28. Kapitola

5.7K 270 0
                                    

Byla jsem donucena, zavolat tomu psychologovi. Na jeho vizitce bylo napsané, že se jmenuje Patrik Chester. Zhluboka jsem se nadechla a vytočila jeho číslo.
,,Dobrý den pane Chestere, já bych si chtěla domluvit schůzku."
,,Dobře a s čím máte problém?" zeptal se mě. Vysvětlila jsem mu, co se se mnou děje.A už zítra máme schůzku. Panebože, co jsem komu udělala?
,,Joshi, zajedeme po obědě ke mě?" zeptala jsem se ho a všimla jsem, že jsem ho překvapila.
,,Co tam?" zeptal se, tak hnusně až mě to zabolelo.
,,Chci tam dát vše do pořádku a vzít si svoje věci." odpověděla jsem potichu.
,,Dobře." řekl už klidněji. Oddychla jsem si, celkem mě to chování vyděsilo. Jindy bych se uměla bránit, ale teď ani jak kdybych to nebyla já.
,,Jo a ještě... můžu zavolat Kate?"
,,Jistěže můžeš." podal mi telefon a já ji zavolala.
,,Ahoj Kate." pozdravila jsem ji hned, jak mi to zvedla.
,,Ahoj, potřebuješ něco?" zeptala se hned.
,,Já odpoledne pojedu na chvíli domů, po uklízet a tak, nechceš se třeba stavit?" navrhla jsem ji.
,,Jasně, ráda pomůžu." řekla s nadšením.
,,Jak budeme vyjíždět, tak ti zavolám." usmála jsem se, i když mě nevidí.
,,Dobře, tak zatím paa."
,,Paa" rozloučila jsem se a podala Joshovi zpět telefon.
,,Chtěla bych si s vámi ještě o něčem promluvit." řekla jsem hned jak jsem přišla do obýváku a tím jsem na sebe strhla hned všechnu pozornost.
,,Ano?" zeptal se otec.
,,Škola už skončila a já nevím, jak jsem dopadla." nadzvedla jsem obočí.
,,Jo, nakonec tě všichni učitelé klasifikovali, jelikož jsi měla dostatek známek." usmál se otec a mě se ulevilo. Nechtělo by se mi teď ještě do toho všeho učit.
,,A jak jsem dopadla?" zeptala jsem se nedočkavě.
,,Jedna trojka..a to z matiky." no jo matika mě nikdy nešla a všichni to věděli. Za své vysvědčení jsem byla celkem ráda. Aspoň něco pěkného...
,,Oběd!!" zavolala Molly s kuchyně a všichni jsme si stoupli. Jako první jsem u stolu byla já, jelikož jsem jako jediná nesnídala a mám největší hlad. Na oběd bylo kuřecí maso s hranolkama. Mňam. Nabrala jsem si porci jako pro chlapa a s chutí se do toho pustila. Ze začátku mě všichni pobaveně sledovali, ale pak si raději nabrali taky, abych jim to asi náhodou nesnědla.
,,Tati, pojedeme k nám domů." řekla jsem nadšeně.
,,A co tam?" zeptal se. Tak jsem mu řekla celý můj plán a nezbývalo mu nic jiného než souhlasit.
,,A už mě nezdržuj, Josh čeká v autě." políbila jsem otce na tvář a rozloučila se s Molly. Nasedla jsem do auta a vyrazili jsme.
,,Volal jsi Kate?" zeptala jsem se ho a přišlo mi, jak kdybych ho nějak zarazila.
,,Hej Joshi, volal si Kate, že už jedeme." zeptala jsem se ho znova.
,,Jo že jedeme...?! Jasně, že jsem volal." co to má být. Proč se chová tak divně? No, nebudu to řešit, taky mám někdy takové dny. Mávla jsem nad tím rukou a užívala si cestu.

Kate už seděla na zemi před domem a čekala na nás. Hned jak spatřila naše auto, stoupla si. Radostně jsem vystoupila a rozběhla se k ní.
,,Ahoooj." zapištěli jsme obě dvě a pevně se objaly. Josh mezitím odemkl dům.
,,Vypadáš děsně." zhrozila se Kate.
,,Já vím." přiznala jsem si.
,,Tak jaké jsou plány?" zeptala se.
,,Musíme to tu uklidit, vše dát do pořádku a pak si udělat kávu." zasmála jsem se. Josh s Kate souhlasili. Každý se vydal uklidit nějaké části domu a já šla do máminy ložnice. Věděla jsem, že toto místo musím uklidit já. I když máma měla v ložnici vždy pořádek, musím to tu trochu vyklidit. Vzala jsem jedu z jejích menších cestovních tašek a dala do ní její notebook a mobil, třeba tam najdu nějaké informace. Zahraji si na detektiva. Taky jsem pobrala všechny krabičky s fotkami a různými věci. Jediné co po mém uklízení v pokoji zůstalo, bylo oblečení, boty a v koupelně hygienické potřeby. Do tašky jsem pak hodila ještě můj noťas, mámin fotoaparát, který mi půjčila a taky můj telefon. Kate našla ještě tablet, který jsem sbalila.
,,Na co ti to bude?" zeptal se zvědavě Josh.
,,Všechny fotky měla máma u sebe a tak si je chci po přetahovat a ty vytištěné nechat." zakecala jsem to. Částečně jsem mluvila pravdu, fotky si taky beru, ale věřím, že najdu něco víc. Všichni jsme si pak sedli ke kávě a povídali si.

Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat