4

9.1K 388 13
                                    

-Kas per velnias?- Ir tai tikrai nebuvo Niall. Tyliai nusikeikiau ir iškišau galvą pro to kvailio petį. James piktai pažvelgė į mane bei į Niall.

Niall greit ištraukė savo ranką iš mano šortų ir patrynė į savo džinsus.

-Aš tik jai aiškinau, kad ji manęs nevadins kvailiu.-Niall patrūkčiojo pečiais, o James nusijuokęs nuėjo. Wtf mano bratkis nereagavo visiškai į tai.. Nuostabų brolį turiu! Susinervinau ir burbėdama greit nuėjau į savo kambarį.

-Palauk lėlyte, dar nebaigiau su tavim..-Niall irgi atsivilko į kambarį paskui mane.

-Ką tu čia veiki? Eik iš mano kambario.-Piktai pasakiau ir paėmusi jo ranką bandžiau išstumti pro duris, tačiau jis kaip kokia siena. Visiškai nejudėjo.

-Nepavyks.-Pasišaipančiu balsu pasakė, nors tą jau buvau supratusi pati.

-Naujieną pasakei, Šerlokai.-Prunkštelėjau ir jis nusijuokė dar pašaipesne šypsena.

-Tu visai graži.- į mane žiūrėdamas pasakė. Prunkštelėjau ir pasitelkusi abi rankas į pagalba stumtelėjau jį link durų, tačiau jis stovėjo, lyg įkaltas į žemę.

-Aš tavo nuomonės neklausiau, o dabar dink iš kambario.-Pyktelėjau ir sunėriau rankas po krūtine.

-Tavo krūtinė gražiai šokinėtų, jai jodinėtum ant manęs.-Jis leptelėjo ir mano burna prasivėrė. Jis turbūt juokauja. Kuo jis mano esantis?

-Išeik iš kambario, aš tavęs nepažįstu..-Sugriežiau dantimis ir rankas sunėriau taip, kad jos paslėptų krūtinę.

-Tai vis dėl to vienuolė.-Pareiškė, lyg negirdėdamas nei vieno mano žodžio.

-Koks skirtumas vienuolė ar ne?-Supykau, o jis tiesiog gūžtelėjo pečiais.-Tiesiog dink iš kambario.-Pakėliau rankas į orą ir pagiežingu žvilgsniu nužvelgiau jį.

-Tu dar vis nekalta?-Iškėlė antakius į viršų. Pažvelgiau į jo per marškinėlius persišviečiančią krūtinę, kuri pasikilnojo, greit nusukau akis supratusi jo klausimą.

-Dink iš kambario.-Pagiežingu balsu pasakiau. Niall nusijuokė ir suėmęs mano rankas prisitraukė mane prie savęs. Suvokimas vožė man per makaulę ir aš ėmiau stengtis išsilaisvinti iš jo tvirto glėbio, tačiau tai buvo bergždžia.

-Pirma pasakyk ar tu kalta.-Jo akyse atsispindėjo šaltumas.-Kitaip aš galiu imtis skausmingesniu veiksmų, sužinoti tiesai.-Jis mirktelėjo ir nestipriai suspaudė mano rankas.

-Jai pasakysiu išeisi iš kambario, bei dingsi iš mano gyvenimo?-Sugriežiau dantimis.

-Yeah žinoma, manyk ką nori.-Prunkštelėjo, o aš giliai įkvėpiau.

-Aš kalta.-Pasakiau tiesą. Tikiuosi, jam patinka nekaltos. Jis paleido mano rankas ir apsisukęs ėmė eiti link durų. Atsikvėpiau ir šiek tiek šyptelėjau.

-Tu pati ateisi pas mane galiausiai.-Mirktelėjo ir pasakęs šiuos žodžius galutinai pasišalino iš kambario. Kvailys. Jis smarkiai klysta iš vis turėdamas tokių minčių.

xxxx

-Sveikinu.-Nusišypsojau ir apkabinau James. Mano brolis gavo darbą nesvarbu, kad jis pas Niall tėtį. Tas čia esantis šūdžius man nei velnio nerūpi. Jis tiesiog lyg koks šešėlis mano gyvenime. Visiškai nereikalingas.

-Paimk tortą.-Brolis pavėlė mano plaukus ir aš nuėjau, pravėriau pilną šaldytuvą ir ištraukiau baltą, karamelinį tortą. Nuėmiau dangtį ir išmečiau jį i šiukšline. Su viena ranka paėmiau ir atsisukau į brolį, tačiau kažkodėl Niall pasirodo stovėjo už manęs.

Ir tortas atsidūrė ant jo veido. Jis pakėlė ranką ir nusivalė akių vietą, kad galėtų pažiūrėti į mane.

Jo akys buvo juodos.

Netrukus jo kumštis susidūrė su mano skruostu. Jis trenkė man. Merginai..

~~~~

Štai ir naujoji dalis, tikiuosi jums patinka mano kūrybą, kadangi kol bus skaitytojų tol aš ir toliau rašysiu :) Žodžiu - jums patinka mano istorijos nenutrauksiu rašymo, tokios naujienos. PS. Mergytės ačiū už tuos nuostabius sms'us kuriuos parašėt, kai norėjau nutraukti rašymą. Jūs nuostabios :) xx

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora