Atleiskit, kad neįmečiau vakar, na bet buvau žiauriai užsiėmusi, tad nepykit :***
~ 59 ~
/Dia/
Ar tai normalu? Staiga prarasti visus savo jausmus.. Jam.
Rankoje jaučiau lengvą trūkčiojimą, mano galvoje chaosas, o širdyje. Tuštuma. Aš nenorėjau daugiau verkti dėl jo.
Šiandien aš pabudau ir tai buvo pats keisčiausias dalykas nutikęs mano gyvenime. Akimirką aš pagalvojau, kad nebe myliu jo. Kad visi mano jausmai jam dingo. Aš turiu visus jausmus, visiems, man rūpi visi išskyrus jį. Ar tai normalu?
"Aš noriu, kad jis būtų laimingas. Tik be manęs" Ši mintis mane išgąsdino, bet tai yra tiesa. Aš suprantu jis laimingas su Polly. Taigi jis nebūtų laimingas su manimi.
Be to mūsų santykiai. Jie atšalo ir visi jo poelgiai. Aš nejaučiu to ką anksčiau.
Maisie pramerkė vieną akį ir nustebo pamačiusi mane. Nužvelgiau jos blondiniškų plaukų ševeliūrą ir šyptelėjau. Ji papurtė galvą ir atsakė man šypsena.
-Kaip jautiesi, saule?-Susikėlė kojas ant fotelio ir svajingai pažvelgė į lubas. Lyg ten būtų svajonės ir ji galėtų pasiekti jas laisva ranka. Pažvelgiau į tas baltas lubas tai pat. Nieko.
-Ar esi kadanors staiga praradusi visus jausmus vienam žmogui.-Tariau, pabrėždama žodį 'vienam' Alkūnėmis pasirėmiau į pagalvę ir pakėliau savo kūną aukščiau.
-Tai nėra, jausmų praradimas. Tai paprasčiausiai pasidavimas..-Maisie sumurmėjo, puikiai suprasdama ką turiu omenyje. Aš papurčiau galvą ir tiesiog atsakiau į jos žodžius su šypsena.
-Jai tai man padeda, tada aš pilnai sutinku su tuo.-Maisie nusijuokė.
-Tai ne išeitis, Dia..-Atrodo palata staiga užsiliepsnojo ir pyktis manyje pakilo nuo 0% iki 100%. Bet man teko susilaikyti, kai Louis įėjo į palatą/. Gerai, aš jau nesuprantu ką jis veikia visur kur ir aš?
-Sveikos merginos.-Nusijuokė ir atsisėdo į kitą kėdę tiesiai prieš Maisie, šalia mano lovos.
-Ką tu čia veiki?-Nusijuokiau.
-Lankau.-Jis ir nusijuokė iškišdamas liežuvį. Maisie pažvelgė į jį keistu šaltu žvilgsniu. Ir jos reakcija mane prajuokino, todėl aš pradėjau garsiai juoktis. Sulaukdama pikto žvilgsnio iš blondinės.
-Gerai, aš einu namo.-Ji pasiėmė savo telefoną ir švarkelį..-Aš paimsiu tavo ir savo daiktus kelionei.
-Kelionei?-Sutrikau.
-Mes važiuojame į kelionę.-Louis paaiškino.-Tiksliau vežame tave nuo viso šio mėšlo.-Pridūrė.
-Oh gerai..Paimk Taigą!-Surėkiau išeinančiai Maisie.
/Maisie/
Taksi sustojo prie namų. Sumokėjau vairuotojui ir neskubėdama įėjau vidun. Sprendžiant iš vyriškų kvepalų kvapo, Polly nebuvo. Ta mergina dievino kvepalus, todėl visada viskas nuo jos kvepėdavo.
Niall sėdėjo virtuvėje, žaidė su telefonu ir valgė. Nužvelgiau jį žudančiu žvilgsniu ir jis kaip papūga pakėlė galvą į mane.
-Kas?-Neatsakiau, tik nuėjau į laikiną savo kambarį ir susirinkau daiktus kurių gali prireikti.
Užsimečiau sunkią tašę ant peties ir nulipau žemyn. Kad ir kaip Niall nekenčiu, vis tiek tas mulkis mano pusbrolis. Taigi turiu atsisveikinti su juo.
-Iki.-Sumurmėjau ir apsisukau.
-Ką?-Atsisukau į jį.-Kodėl tu ignoruoji mane?-Lyg pats nežinotų. Stipriai pavarčiau akis.
-Tu kvailas? Ar bukas? Aš tau sakiau, kad jai permiegosi su Polly, gali pamiršti mane kaip pussesere..
-Bet aš..-Jis nespėjo pabaigti nes jo telefonas suskambėjo ir jis atsiliepė. Pora minučių pastovėjau ir palaukiau kol jis baigs pokalbį. Su kažkuo.
-Tai nesvarbu, Niall. Aš išvažiuoju ir kartu išsivežu Dia. Priešingai nei tu ji kenčia.-Jis sutriko ir jo kūnas sustingo. Taigi jis nėra tas ponas šaltasis kuriuo apsimeta.
-Amm..-Numykė ir pasikasė galvą.
-Ir ten bus vaikinų. aš ketinu suvesti Dia su Louis. Na žinai, kai tau ji nebe rūpi..-Aš tikrai erzinu jį. Po šių žodžių jo veidas paraudonavo iš pykčio. Aš taip ir žinojau, kad jis myli ją. Tipiškas Niall, dėl pavydo užmuš bet ką.
-Tu juokauji?-Jis nusikeikė.
-Juk tu to norėjai. Juk pat supykai, ant jos nors nebuvo dėl ko.-Ir toliau jį erzinau.
-Šūdas..-Staiga jis sumurmėjo ir susiėmė už galvos. Tada iš jo burnos pasileido keiksmažodžių ratas.
-Aš padėsiu jai užmiršti tave, Niall. Juk tau ji nereikalinga.-Ir toliau erzinau.
-KĄ? Ne.. Ne..Ne...-Suurgzgė ir nubėgo į kambarį. O aš patenkinta nuėjau. Pagaliau sugrąžinau jį į protą.
Na pažiūrėsim kaip dabar jis suksis iš padėties.
/Dia/
Louis tikrai visai nieko. Aš esu nustebusi, kaip jis mielai ir draugiškai su manimi bendrauja. Džiaugiuosi, kad jis čia. Tai keista, bet jis padeda man akimirkai užmiršti tuos rūpesčius, kurie mane supa.
Iš tiesų man pasisekė, kad mane paleido. Gydytojas tik paliepė daugiau valgyti ir prižiūrėti savo sveikatą. Taigi tai pagerino mano nuotaiką.
Dabar jie draugai dar turėjo kažkokių reikalų su gydytoju, todėl man atsibodo laukti. Nieko nelaukusi išėjau į lauką. Lijo, žmonių nebuvo daug, bet tie kurie buvo tai su skėčiais žinoma išskyrus mane ir dar kažkokį vaikiną.
Labiausiai nustebau, kai pamačiau kažkokį vaikiną. Akimirką bandžiau suprasti kas jis. Kol suvokimas nesmogė man į galvą. Niall.
Dėjau žingsnį atgal ir ketinau sprukti, bet jis žengė keletą didesnių žingsnių ir sugavo mane.
Na štai visi jausmai ir vėl sugrįžo..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
Hayran KurguAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.