18. Kapitola

7.3K 359 4
                                    

Najednou mě políbil, ale já nespolupracovala. Jeho rty se pohybovaly, ale moje byly v rovné přímce. Odtrhla jsem se od něj a podívala jsem se na něj...
,,Joshi to nejde." promluvila jsem na něj.
,,Proč to nejde?" zeptal se.
,,Jsem tvoje nevlastní sestra, rodiče by nebyly nadšení... Byly by z toho problémy a teď z tebe mluví alkohol.."
,,Já tě mám rád Amy."
,,Neblbni, pojď, půjdeme si lehnout." usmála jsem se na něj a zvedla se. Josh mě naštěstí následoval, cesta nám dala zabrat, jelikož nám alkohol motal trochu hlavu.

,,Dobrou Joshi." mávla jsem na něj z výtahu a jela do mého pokoje. Odemkla jsem si a oddechla si. Byly zde mé boty a všechny věci, co jsem si vzala na pláž. Sundala jsem si mokré plavky a oblékla si lehoučkou noční košilku. Vyšla jsem na balkon a zapálila si cigaretu. Sledovala jsem, jak se hvězdy odrážejí v moři a pohybující vlny. Je to krásné pokuřovat si a sledovat tak nádherné věci. Když jsem dokouřila popadla jsem ještě mobil a napsala mámě.
,,Dobrou noc a krásně se vyspinkej."
Za chvíli mi zapípal mobil...
,,Dobrou Amy, sladké sny." svou mámu miluji.
,,Všimla jsem si, že mám zmeškané hovory od Kate...asi ji rychle zavolám a zjistím, co potřebovala..
,,Ahoj Kate."
,,No konečně, čau, Molly."
,,Potřebovala jsi něco?"
,,To nemůžu jen tak zavolat své opilé kamarádce." zasmála se do telefonu.
,,Můžeš...Nejsem opilá."
,,Zlato, na tobě to poznám a to tě nemusím ani vidět." nad tím jsem musela obrátit oči...
,,No, dobře. Ale jen trošku."
,,Když myslíš...Jak bylo na pláži?"
,,Bylo to zajímavé...za Nicole tam došel ten její borec. Takový hnusný starý dědek, takže jsme všichni zjistili, že má borca. Josh se z toho celkem zhroutil, tak jsem s ním šla do baru. Potom jsme seděli na pláži a on po mě vyjel.."
,,Takže máš něco s bráškou." zapištěla mi do telefonu:
,,Ne, nemám! Řekla jsem mu, že to není dobrý nápad."
,,Ty jsi blázen, taková šance..."
,,Nechce se mi to teď řešit...jdu spát dobrou." než stihla cokoliv říct, vypnula jsem to. Zalezla jsem si do postele a v momentě usnula.

Vzbudily mě sluneční paprsky, které prosvěcovaly pokojem. Otevřela jsem oči a moje hlava se roztříštila.
,,Au" chytla jsem se za hlavu. Nevzala jsem si žádné prášky, to je v prdeli. Pomalu jsem vylezla z postele a hodila na sebe župánek. Sjela jsem výtahem a o patro níž a zaklepala na Joshovi dveře, které se během chvilky otevřely.
,,Dobré ráno." usmál se na mě Josh.
,,Hmmm...dobré." neřekla jsem nadšeně.
,,No ty vypadáš." uchechtl se.
,,Já vím...nemáš prášek od bolesti hlavy?"
,,Jasně, že mám...pojď dál." pozval mě do jeho pokoje. Posadila jsem se na pohovku a čekala až mi donese prášek. Během chvilky došel Josh s práškem a sklenkou vody.
,,Tady máš." podal mi to a já se na něj jen usmála. Vzala jsem prášek a hodila ho do pusy a hned ho zapila.
,,Nedáš si snídani?" zeptal se mě.
,,Ne, to je dobré. Půjdu k sobě." řekla jsem se slušnosti, i když by se snídaně vážně hodila.
„Ne, stůj!!" popadl mě za loket...
„Au, Joshi, pusť, to bolí." vykřikla jsem hlasitěji než jsem chtěla.
„Promiň." pustil mě a zadíval se mi hluboku do očí.
„Amy." oslovil mě, tak hlasitě až jsem sebou cukla... „Potřebuji si s tebou promluvit."

Omlouvám se, že je tato kapitola tak moc krátká. Pokusím se to příště napravit. A taky se omlouvám, že dlouho nevyšla žádná kapitola, je to jak z osobních, tak ze zdravotních důvodů. Pokusím se to nějak napravit a doufám, že se už najde čas na psaní.

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat