Tai va, ketinu rašyti trumpesnes dalis, kad jas gautumėt dažniau. Jai kam nepatinka toks mano sprendimas rašykit į kommm ;)
~ 54 ~
Aš užsivilkau jo marškinėlius ir jie tiesiog tobulai prigludo prie mano kūno. Aš nemačiau prasmės atgal dėtis liemenėlės, taiga aš ją tiesiog padėjau ant kėdės prie kitų savo drabužių, o apatinius išploviau. Paprastai aš tiesiog susitvarkiau ir dabar matėsi, kai kurios mėlynės ant mano kūno. Kai kurios jau buvo beveik išgijusios, o kitas dar tik pradedančios gyti.
-Aš negaliu nustoti kartoti, kad tu karšta..-Niall pažvelgė į mane ir jis tikrai pastebėjo keletą mėlynių ant mano kojų, bet akivaizdžiai stengėsi nesu reikšminti to. Aš priėjau prie jo ir jis pajungė naktinę lempą. Įsiropščiau į lovą prie jo. Aš nežinau, kas mes esame šiuo metu. Bet aš tiesiog negaliu atsisakyti jo buvimo šalia ir nors man tai atsirūgs nuo Tonio man nerūpi, aš net ketinu pasistengti susitarti su juo. Galbūt man pavyks kažką sugalvoti ir pasprukti.
-Ir tas dalykas..-Aš numykiau ir ranka perbraukiau savo lūpas. Jis atsigulė ant šono, taip, kad galėtų žiūrėti į mane. Aš pažvelgiau į jo krūtinę ir užmiršau, ką norėjau sakyti kai pamačiau jo tatuiruote. Jis buvo teisus sakydamas, kad turi ne vieną, tačiau man tai nelabai rūpėjo. Labiausiai mane nustebino tai kas ten yra ir aš net negalėjau patikėti, kad jis TIKRAI pasidarė tatuiruotę su MANO vardu. Ir kas svarbiausia pilnu.
-Ar tai mano vardas?-Pirštu bakstelėjau į jo krūtinę ir jis tingiai prisimerkė ir padėjo savo ranką ant mano kojos. Jo žvilgsnis nuslydo ant mano krūtinės ir jis apie kažką susimąstė.
-Aha.-Tingiai nusišypsojo ir mano visas kūnas sustingo. Galvoje vis skambėjo vardas kurį visa širdimi norėjau pamiršti. Diana. Aš juk buvau užsiminusi apie patyčias? Taip anksčiau jos buvo ir jos niekada nebuvo nustojusios, tik gal aprimusios ir viskas aprimo tik dėl to, kad aš šiek tiek patrumpinau savo vardą. Paprasčiausiai iš Dianos tapau Dia. Ir aš nenorėjau apie tai galvoti.-Bet kodėl?-Sumurmėjau ir nudelbiau akis į rankas. Mūsų pirštai buvo supinti.
-Nes tau tinka šis vardas.-Jis nusišypsojo. Daugiau nekalbėjom. Aš tiesiog gulėjau jo glėbyje. Jis laikė apvyniojęs savo rankas aplink mano liemenį, mano veidas buvo prispaustas prie jo kietos krūtinės. Laikiau užmerktas akis ir šypsojausi. Jauki atmosfera tvyrojo ir jaudino iki pat pirštų galiukų. Mintyse vis perkračiau visą šią dieną ir mintyse klykiau iš laimės.
Aš ir vėl su Niall. Dabar viskas bus gerai. Privalo būti. Kitaip nejausčiau milijono drugelių susisukusių savo skrandyje ir mano kūnas maloniai nedilgčiotų ir po velnių, aš nebūčiau tokia laiminga.
Kad ir kaip stengiausi užmigti man nepavyko. Visą naktį praleidau mąstydama, kas manęs laukia. Jaučiau jo rankas apsivijusias mano kūną ir kvėpavimą kakle. Jo kūno šiluma, kaitino mane ir man tai patiko.
xxxx
-Suknelę?-Aš kilstelėjau savo antakius ir atsisėdau ant sofos savo namuose. Niall atsigulė į mano lovą ir pasiėmė telefoną. Prikando lūpą.
-Taip suknelę. Pasirūpink, kad ji būtų karšta..-Jis sukando savo apatinę lūpą, nepakeldamas akių.
-Mmm..-Numykiau ir pirštų galais perbraukiau savo odą. Mano kojos tapo medinės, kai aš ruošiausi pakelti savo tingų užpakalį nuo lovos. Prikandau savo lūpą ir lėtai atsistojau, tuo pačiu patrindama skaudantį riešą.
Iš spintos išsitraukiau keletą savo geriausių suknelių ir pridėjau jas prie savęs, tuo pačiu stebėdama save veidrodyje. Pro akis nepraslydo viena smulkmena. Žmonės sako, kad akys išduoda. Ir šiuo metu negalėčiau paneigti šio fakto. Mano akys spindėjo ir aš atrodžiau kaip laimingiausias žmogus pasaulyje.
Galiausiai aš nusprendžiau apsivilkti juodą suknelę iki kelių. Ji buvo papuošta neriniais ir viršus buvo aptemptas, o apačia šiek tiek praplatėjanti. Aš išsispyriau į juodus aukštakulnius ir sutvarkiau savo plaukus. Atrodžiau kaip maža miela mergytė.
-Baigiau.-Atsistojau prieš Niall ir jis pakėlė savo akis nuo telefono. Jo lūpos suformavo 'o' raidę ir jis apsimetė, kad nualpsta.
-Atrodai gražiai.-Nusišypsojo ir atsistojo nuo lovos.
-Ačiū, o kur dabar trauksime?-Kilstelėjau antakius aukštyn. Jis patampė mano žandus ir sukando savo lūpas.
-Nebūk nekantri. Sužinosi greit. Ir aš turiu omenyje labai greit.-Mirktelėjo ir liežuviu apsuko ratą aplink savo lūpas. Jo atsakymas manęs netenkino.
-Niall..-Suzyziau ir ranka bakstelėjau į jo nugarą. Jis staigiu judesiu apsisuko į mane ir atrodo, nužudė savo žvilgsniu.
-Dia, nebūk zyzlė..-Pavartė akis, aš susiraukiau.
-Aš ne zyzlė.
-Tada niurzga.-Atrodo mano akys iškrito iš akiduobių. Nestipriai trenkiau jam per petį.
-Tylėk.-Sumurmėjau ir jis uždėjo savo ranką man ant užpakalio taip nustebindamas mus abu.
-Nesispyriok, šiandien aš ne per geriausios nuotaikos. .-Sumurmėjo ir aš suurgzgiau. Savanaudis.
-Tu mane nervini.-Papūčiau lūpas ir atsilaisvinau iš jo glėbio. Jo akys nuskenavo mano kūną ir jo veide atsirado pašaipi šypsena.
-Neprisižaisk, mažute. Arba aš turėsiu tave pamokyti. Juk tu nusipelnei bausmės, tiesa?-Jis papūtė savo lūpas ir nuėjo į lauką, palikdamas mane vieną namie. Aš likau be žado.
YOU ARE READING
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
FanfictionAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.