33. Kapitola

7.9K 344 97
                                    

Ten hlas..z kama ho jen znám? No jasně Kate.
,,Kate?!" zakřičela jsem do telefonu a cítila, jak ve mě proudí zlost.
,,Já ti to vysvětlím." snažil se mluvit.
,,Mlč!! Jedu za vámi." ukončila jsem hovor. Stopla jsem si taxíka a nadiktovala mu adresu ke Kate. Ani jsem se neobtěžovala zvonit, vždy má odemknuté. Otevřela jsem dveře od ubytovny a vyběhla schody do čtvrtého poschodí. Během chvíle jsem stála před jejími dveřmi. Neobtěžovala jsem se klepat nebo něco takového. Otevřela jsem dveře, ale je jsem nikde neviděla. Nebyli v obýváku ani v kuchyni. Otevřela jsem dveře od jejího pokoje a uviděla jsem něco, co mě poslalo k zemi. Josh tam právě ležel na mé nejlepší kamarádce, teď už bývalé a píchal ji tam. Ani jeden si nevšimli, že jsem vešla do pokoje.
,,Tak ty mi to vysvětlíš?" zakřičela jsem po chvíli.
,,Ne-není to tak jak to vypadá." řekl vylekaný Josh.
,,Tak jak to tedy je?" posadila jsem se naproti nich. Bylo mi naprosto u prdele, že ta děvka je nahá.
,,Víš Amy..." začal Josh, ale já věděla, že to k ničemu nepovede.
,,Proč?" skočila jsem mu do řeči.
,,Co proč?" nechápavě se podíval na Kate.
,,Proč jsi mě podvedl a proč s ní a kdy poprvé?" zasypala jsem ty dva otázkami.
,,To je na dlouho." pronesla Kate.
,,S tebou nikdo nemluví." okřikla jsem ji a ona hned zavřela pusu, že bych ji naháněla strach.
,,Když jsi ležela v kómatu, já i Kate jsme tě chodili navštěvovat, byli jsme oba tak zoufalí, ale postupem času jsme se začali sbližovat, rozuměli jsme si a taky se přitahovali. Pak se to zvrtlo a my se spolu vyspali." 
,,Vy jste spolu šukali, zatímco já bojovala o život. Jste ubožáci." začala jsem na ně křičet, cítila jsem, jak se mi zrychluje oběh, cítila jsem bolest na hrudi, jak kdyby mi někdo vrážel nože do hrudníku. A zhluboka jsem dýchala.
,,Klid, musíš se uklidnit." snažil se Josh, ale mě byly ty jeho kecy u prdele.
,,Zrovna tebe poslouchat nebudu." vyprskla jsem.
,,Co se to s ní děje?" zeptala se vystrašeně Kate a Josh ji začal poučovat.
,,Držte už huby. Jste jen dva ubožáci, celou dobu jste mi to všichni tajili, ubližovali jste mě." křičela jsem na ně. 
,,Ale teď ublížím já vám." zasmála jsem se. Cítila jsem, že mě něco tam zevnitř ovládá. Bolelo to, ale nešlo se tomu bránit. Co se to se mnou děje? Viděla jsem ve všem jen to špatné. 
,,O čem to mluvíš Amy?" zeptal se Josh a pomalu se ke mě přibližoval. 
,,Stůj" zařvala jsem na něj. Ale on nezastavil, pořád šel ke mě. Začala jsem před ním utíkat, proběhla jsem obývákem a kuchyní, když jsem se dostala ke dveřím. Vyběhla jsem s nich a seběhla jsem rychle schody, vyběhla jsem na ulici a uviděla jen záblesk světel od auta...

Ano, tento příběh skončil. Omlouvám se těm, co od toho čekali více, ale bohužel.Tento příběh je u konce, neskončilo to zrovna nejlíp, ale takový je život. Snad se vám i tak příběh líbil. 
Jak už jsem zmiňovala píšu teď další příběh "Zajatkyně Mafie", takže pokud Vás sto zajímá, neváhejte a začněte číst. Snad jsem Vás nezklamala tím, že jsem tento příběh ukončila, ale prostě připadalo mi to až moc sladké. A tento příběh neměl být sladký, omlouvám se za tak nečekaný konec, ale snad se Vám to i tak líbilo.


Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat