13

6.7K 291 2
                                    

Didžiulis medinis namas. Aplink dailiai išdėstyta juoda, metalinė, susiraičiusi tvora kuri man priminė siaubo filmą. Saulė kaitriai degino mano odą. Kaip Džeko žvilgsnis.

Nekenčiu jo visa savo esybe, tačiau šiuo metu nekenčiau ir savęs.

Kodėl iš vis sutikau čia atvykti?

Ah taip nes Bekė išmaldavo manęs vykti į sodybą savaitgaliui. Atsidusau ir pasiėmiau nedidukę savo tašę užsimesdama ją ant pečių.

Jaučiuosi kaip ramunė tarp dilgėlių, tai reiškia svetima. Atsidusau ir pravėriau šiek tiek girgždančias duris. Nusimoviau batus ir juos palikau prie kitų čia esančių žmonių batų.

Lėtai nesukeldama jokio triukšmo atsidūriau svetainėje. Tvirčiau suspaudžiau tašę savo rankose pamačiusi Niall ir Harry. Man niekas to neminėjo.

-Dia..-Bekė Cyptelėjo ir apvyniojo savo rankas aplink mane. Apsikabinau ją, bet tuo metu mano žvilgsnis atsidūrė pas Niall kuris tik šios merginos dėka pastebėjo mane. -Eime parodysiu tau kambarį.-Ji šyptelėjo ir ėmė vesti mane aukštais ir stačiais laiptais. Ji nuvedė mane į vieną iš kambarių.

Geriau pastebėjusi pamačiau kažko daiktus.

-Beke?-Atsisukau į ją ir parodžiau į tai ką prieš sekundę mačiau. Jis susiraukė, o po to tiesiog šyptelėjau.

-Nesiįjaudink, mes visi miegosime su poromis.-Liūdnai šyptelėjo ir aš pagalvojau apie blogiausią. Tikiuosi Niall nėra tas žmogus.

-Gerai gali eiti, aš persirengsiu ir ateisiu pas jus..-Paprašiau ir Bekė tiesiog atsidususi išėjo. Pažvelgiau į savo tašę ir iš jos išsitraukiau tvarkingai sulankstytą raudoną, laisvai krentančią maikę. Suėmiau už dabartinės maikės kraštų ir lengvai timptelėjusi ją į viršų nusimoviau per galvą.

-O čia tik tu..-Pasigirdo nusivylęs balsas. Prunkštelėjau ir greit apsimoviau raudoną paruoštą maikę, o kitą tiesiog sugrūdau į tašę ir pamečiau į šoną, tuo pačiu atsisukdama į Niall.

Vis dėl to man nepasisekė.

-Aš ir ką?-Atšoviau nekeldama balso. Nenoriu taip kalbėti su juo, bet kitaip negaliu.

-Ar bus skirtumas jei atsakysiu?-Niall taip pat atšovė. Sučiaupiau lūpas ir sunėriau rankas po krūtine. Aš tikrai nenoriu susipykti su juo dar kartą.

Gal geriau tiesiog pabūsiu čia. Niall galiausiai išeis, o aš liksiu su savo mintimis. Atsidusau ir atsiguliau į dvigulę lovą ignoruodama Niall.

-Neturėtum eiti ir prisiknisti prie kažko kito?-Paklausiau nežiūrėdama į jį. Tik į priekį.

-O kas sakė, kad aš prisiknisau prie tavęs?-Paklausė prunkštelėdamas.

-Būtent dabar tu tai darai.-Pasakiau pagaliau žiūrėdama į jį. Jo mėlynas žvilgsnis išdavė, kad nuo mano žodžių jis pasijuto sutrikęs ir tuo pačiu kažkiek nuliūdęs.

Kokia magija! Niall Horan nuliūdo nuo mano žodžių. Negaliu patikėti.. Sarkazmas.

-Ar tu visada taip jautiesi būdama su manimi?-Paklausė jis ir aš suvokiau ką jis mano. Mano širdis liepė drąsiai teigti " Su tavim aš jaučiuosi nuostabiai", o protas protestavo iš vis prieš būvimą su juo.

Šį kartą aš pasirinkau protą.

-O būtina atsakyti?-Paklausiau ir vėl nusukdama akis nuo jo žydrų skvarbių akių. Neturėjau drąsos į jas žvelgti.

-Taip..-Suurgzgė Niall ir aš įkvėpiau daug oro.

-Na tikiuosi tau palengvės nes Ne..-Pabrėžiau žodį ne Niall ir akyse pasirodė man iki šiol nematytas jausmas. Jo veidas tapo neišskaitomas.

-Tikiuosi mirsi iš laimės.-Piktai pasakė ir stipriai trenkdamas durimis išėjo iš kambario.

Nenorėjau, kad jis išeitų. Kodėl aš taip pasakiau? Trenkiau su ranka sau per veidą ir pati nesuvokdama ėmiau garsiai kūkčioti.

Kodėl aš taip elgiuosi? Aš puikiai žinau, kad su Niall man yra gera. Nesvarbu mes pykstamės ar ne.

Kodėl viskas negali būti kitaip? Jei tik aš galėčiau būti su juo. Jei tik galėčiau pakeisti viską. Aš pakeisčiau daug ką.

Aš tiesiog negaliu jausti neapykantos jam..

Jei galėčiau niekada nepažinčiau Niall Horan.

~~~~

Štai ir perrašyta dalis. Kaip matot padariau beveik viską kitaip, tačiau tikiuosi jums tokia idėja patiko. Pagalvojus galbūt ir gerai išėjo, kad ta dalis išsitrynė, bent gavau progą ją pakeisti :/ Nors ne viskam turiu tokias galimybes. Šią dalį išties rašiau beveik žliumbdama, kadangi pasirėmiau tikru savo išgyvenimu. Na nevisiškai, bet daugeliu, o dar mane nuliūdino ta liūdna muzika... Na nesvarbu, tikiuosi ši dalis jums patiko nors ir ji gana trumpoka :x

Myl ate xx

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon