2

12.3K 436 11
                                    

-Labas rytas, mieloji.-Mama sušuko įėjusi į palatą. Pavarčiau akis ir išlipau iš lovos.

-Mane paleidžia..-Nusišypsojau. Prieš kelias dienas papuoliau su Džeku į avariją. Važiavome girti, tad gavosi banali kvailystė. Viskas per žioplumą.- Tiesa, kur Džekas?-Prisiminusi vaikiną, kuris nei karto manęs neaplankė paklausiau.

-Uhh..-Mama liūdnai atsiduso ir pakraipė galvą į šonus.- Jis išvažiavo į kitą šalį, sakė parašys tau per skype.

-Aišku..-Išleidau nepasitenkinimo garsą ir pavarčiau akis. Kas jam pasidarė? Po tos kvailos avarijos, jis neteko atminties.. Yeah, bet mane vis tiek prisimena. Tai kokio velnio elgiasi, lyg nepažinotų?!

Suknisti vaikinai. Jiems terūpi tik vienas dalykas.

-Renkis, atvežiau tau drabužių.-Linktelėjau ir sučiaupusi lūpas greit apsirengiau mamos atvežtus rūbus. Pripažinsiu mama kartais turėjo tikrai gerą skonį, šiandien ji pataikė, nes nenorėjau rengtis kažko gražaus. Norėjau tik patogios avalynės ir drabužių.

-Eime.-Pasiruošusi atsistojau prie mamos. Ji prunkštelėjo ir pasiėmus savo tašę išėjo iš palatos nelaukdama manęs, bet po kelių minučių grįžo.

-Einam tik..-Burbtelėjo, o aš vis tiek likau savo vietoje.

-Aš pareisiu..-Liežuviu brūkštelėjau apatinę savo lūpą, o mama linktelėjo.-Šiandien manęs namie nebus išvažiuoju su tavo tėvu..-Dar prieš išeidama pranešė, o tada jau tikrai dingo. Atsikvėpiau ir iš kišenes ištraukiau savo telefoną.

Išėjau iš ligoninės ir įsijungiau internetą, o tada skype. Džekas neprisijungęs. Suraukiau antakius ir sugrūdau telefoną atgal, užsimaukšlinau kapišoną ant galvos ir patraukiau link futbolo aikštės.

xxxx

Futbolas buvo dalykas kuris vienintelis man patiko, be vaikinų. Žaisdama atsipalaiduodavau ir užsimiršdavau. Būtent to šiandien man ir reikėjo.

Kai atėjau į futbolo aikštę ten jau buvo vaikinai. Žinoma visi be marškinėlių su gerai ištreniruotais kūnais. Tarp jų pastebėjau naujoką.

Vienas iš Džeko draugų - Džimis. Man pamojo ir kažką metė. Pajutau kaip su stipriu smūgiu kažkas pataiko man į veidą. Pridėjau ranką prie kaktos ir pajutau mažą gumbelį ir tirštą skystį tekantį nuo kaktos.

Pažvelgiau žemyn ir pamačiau didelį raudoną obuolį gulintį ant suoliuko. Užmušiu Džimį. Paėmiau tą patį obuolį ir nesidairydama bėgau link Džimio, o jis kaip tik tolyn nuo manęs.

-Pagausiu užmušiu!-Perspėjau. Vaikinas sustojo nusitaikiau ir išmečiau obuolį link jo, bet jis pasilenkė.

Ir obuolys pataikė naujokui į galvą, o mečiau tai su jėga. Ups..

Vaikinas atsisuko į mane su perkreiptu veidu. Ir pradėjo lėtai eiti link manęs. Laikiau sulaikius kvapą.

-Visi kurie padaro kažką man gauna bausmę.-Naujokas pareiškė.

-Aš atsiprašau.. Ko tu taip pyksti..-Įsidrąsinusi pareiškiau. Akies krašteliu pažvelgiau į Džimį ir jis rodė man mirties ženklą. Prunkštelėjau.

Blondinas keistai išsiviepė ir pridėjas rankas greit suplėšė ne tik mano maikutę, bet ir liemenėle. Mano drabužiai, lyg kokios šiukšlės nukrito ant žemės.

Greit užsidengiau nuogą savo kūną. Kvailys, kaip jis drįso taip pasielgti?!

-Juk perspėjau. Beje gražūs papukai..-Pasakė ir mirktelėjęs pradėjo eiti tolyn.

-Šiknius..-Pasakiau, bet jis išgirdo.

-Nori dar vienos bausmės?- Paklausė, o aš greit papurčiau galvą.-Gera mergaitė.-Ir vėl mirktelėjo, o tada apsisukęs ėmė eiti, kol aš vis dar stovėjau iki pusės nuoga prisidengusi tik rankomis ir dar prieš vaikinus!

Arhh.. Kodėl man pastaruoju metu taip nesiseka?

~~~

Žinau dalis tikrai ne pati įdomiausia ir kaip matot praleidau avarijos smulkmenas ir ligonines pabudimą. Žodžiu, tikiuosi, kad iškart nenuteisit mane dėl pradžios :)

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now