Visų pirma paprasti elementarūs dalykai. Istorija turės kitą pavadinimą "Selfish. Love your lie" Pavadinimas užrašiau nuotraukoje. Raudona<< ir wattpad'e albumas užvadintas (SEX TOY 2) Taigi nepasimeskite ir negalvokite, kad tai pabaiga :D
Na be to paskutinė dalis tokia trumpa xx Bet niekur nebėkite, aš vėliau numesiu tai ką jums žinoti apie naują sezoną :)
~ 65 ~
Tylą perskrodžiantis Klaros balsas. Ji atsistojo ir šuoliavo link manęs. Tamsūs senelės plaukai plaikstosi, o veide niūrus ir liūdnas, skausmo perkreiptas veidas.
-Nesirūpink, mes įveiksim tai..-Ji apvyniojo savo rankas aplink mane. Pakėlusi akis į ją akimirksniu suvokiu, kad šie žodžiai be prasmės. Kai grįžau viskas atrodė beprasmiška ir bloga. Mane supo tyla ir tamsūs šešėliai, bet labiausiai man skaudėjo. Jaučiausi pamesta ir sugadinta. Aš buvau šiukšlė ir Niall nusivalė kojas į mane, kaip į nereikalingą durų kilimėlį su gražiu 'welcome' kuris verčia susivemti. Aš sakiau, kad būsiu stipri, bet koją pakišo kitas likimo pokštas.
Aš užtrukau maždaug porą gerų valandų kol grįžau į miestą, pas Klarą. Jaučiausi sugniuždyta ir palaužta, nors ir stengiausi paisyti savo taisyklių.
Vis dėl to šiuo metu buvau vos porą metrų nuo ligoninės ir drebėjau stipriau nei visada. Vakar buvo ta diena, kai mano gyvenimas susimaišė galutinai. Aš susikroviau daiktus ir ketinau pabėgti bet kur, bet čaižus telefonas ir tyliai skambantys žodžiai "Be happy, be happy" mane pažadino.
Po kelių minučių aš pridėjau telefoną prie ausies ir krūptelėjau išgirdusi James balsą. Jis buvo palūžęs ir tylus.
-Tėtis. Jį partrenkė. Suparalyžiavo jo kūną.. Policija žino tik tai, kad tai tyčia-Sumurmėjo ir sumikčiojo. Vienintelė mintis buvo Grace.
xxxx
Aparatai juosė beveik visą jo kūną, o veidas buvo pabalęs. Jis netrūkčiojo pečiais kaip įprastai darydavo, kai aš užsukdavau ir jis nesišypsojo. Gydytojai minėjo griežtą prognozę. Toks jis liks visam gyvenimui. IR viskas ką jis gali tai, kalbėti valdyti dešinę ir vos vos kairę ranką.
Šiuo metu aš gailėjau jo. Kraujas venose virė ir aš tikrai norėjau padaryti tai ką padarė jie. Aš tiesiog negalėjau stebėti žmogaus kursi mane augino tokio. Tėtis padarė daug klaidų, bet jis vis tiek buvo mano tėtis.
Ir šiuo atveju jis yra daug svarbesnis už Niall.
-Dia..-Jo akus prasivėrė ir tą išsiilgta jo šypsena suspindo veide. Aš atsisėdau ant vienos iš kėdžių ir nusišypsojau jam.
-Kieno tai darbas, tėti?-Sumurmėjau ir jo šypsena išblėso. Jis pabandė ją išlaikyti ant veido, bet ji vis labiau nyko.
-Grace..-sumurmėjo.-Aš nepadariau to ko ji sako, Dia. Aš niekada nebūčiau to padaręs.-IR to man užteko, kad patikėčiau.
xxxx
Prasėdėjau porą valandų. Mes šnekėjomės apie viską ir aš pagaliau įgavau pasitikėjimo. Šiuo metu rankose laikiau maža dovanėlę nuo tėčio, kol Klara tarėsi su daktarais dėl jo gydymo sąlygų.
Ir galiausiai viena puiki idėja šovė man į galvą. Lyg įgelta bitės šokau viršun ir susiėmiau už burnos.
-Aš atkeršysiu, Tėti. Aš įskaudinsiu visus kurie tai padarė tau.Ir jie negaus jokios meilės iš manęs. Nuo šiol jie niekas mano gyvenime, kad ir kas jie bebūtų.
<<>>
Na kaip supratote tai yra užuomina į kitą sezoną. Kitame sezone nebus daug intrigų ir visokių nesąmonių, darysiu realistišką dalyką. Suprantat Diana keršys Grace. Aš jums išduodu, kad ji to kaltininkė. Na ir Dianos kerštas nebus žiaurus. IŠ tiesų jis bus tiesiog daugiau su žmonių jausmais ir paslaptimis, bet nebus kažkokių žudynių ir panašiai.
Šio sezono PABAIGA> Jūsų laukia kitas, tad niekur nebėkit
Pirma, tai istorijos antrą sezoną kelsiu facebooke ir bus tas pats chat'as pranešti dalims. <<facebook skaitytojams
Wattpad'e istorijos albumas vadinsis "Sex toy 2" <Kitas albumas> Jau netrukus galėsite rasti jį mano profilyje. <<Wattpad skaitytojams
O ir be to naujo sezono teks truputį palaukti :) Daugiausiai tikiuosi savaitę. Dalys bus ilgos ir kas porą dienų :)
ESTÁS LEYENDO
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
FanficAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.