13. Kapitola

8.3K 386 3
                                    

Když jsem došla k domu, zarazila jsem se... Před domem stály dvě auta, které mi byly povědomé. Z kama je jen znám?
,,Ahoj mami, jsem doma." zakřičela jsem hned, jakmile jsem vešla.
,,Ahoj zlatíčko, pojď sem." zavolala na mě máma. Poslechla jsem ji a namířila si to do obývacího pokoje. Najednou jsem se zarazila... Seděl tam můj otec, Molly a dokonce i Josh s Nicole.
,,Co se to tady děje?" nechápavě jsem se zeptala a podívala se na všechny v místnosti.
,,Pojedeš s námi na dovolenou." zazubil se na mě otec.
,,A to jste museli dojet sem všichni, aby jste mě informovali?!" zasmála jsem se.
,,Ne, my na tu dovolenou odjíždíme zítra." vyprskl na mě.
,,Cože?" zalapala jsem po dechu. ,,Já nemám nic na sebe, je to narychlo. A co máma?" zeptala jsem se a podívala se na mámu, která tam seděla a nic neříkala.
,,Je to jen na týden, já to zvládnu." řekla posmutněle máma.
,,Proč tak narychlo?" zeptala jsem se a podívala se na všechny.
,,Josh nám řekl, že jsi mu navrhla, aby jel s Nicole na týden na dovolenou..." začala Molly.
,,Já jsem myslela, ale že tam pojede jen Josh s Nicole, aby se lépe poznali." vyrušila jsem Molly.
,,No a mě napadlo" promluvil Josh ,,že bychom tam mohli jet všichni. Je to skvělá příležitost, abychom se lépe poznali. Tak jsem vše zajistil a teď jsme tady." zasmál se, ale mě do smíchu moc nebylo.
,,Co když nepojedu?" zeptala jsem se a všimla jsem si, že jsem všechny zarazila.
,,Zlatíčko jeď... se mnou se teď delší domu nikam nepodíváš." posmutněla máma a to jsem vůbec nechápala.
,,Ale mami, blíží se prázdniny a to vždy cestujeme." usmála jsem se na ni.
,,Tyto prázdniny nikam moc jezdit nemůžeme." promluvila a já se na ni nechápavě podívala ,,Teď to broučku neřeš, bal si věci a užiješ si dovolenou." pohladila mě po tváři. Máma ví jak na mě.
,,No dobře, ale budu ti pravidelně volat." zasmála jsem se na ni. Moje mamka je pro mě důležitá, někdy je pro mě něco jako moje nejlepší kamarádka. Ona tu pro mě byla vždy a za to jsem ji a vždy budu vděčná.
,,Tak to si dejte aspoň kávu, jelikož já se balím delší domu." zasmála jsem se na ně a zmizela jsem. Vzala jsem ten největší kufr, který jsem našla a začala přemýšlet, co si vlastně mám vzít. Šak ani nevím kam pojedeme, budu doufat, že někam kde je teplo. Zasmála jsem se. Vytáhla jsem námořnické plavky bez ramínek, abych se skvěle opálila. Sbalila jsem si piercingy na výměnu do pupíku. Potom spoustu spodního prádla, jelikož sodní prádlo je vážně důležité a o člověku to hodně vypovídá. Taky jsem si vzala spoustu crop topů, sukní a kraťásků. Nesmí chybět samozřejmě i šaty a to od těch na pláž po nějaké večerní. Prostě ráda na sebe upoutávám pozornost a vždy musím působit skvěle a to za jakékoliv situace. Samozřejmě jsem si vzala i nějaké noční košilky, v kterých budu velmi sexy. Ještě boty... od vansek a conversek až po lodičky. Kotník mě už nebolí, tak jsem ortézu strhla z nohy. Pojedeme už dnes nebo až zítra? Musím se jít zeptat... Vběhla jsem do obývacího pokoje, kde se všichni skvěle bavili.
,,Ehm...pojedeme dnes nebo zítra? Ať vím co si obléct." zasmála jsem se.
,,Dnes" odpověděl Josh a já jen obrátila oči a šla zpět do svého pokoje. Oblékla jsem si zářivě růžové spodní prádlo, protože potřebuji, aby lehce prosvítalo. Natáhla jsem si černé kraťásky, ze kterých mi lézl zadeček a bílý crop top, který byl lehce průsvitný. Namalované jsem naštěstí od dnes. Vlasy jsme si svázala do francouzského copu, do letadla je to lepší. Do kufru jsem hodila karton cigaret. Prostě toto můžu udělat jen já. Taky jsem tam hodila taštičku s make upem, který je vodě-odolný. Pak všechny možné kosmetické věci, které potřebuji, a bez kterých bych neudělala ani krok. Dále jsem tam naházela různé věci do vlasů a hřebínek.Ještě hygienické potřeby a jsem spokojená. Pokud mi něco chybí, tak si to dokoupím. a kufr jsem si musela sednout, abych ho vůbec zapnula.
,,Božee" zakřičela jsem, když jsem se pokoušela zapnout kufr. Jakmile jsem ho zapnula, svalila jsem se vedle něho. Byla jsem totálně zpocená, tak se nezpotím ani při pořádném sexu. U této myšlenky jsem se musela zasmát, ale pak jsem i trochu posmutněla, jelikož jsem si uvědomila, že pořádný sex jsem neměla hodně dlouho. Celkem smutné, co celkem, hodně smutné!! Doufám, že pojedeme někam, kde bude teplo a bude tam nějaký pořádný černoch. Zase mám erotické myšlenky...
No, měla bych se dobalit a mé erotické myšlenky dát raději bokem. Vzala jsem kabelku hodila jsem si do ní mobil, taštičku s make upem (kdybych se potřebovala přelíčit), noťas, sluchátka a knihu (knihy nosím všude, i když je třeba ani nevitáhnu, musím je mít při sobě). Hodila jsem si do tašky svetřík, prtože mi bývá v letadle většinou zima. Pití si koupím na letišti... Obula jsem si boty a mohla jsem vyrazit. Ten těžký kufr jsem táhla za sebou a kabelku jsem držela v ruce. Dorazila jsem do obýváku.
,,Mám zabaleno." oznámila jsem unaveně.
,,No konečně." ozvala se Nicole, nad její poznámkou jsem jen obrátila oči. Ona je jako osina v prdeli.
,,Tak to můžeme vyrazit." řekl otec a všichni si stoupli. Odložila jsem kufr a kabelku, šla jsem se rozloučit s mamkou. Pevně jsem ji objala, většinou jezdím na dovolené s ní, ale teď pojedu bez ní, je to zvláštní.
,,Budeš mi chybět berušku." zašeptala mi do ucha a objala mě.
,,Ty mě taky mami. Budu ti pravidelně volat nebo psát a taky choď na facebook, budu tam přidávat spoustu fotek." pořád jsem ji objímala.
,,Vem si můj foťák." zašeptala mi do ucha.
,,Ty mi půjčíš svůj foťák?" nadzvedla jsem nechápavě obočí.
,,Ano, ale dávej na něj pozor."
Mamka má svůj foťák hrozně ráda a nikdy ho nikomu nepůjčila. A teď mi ho chce půjčit, to je skvělé. Ještě jednou jsem ji objala a poděkovala jí. Vzala jsem i od ní foťák a dala ho do kabelky.
,,Budu ho hlídat." ujistila jsem ji a ona jen přikývla. Všichni už seděli v autech a čekali jen na mě.
,,Tak nezdržuj zlatíčko a utíkej, Josh ti vzal kufr." informovala mě, jelikož mě zná a ví, že jsem si toho ani nevšimla.
,,A mám ti vyřídit, že jedeš v autě s Joshem a s Nicole" usmála se na mě a já zase jen obrátila oči.
,,Neobracej ty oči, zůstane ti to." napomenula mě.
,,Tak se tu mě pěkně mami." ještě jednou jsem ji pevně objala a nasedla do auta. Máma mi zamávala a jí ji.
,,No konečně, trvalo ti to." ozvala se Nicole.
,,Nicole, nechej toho." okřikl ji Josh. Božee, doufám je, že na letišti budeme, co nejdřív.


Bad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat