11

7.8K 323 3
                                    

-Mano tėvas buvo vagis, žudikas ir dar visoks. Jį uždarė į kalėjimą ir ten jis susimušė su kažkokiu vaikinu. Vos kažkas sužino, kad jis mano tėvas tampu nemėgstamu. Mano tėvas yra pridirbęs labai daug...-Atsidusdamas pasakė Niall. Jo nuotaika kaip mat pasikeitė.

-Na mano tėvas kažkada išprievartavo vieną merginą ir užtaisė jai vaiką.-Nežinau kodėl tai pasakiau, tačiau norėjau, kad Niall žinotų, kad mano tėvas nėra taip pat auksas. Galbūt vien todėl jo ir nekenčiu.

-Oh..-Tik tiek te sugebėjo pasakyti jis. Niall nervingai pasikrapštė galvą ir prikando lūpą. Mes vis dar ėjome nežinia kur, tačiau man ir nerūpėjo. Man patiko jausti jo ranką apsivijusią mano liemenį ir šiurpuliukus vis bėgiojančius kūnu. Man net nebuvo karšta, atrodo, visa liepsnojau.

Ranka perbraukiau plaukus ir apsižvalgiau. Naktis buvo gana tamsi, tačiau mėnulis nušvietė mums kelią. Iš ties gana romantiška atmosfera su neromantišku vaikinu.

-Ar kada pagalvojai, koks būtų tavo gyvenimas jei turėtum kitus tėvus?-Paklausiau. Taip žinau kvailas klausimas, tačiau dabar Niall keistai ramus ir nekandus. Pasinaudosiu tuo.

-Hmm..-Vaikinas susimąstė ir prikando lūpą žvelgdamas į kažką priekyje. Mes lėtai ėjome jau žvyruotu keliuku.

-Na..-Paraginau ir su galva atsirėmiau į Niall petį, jis atsisuko į mane ir šyptelėjo.

-Nenorėčiau kitos šeimos..-Dar kiek pagalvojęs pasakė.

-Kodėl?-Ir vėl susidomėjau.

-Tuo met šalia manęs nebūtų dabartiniai mano draugai ir visokie kitokie dalykai..-Šyptelėdamas pasakė.

-Na galbūt tu ir teisus..-Pasakiau ir pažvelgiau į savo kojas.

-Tik pagalvok, kas būtų jei dabar viskas pasikeistų. Tu būtum kitas žmogus, nesakyk, kad norėtum būti?-Jis susimąstęs atsisuko į mane.

-Kartais norėčiau..-Numykiau pagalvojusi apie Bekę ir Džeiką. Nesiskundžiu savo gyvenimu, bet kartais tai atrodo daug geresnė išeitis.

-Ir kodėl?-Pasidomėjo Niall.

-Na tu pats pamąstyk..-Pikčiau pasakiau. O taip mano gyvenimas tikrai kartais nuostabus! Ir tegul jis nebando sakyti, kad viskas gerai. Nes aš žinau, kad taip nėra.

-Atsiprašau..-Pasakė jis nustebindamas mane. Sustojau, bet Niall abejomis rankomis pagriebė mane už liemens ir atsuko į save. Jis švelniai abejomis rankomis suėmė mano veidą ir pažvelgė tiesiai į akis.

Neiškentusi pajutai kaip mano akimis ima tekėti ašaros. Bekė buvo mano geriausia draugė, o Džekas mano vaikinas. Ar tai normalu? Kodėl su manimi taip pasielgė?

-Nurimk..-Niall priglaudė mane prie savo kietos krūtinės ir leido išsiverkti jis raminamai glostė mano nugarą. Žinau, kad liepiau jam daugiau nesirodyti savo akyse. Žinau, kad pažadėjau jį pamiršti, tačiau jis su griausmu įėjo į mano gyvenimą ir nenori iš jo išeiti.

Ir kažkodėl man tai tinka.

Jis net neturi man patikti, bet jis patinka. Ar aš kažkokia nesveika? Man patinka vaikinas kuriam merginos yra tik žaisliukai.

-Geriau eime.-Apsiraminusi pakėliau galvą ir nusivaliau ašaras, net nežvelgdama į Niall veidą. Man gėda. Neturėjau pradėt verkt.

-Dia..-Ramiu balso tonu pasakė ir pirštų galiukais palietė mano žandą. Pakėliau savo akis į jį. Niall pirštu perbraukė mano lūpą ir nuleidęs vieną savo ranką uždėjo ją ant mano nugaros ir trūktelėjo mane link savęs.

Dabar mano krūtinė rėmėsi į jo krūtinę. Krūtinėje širdis ėmė daužyti kaip pašėlusi, o kvėpavimas nepaliaujamai trūkinėjo. Niall pažvelgė į mano akis, o po to į lūpas. Jis dar labiau pasilenkė link mano veido ir mūsų lūpos beveik lietėsi. Netgi jaučiau šiltą alsavimą man į veidą.

Jis dar truputį pasilenkė ir jau jaučiau beveik jo lūpas. Niall savo lūpomis perbraukė manąsias sukeldamas šiurpuliukus visame kūne, tačiau paskutinę akimirką aš atsitraukiau. Paėjau vienu žingsniu toliau.

-Taip negali tęstis..-Nuleidusi akis atsargiai pasakiau ir pažvelgiau į Niall veidą laukdama jo išraiškos, tačiau joje negalėjau įžvelgti nieko.

-Tu teisi, Dia..-Sarkazmas ir šiurkštumas jo balse akivaizdžiai girdėjosi.

-Niall, tu puikia žinai, kad aš nebūsiu viena iš tavo žaisliukų sąrašo.-Pikčiau pasakiau.

-Mes abu tai žinome, Dia.-Piktai ir jis pasakė.

-Oh, taip. Naujieną pasakei..-Prunkštelėjau ir sunėriau rankas po krūtine.

-O jei aš nieko nebandau..-Niall šiurkščiai pasakė ir priėjęs prie manęs sugriebė mano ranką ir stipriai ją spūstelėjo.

-Imsiu ir patikėsiu tavimi..-Šiurkščiai atsikirtau.

-Baik nuvertinti žmones, Dia. Ne visada gali būti teisi.-Piktai pasakė. Jo akyse galėjau įžvelgti tik šaltumą ir panieką.

-Man net nereikia tavęs vertinti, nuo tavęs per metrą trenkia "melagis". O gal man dar priminti ką tu esi padaręs?-Pasišaipydama pasakiau ir jo kumščiai susispaudė.

-Žinai, bent vieną kartą tau reikia pamąstyti ko tu nori. Šiandien aš tau pasakiau tai ko nežinojo niekas, bet panelė Dia. O pala tiksliau ponia Dia negali suprasti, kad visi žmonės turi jausmus.-Niall piktai pareiškė ir apsisukęs pradėjo eiti nuo manęs palikdamas mane vieną. Nežinau kur esu, nežinau kaip grįžti ir kas svarbiausia nenoriu sekti jo.

Atsidusau ir apsisukau į priešingą pusę nei miestas.

Pirmą kartą kalta jaučiuosi aš. Nejau aš iš ties tokia bloga? Neturėjau taip šnekėti su juo. Man kažkodėl patinka su juo būti.

Žinau, kad tai blogai, bet kažkodėl man tai tinka. Nemanau, kad tai blogai. Nesvarbu man patinka jis ar ne.

Oh. Aš pati esu pasimetusi savyje. Galbūt Niall teisus neturėčiau visą laiką griežti danties ant kitų, jei mano gyvenimas nėra visuomet geras. Jis juk guodė mane.

O dieve, aš tikra kalė.

Man atsiprašyti? O gal tai bloga idėja? Galbūt iš vis turėčiau džiaugtis žinodama, kad dabar jis atstos? Ar būsiu laimingesnė dėl to?

Kuris variantas geriausias man?

~~~

Štai ir naujoji dalis ;) Manau pastebėjo, kad praeita dalis buvo gerokai ilgesnė. Ji buvo 1000 žodžių su virš, o ši apie 700. Kol turiu laisvo laiko rašau :) Tačiau noriu įspėti, kad taip bus ne visada. Aš turiu savo gyvenimą ir noriu jį praleisti ir su draugais :)

O dabar myliu iki xx

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now