještě Joshovi nezavolám. Prostě mu beztak zavolám nakonec až večer. Já vždy vše hrozně odkládám, jsem hrozná. Rozešla jsem se směrem k parku. Když jsem konečně v parku našla své oblíbené místo u rybníka, posadila jsem se na lavičku a sledovala kačenky, jak si plavou po vodě. Je tak krásné, když vidíte, jak ty malé káčátka plavou za tou kačenou a kačer na ně dohlíží. Taková správná rodinka. Připadám si jako malé dítě, když zde sedím a přemýšlím na kačenami. Nad touhle představou jsem se musela uchechtnou, čím jsem na sebe trochu upozornila a pár lidí se na mě podívalo jak kdybych byla blázen.
,,Můžu si přisednout." uslyšela jsem za sebou hlas a otočila se. Za mnou stála starší paní.
,,Samozřejmě." usmála jsem se a posunula se. Paní si hned přisedla a dívala se na rybník, stejně jako já.
,,Co tu dělá, tak krásná holka sama." usmála se na mě.
,,Přemýšlí." odpověděla jsem rychle.
,,Copak opustil tě nějaký chlapec?" zeptala se s úsměvem na tváří.
,,Ne, chlapec ne. Mamka." podívala jsem se do té modré oblohy a do očí se mi nahrnulo pár neposlušných slz. Hned jsem si je utřela, ale paní si toho nejspíše všimla, protože se na mě smutně dívala.
,,To bude dobré." pohladila mě po rameni. Jen jsem přikývla a pokusila se o úsměv.
Rozhodla jsem se, že zavolám Joshovi, ať pro mě už přijede. Vytáhla jsem telefon a vytočila Joshe. Telefon vyzváněl, ale Josh mi to nezvedal, až asi po dvou minutách.,,Ahoj" řekl hrozně udýchaně.
,,Ahoj, stalo se něco?"
,,Ne, proč?"
,,Že jsi tak udýchaný.."
,,Ehm...jsem s kamarádem v posilovně."
,,Miláčku, kdo ti to volá?" uslyšela jsem nějaký hlas, nejspíše ženy.
,,Miláčku?" zeptala jsem se nechápavě.
,,To nebylo na mě lásko." dostal po chvíli ze sebe.
,,Zlatíčko pojď za mnou do postýlky." uslyšela jsem znovu ten ženský hlas. Z kama já ten hlas jen znám?Tak a další kapitola je napsaná. Čí byl ten ženský hlas podle vás? Podvedl vážně Josh Amy? Co by ho vedlo k podvodu? Jak to podle vás bude dál?
Doufám, že se vám tato kapitola líbí.
Rozhodla jsem se přidat k této kapitole písničku, tak doufám, že to bude příjemná změna.
ČTEŠ
Bad Girl
Teen FictionTento příběh je o Amy. Amy je normální sedmnáctiletá holka. Když byla malá, její rodiče se rozvédli. Amy dodnes dává vinu svému otci, kterého nemá v oblibě. Její rodiče se vlastně rozvédli kvůli němu. Když její otec začal podnikat, neměli moc peněz...