V pokoji jsem si všechno po zapojovala, ještěže máma nemá nikde hesla, takže je lehké se všude dostat. V notebooku měla převážně naše fotky, což mě velmi těšilo, sama jsem spoustu fotek neviděla, takže mě to těšilo, všechny fotky jsem si přetahovala do svého notebooku. Josh mě naštěstí nějak nevnímal, jelikož byl zabraný do telefonu. Našla jsem tam složku s názvem "Miláček". Složku jsem samozřejmě roz klikla. Naskočily tam další složky, které byly pojmenované různými daty. Roz klikla jsem datum, když jsem byla na dovolené a to co jsem našla mě velmi překvapilo. Na fotce byla s nějakým mužem, kterého jsem nikdy neviděla. Podívala jsem se na nejstarší datum, který tam měla napsaný... Ten datum byl dva roky starý a na všech fotkách byl ten samý muž.
,,Joshi" promluvila jsem.
,,Ano?" zeptal se mě hned.
,,Našla jsem to, co jsem hledala... Máma měla milence." skoro jsem vypískla.
,,No to je skvělé." řekl, ale já poznala, že ho to nějak nezajímalo.
,,Měla ho dva roky. Ty dva roky to přede mnou tajila. A já si toho nevšimla..." přemýšlela jsem nahlas, Josh mě skoro nevnímal byl stále zabraný do telefonu, tak jsem ho nechala. Musím zjistit jeho jméno a vše o něm. Projela jsem snad celý notebook, ale nikde jsem nic kromě našich fotek a pracovních věcí nenašla. Zabralo mi to spoustu času a už se blížila půlnoc, ale to mě neodradilo.
,,Zlato nechceš jít spát." pobídl mě Josh.
,,Ne" zavrtěla jsem hlavou a prohledávala dále notebook. Bylo to marné. V tabletu taky skoro nic neměla, kromě pracovních věcí. Mohlo mě napadnout, že by si do tabletu nedávala nic osobního, když to byl pracovní tablet. Mobil!! Rychle jsem chytla její mobil a projela zprávy. Asi jsem ho našla. Petr Clarkson.
,,Mám ho." řekla jsem radostně. Napsala jsem si na papírek jeho jméno a telefonní číslo. Musím ho co nejdříve zkontaktovat. Třeba bude vědět více věcí než já.
,,To je skvělé." řekl znuděně Josh. Nad tím jsem jen obrátila oči. Přečetla jsem si pár zpráv, i když bych to neměla dělat... Ale tak snad to neuškodí... Byli do sebe strašně zamilovaní, rozkošné. Proč mi o něm máma nikdy neřekla? Proč to všechno tajila? Tolik otázek a všeho... Neodolala jsem a vzala mámin mobil. Vytočila jsem jeho číslo, i když bylo tam pozdě.
,,Haló." ozval se ospalý mužský hlas.
,,Peter Clarkson?" zeptala jsem se.
,,Ano. Kdo jste a proč voláte z mobilu Evelin."
,,Já jsem její dcera."
,,Evelin o vás mluvila, ale nechtěla vám to říct. Ale asi vám to sdělila. Jen nechápu proč voláte z jejího telefonu."
,,Ne, nic mě neřekla. Je to na dlouho a myslím, že bych vám vše měla sdělit osobně. Zítra jedu do města. Co kdyby jsme si tam domluvili sraz a popovídali si?" navrhl jsem a Petr souhlasil. Domluvila jsme si sraz v jedné kavárně. Když jsme se rozloučili, šťastně jsem se podívala na Joshe, který jen vrtěl hlavou. Vše jsem povypínala a zalezla si za ním do postele.
,,Proč to děláš?" zeptal se mě.
,,Jelikož toto určitě není jediná věc, co přede mnou máma tajila. A já toho chci vědět, co nejvíce." řekla jsem poměrně radostně, bylo to něco, co mě nenutilo, myslet na mámu jako na mrtvou osobu. A bylo to tak moc dobrodružné.
,,Achjoo." povzdechl si Josh, jak kdyby to byla ta nejnudnější věc.
,,Jdu spát." oznámila jsem mu. Přitáhl si mě blíž k sobě a políbil mě.
,,Dobrou." řekl.
,,Dobrou." přitulila jsem se k němu a únavou jsem usnula.
Omlouvám se za kratší kapitolu, pokusím se to příště vynahradit. Myslíte, že měla Amyina máma ještě nějaké tajemství? Co všechno Amy ještě zjistí? Překvapí ji ještě něco? Jak to bude dál s Amy a Joshem, když se Josh najednou chová tak zvláštně? Všimne si Amy jeho zvláštního chování a nebo to bude přehlížet?
Ti co o tom ještě neví, tak bych chtěla říct, že jsem začala psát nový příběh, který se jmenuje "Zajatkyně Mafie". Takže pokud chcete podívejte se na něj. Snad vás zaujme stejně jako Bad Girl a spousta mých příběhů.
ČTEŠ
Bad Girl
Teen FictionTento příběh je o Amy. Amy je normální sedmnáctiletá holka. Když byla malá, její rodiče se rozvédli. Amy dodnes dává vinu svému otci, kterého nemá v oblibě. Její rodiče se vlastně rozvédli kvůli němu. Když její otec začal podnikat, neměli moc peněz...