25

6.3K 265 0
                                    

-Futbolo aikštė?-Prunkštelėjau ir išlipau iš mašinos nelaukusi vaikino. Nuėjau į kambarėlį ir pasiėmiau kamuolį, o tada grįžau prie Niall mašinos su kamuoliu.

-Čia man atnešei?-Vaikinas pasišaipė, o aš prunkštelėjau.

-Svajok..-Nusišaipiau ir išmečiau kamuolį į viršų, o tada pagavusi jį nuėjau į aikštelę. Gerai, kad apsimoviau sportbačius. Jie čia puikiai tinka.

Galiausiai padėjau kamuolį ant žemės ir įsibėgėjusi spyriau jį į vartus. Nustebau kai man pavyko. Dabar turėjau neblogą pertrauką ir nežaidžiau futbolo, bet iš ties dievinau jį.

-Visai nieko spyrimas..-Pagyrė jis, o tada pasiėmė tą patį kamuolį padėjo į tą pačią vietą ir pakartojo spyrimą. Tik žymiai geresnį už mane.

-O ką dabar pasakysi?-Atsisuko su šelmiška šypsena. Galiu pasakyti, kad jo veide mačiau kažką kito. Niall, atvirai, atrodė ypatingai keistas.

-Visai nieko..-Pakartojau jį nusijuokdama, o tada nuėjau ir pasiėmiau kamuolį pasilenkdama. Kai supratau, kad mano užpakaliukas atstatytas į Niall buvo per vėlu. Greit apsimečiau, kad nepastebėjau ir padėjau kamuolį ant žemės. Įsibėgėjau ir spyriau tuo pačiu nugriūdama ant žemės. Nors ir pataikiau man velniškai skaudėjo, kol Niall buvo juokinga nors tuo pačiu pastebėjau ir kylančią erekcija. Ne jau aš jį sujaudinau?

Kad nieko tokio nedariau, kad galėčiau tai padaryti..

Galiausiai tiesiog lėtai ir gana erzinančiai atsistojau šiek tiek išriesdama užpakaliuką. Žinau, kad neturėčiau taip elgtis, bet tie santykiai tarp manęs ir Niall jie yra lyg be privalumų. Tiesiog seksas ir man tai pilnai tinka. Visada vietą renkasi jis, šiandien mano eilė.

Pastebėjau, kad vaikinas vis atsargiai žvilgčioja į mane, o iškilimas jo kelnėse tik didėja. Šelmiškai nusišypsojau ir truputį pravėriau lūpas ranka perbraukdama per savo užpakaliuką, lyg norėdama nusivalyti nešvarumus nuo žemės.

-Aš einu, tuoj grįšiu,.-Viliojančiai nusišypsojau ir nelaukusi vaikino atsakymo nuėjau. Gyvenime nesijaučiau taip keistai ir išdykėliškai.

Tiesiog atsistojau prieš veidrodį ir truputį pavėliau savo plaukus. Šiek tiek kitokia šukuosena suteikė man žaismingumo. Atsegiau vieną kitą sagą. Žinau taip elgiasi ne pačios geriausios merginos, bet ką galiu padaryti šiandien noriu kažko neįprasto.

Nusiploviau rankas ir apsimečiau, kad kažką darau tuo pačiu atstatydama užpakaliuką. Tikiuosi jis susigundys ir ateis čia. Specialiai nuėjau į bendrą tualetą ir puikiai mačiau, kad jis matė. Po kelių sekundžių galiausiai jis užėjo čia. Su tuo blogiuko įvaizdžiu ir šaltomis, bet kažko geidžiančiomis akimis.

-Tu specialiai mane gundai?-Dusliu, geismo kupinu balsu paklausė ir priėjo prie manęs. Tyliai nusijuokiau ir atsistojau žiūrėdama tiesiai į jo akis.

-O kas jei pasakysiu taip?-Paklausiau, bet netrukus buvau stipriai priremta prie kriauklės. Nors man ir skaudėjo vis tiek jaučiau šiurpuliukus kaitinančius kraują.

Jis viena ranka suėmė už marškinėlių krašto ir greit suplėšė juos palikdamas mane tik su liemenėle.

-Tada turėsiu tave nubausti..-pasakė ir aš šiek tiek aiktelėjau, jaučiu kaip drėkstu vis labiau ir labiau. Viena ranka jis suėmė mano liemenį ir staiga grubiai pritraukė prie savęs. -Stokis..-Paliepė paslaptingai vyptelėdamas ir aš paklusau. Atsistojau ir jis netrukus šiek tiek atsitraukė nuo manęs.-Nusirenk lėtai..-Paliepė ir aš lėtai užkišau rankas už savo nugaros ir dar lėčiau atsegiau liemenėlę. Mano krūtinė atsivėrė visu gražumu ir galiu pasakyti vien mano krūtys parodė kokia aš susijaudinusi.

Lėtai atsegiau šortus ir jie lengvai nukrito ant žemės, o tada supratau, kad eilė kelnaitėms. Žaismingai nusišypsojau ir akies krašteliu pažvelgiau į Niall, o tada šiek tiek greičiau, bet tiesiog truputį pasikraipydama nusimoviau ir kelnaites.

Likau prieš jį visiškai nuoga ir tiesiog mačiau, kokią įtaką dariau Niall Horan.

-Apsisuk..-Galiausiai paliepė tokiu geismo pilnu balsu, kad beveik ištirpau vien nuo balso. Paklusau ir apsisukau rankomis įsiremdama į kriauklę. Jis priėjo man už rankos ir pliaukštelėjo per užpakaliuką.

-Bloga mergaitė..-Pasakė ir nestipriai įkando į kaklą. Sudejavau ir jis ranka pastūmė mane priversdamas su krūtine atsigulti ant spintelės tarp kriauklių. Mano užpakalis buvo atstatytas tiesiai prieš jį, o dar jaučiausi tokia susijaudinusi, kad net negalėjau normaliai kvėpuoti.. Tik tankiai kvėpavau ir mirksėjau ilgomis tankiomis blakstienomis.

Galiausiai pajaučiau kaip jo galvutė, beveik prie įėjimo, bet panašu, kad jis užsimanė pažaisti su manimi. Užsimerkiau ir įkvėpiau daug oro.. Penio galiuku jis dar kartą švelniai perbraukė mane.. Sudrebėjau ir vėl užmerkiau akis. Kūnas tiesiog maldauja malonumo.

-Prašau..-Sudejavau ir Niall ranka perbraukė mano nugarą.

-Maldauk..-Valdingu balsu paliepė ir aš visiškai ištirpau.

-Maldauju..Prašau..Tiesiog iškrušk mane..

Ir galiausiai pajaučiau kaip jis grubiai įeina į mane iškart visu ilgiu suteikdamas kūnui tą įsvajotą malonumą. Garsiai sudejavau ir rankomis paėmiau du kranus, tvirtai laikydamasi. Jis taip greit judėjo manyje, kad net negalėjau išsilaikyti..

Netrukus pajaučiau kaip jo šiltos rankos suima man už palaidų plaukų ir pakelia mano galvą aukščiau priversdami dar labiau išsiriesti. Tai buvo grubu, skaudu, bet užvedė dar labiau.

Niall ėmė judėti manyje kaip įmanydamas greičiau, kol aš tiesiog šaukiau iš malonumo. Norėjau klykti jo vardą ir parodyti kaip jis veikia mane šiuo judesiu, bet galiausiai malonumo banga užliejo kūną ir aš visiškai ištirpau iš malonumo..

Niall išėjo iš manęs susitvarkė ir tada išėjo iš tualeto palikdamas mane vis dar stipriai alsuojančią po gero sekso.

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now