Když jsem si vybalila všechny věci a celkem jsem se tu zabydlela, byl čas si zapálit a zavolat mámě a potom i Kate. Vyšla jsem na balkon a zapálila si cigaretu, vytočila jsem mámu, která mi to hned zvedla.
,,Ahoj zlatíčko." řekla nadšeně.
,,Ahoj mamíí"
,,Tak jak se tam máš?" ptal se hned zvědavě.
,,Zatím jsem nikam moc nešla. Zdrželi jsme se na letišti, jelikož Nicole nemá kufr a dorazí ji až zítra. Ale jsme ubytování v luxusním hotelu..." začala jsem ji popisovat celý pokoj.
,,Jsem ráda, že se ti tam líbí. Kalifornii totiž zbožňuješ, tak je mi jasné, že jsi unesená." zasmála se máma. Prostě ona mě zná skvěle.
,,Nebudu tě zdržovat, určitě si chceš užít dovolenou. Tak až budeš zase chtít, zavolej a nebo napiš."
,,Dobře mami, tak paaa a dávej na sebe pozor." teď jsem musela vyznít vážně staře.
,,Ty taky, páá beruško moje." rozloučila se se mnou. A já tipla cigaretu. Teď je na řadě Kate. Zapnula jsem si skype, abych ji mohla provést mým skvělým pokojem.
,,Ahooj" zakřičela radostně.
,,Ahoj" zasmála jsem se.
,,Tak co jak se tam máš?" zeptala se a já jo hned vše popovídala a provedla ji mým skvělým pokojem. Viděla jsem na ni, že ji to celkem mrzí, jelikož oni na dovolené nejezdí. Nemají prostě tolik peněz.
,,Jednou pojedeme na takovou dovolenou spolu." mrkla jsem na ni a ona se pousmála.
,,Asi půjdu navštívit pláž a rozhlédnout se po okolí."
,,Dobře, tak zase někdy zavolej." zasmála se.
,,To víš, že zavolám." mrkla jsem na ni. Po té jsme se rozloučili.
Šla jsem do pokoje a oblékla jsem si moje námořnické plavky bez ramínek. Na to jsem si natáhla lehké, bílé šaty. Obula jsem si bílé sandálky a spokojeně šla. Když jsem došla na recepci, hned se mě ujal Sten.
,,Potřebuješ něco?" zeptal se hned.
,,Ne" odpověděla jsem rychle, ale pak jsem se zasekla. ,,Hmmm, vlastně ano. Ukázal by jsi mi pokoj, kde jsou mí rodiče." mrkla jsem na něj svůdně.
,,S radostí." usmál se na mě. Nasedl jsme do výtahu a vyjeli do předposledního patra. Zavedl mě až k jejich pokoji, ale pořád tam stál.
,,Ehm...už můžeš jít." řekla jsem opatrně, aby to nevyznělo nějak hnusně.
,,Jo, jasně." řekl, jak kdyby zažil největší trapas. Chudák. Zaklepala jsem na dveře, ve kterých se ihned objevila Molly.
,,Ahoj zlato." usmála se na mě.
,,Ahoj, půjdete na pláž? Nechci tam jít hned poprvé sama."
,,Jo, jasně. Pojď dál, my se hned jen převlékneme a můžeme vyrazit. Půjde i Josh a bohužel i Nicole." obrátila oči. Božee, ona musí být taky všude.
Za chvíli se objevil ve dveřích otec a vzápětí i Molly.
,,Jdeme?" řekl nadšeně otec a já si hned stoupla. Sjeli jsme výtahem do haly, kde stál už i Josh s Nicole. Vyrazili jsme společně na pláž, hned když jsme vkročili na pláž, sundala jsem si sandálky. A nohy zabořila do písku. Skvělý pocit zabořit nohy do toho jemného, teplého písku. Molly hned zopakovala to samé.
,,To je skvělý pocit." usmála se na mě.
,,Jo já vím, proto to dělám." mrkla jsem na ni a obě jsme se zasmáli. Lehli jsme si na lehátky a všichni jsme se vyslekli jen do plavek.
,,Wow, Molly máš skvělé plavky." pochválila jsem ji. Měla nádherné růžové plavky, které její postavě skvěle lichotili a jako k blondýnce se skvěle hodily. Za to Nicole měla nějaké plavky, ve kterých tu běhaly děcka. A prsa neměla žádné a zadek taky ne. Co na ni ten Josh vidí?!
,,Amy máš dokonalou postavu." hned řekla Molly, když jsem si vyslekla šaty,
,,Děkuju, posilování dělá divy." mrkla jsem na ni. Samozřejmě i Josh vypadal naprosto skvěle v plavkách. Všechny jeho svaly vynikali. Za to Nicole vypadala podle všech hrozně vyschle, co na ni někdo může vidět. Všichni jsme si lehli na lehátka a rozhodli se, že se budeme opalovat.
,,Ahoj Nicole." ozval se nějaký neznámý mužský hlas. Donutila mě to otevřít oči a podívat se, kdo to je.
,,Ahoj Keve." vyskočila radostně z lehátka a objala ho. S Molly jsme si vyměnili nechápavé pohledy.
,,Kdo je to?" zvědavě jsem se zeptala Nicole.
,,Netuším.." zarazila se Molly a Josh ty dva sledoval a nevypadal moc nadšeně.
,,Dovolte, abych vám představila mého šéfa." v tu chvíli, co to řekla jsem myslela, že se Molly udusí. Bylo mi jasné o co se tu jedná....
,,Kevine, toto je Paul, přítel tady Molly a toto je Josh můj manžel. A toto je Amy." moje jméno vyslovila s nenávistí. Kevin si s námi všemi podal ruce a lehl si k nám.
,,Kde jsi ubytovaný?" zeptala se ho Nicole nadšeně.
,,Tady v hotelu." ukázal na hotel, kde jsme byli ubytovaní i my. Toto je až moc podezřelé. Nicole si nahlásí dovolenou a její šéf ve stejný den odjede taky na dovolenou. Na stejné místo, kde jsme my a dokonce se ubytuje ve stejném hotelu jako my. To si trochu nedomyslela, jelikož my nejsme blbý.
,,Amy zajdeš se mnou do moře?" zeptala se mě Molly a já přikývla. Namířily jsme si to do moře.
,,To bude on!" vyprskla hned Molly.
,,Taky si myslím." souhlasila jsem s ní.
,,Budeme je hlídat." mrkla na mě. Tak tato dovolená bude zajímavá, jelikož si nyní připadám jako špion.
,,Podiv se na ni, jde s ním k baru." hned mě upozornila Molly.
,,Vážně a podiv se, kde má ruku!" on ji držel za zadek.
,,Josh si toho taky všiml." upozornila mě Molly.
,,To nedopadne dobře, jde k ním. Měli bychom tam jít raději taky." řekla jsem s obavami a obě jsme se vydali směrem k nim...
ČTEŠ
Bad Girl
Teen FictionTento příběh je o Amy. Amy je normální sedmnáctiletá holka. Když byla malá, její rodiče se rozvédli. Amy dodnes dává vinu svému otci, kterého nemá v oblibě. Její rodiče se vlastně rozvédli kvůli němu. Když její otec začal podnikat, neměli moc peněz...