9

7.4K 346 13
                                    

-Mažute, kelkis.-Mama papurtė mane ir aš pramerkiau akis. Apsidairiau ir supratau, kad laikas į mokyklą. Ten, kur manęs niekas nemėgsta, ten, kur esu viena. Šūdiniausia vieta. Atsidusau ir išlipusi iš lovos greit apsirengiau ir susitvarkiau.

Užsimečiau kuprinę ant pečių ir išėjau iš namų, nevalgiusi pusryčių. Visą naktį svarsčiau ką daryti dėl Niall, bet mintys visiškai nelindo į galvą.

Tačiau viena žinojau.

Jai tik reikės padarysiu, bet ką, bet daugiau niekas manęs nestumdys mokykloje. Aš nesu Niall kekšė. Jau geriau būsiu kalė kurios visi bijos, nei pastumdėlė.

Po kelių minučių pasiekiau mokyklą. Visi aplinkui ėmė šnabždėtis, tačiau nei vienas nesušuko garsiai kaip praeitą kartą, kad aš kekšė ar kažkas panašaus.

Jie manęs bijojo. Ėjau iškelta galvą nekreipdama dėmesio į kažką. Nors nesupratau dėl ko tas jų žvilgsnis. Kol pamačiau mokyklos gale bučiuojantį Bekės skruostą Niall, o po to jie dar ir pasilaižė. Mano geriausia draugė ir dar vienas vaikinas.

Kodėl aš nesistebiu?

Nusijuokiau ir tiesiog nuėjau į reikiamą klasę. Tai kas vyko tarp manęs ir Niall. Tai jam buvo žaidimas. Jis pats pasakė, kad nenori santykių. Todėl man geriau tai nerūpi, tačiau prisiekiu, kad jis daugiau manęs nei piršteliu nepasieks. Būsiu jam uždrausta. Jau geriau būti taip, nei jo marionetė.

Įėjusi į klasė atsisėdau į patį galą. Žinoma prieš mane kaip visada sėdės Niall. Okey, pripažinsiu man skaudu, bet juk aš pati žinojau koks jis mulkis. Esu pati kalta dėl visko. Neturėjau patikėti juo.

-Sveika.-Prieš mane atsistojo vienas vaikinas ir nusišypsojau dirbtine šypsena ir pakėliau akis į jį.-Galiu?-Paklausė ir parodė į kėdę esančia šalia.

-Žinoma, Liam.-Atsakiau ir jis nustebo. Liam vaikinas kuris laižosi ir dar bala žino ką daro su visomis mokyklos merginomis. Puiki proga Niall įrodyti, kad man jis nerūpi ir nerūpėjo. Aš jį pažįstu mažai laiko, taigi tiesiog nesvarbu.

-Girdėjau tampaisi su Niall?-Liam kilstelėjo antakius kai nuskambėjo skambutis ir į klasę ėmė rinktis mokiniai.

-Tik kol atsibos.-Trūktelėjau pečiais ir prikandau lūpą.

-Taigi tu pašėlusi..-Liam nusišypsojo ir netrukus jo ranka atsirado ant mano kelio. Ji lėtai ėmė slysti į viršų kol aš nieko nedariau.

-Gyveni, tik kartą.-Pusę lūpų šyptelėjau ir klasės durys prasivėrė. Pažvelgiau į Niall. Kurio žvilgsnis pasikeitė pamačius mane ir Liam.Jis suspaudė kumščius, o jo akys šiek tiek pajuodavo. Prunkštelėjau ir atsisukau į juodaplaukį.

-Tu teisi.-Pasakė jis žiūrėdamas į Niall. Jis atsisėdo prieš mus su mano geriausia drauge. Tiksliau buvusia. Po kelių minučių į klasę įėjo mokytoja ir visi užtilo.

xxxx

Į sąsiuvinio paraštę užrašiau namų darbus ir greit susidėjusi daiktus išėjau iš klasės, tačiau vos man išėjus Niall čiupo už mano rankos. Nepatenkinta atsidusau ir atsisukau į jį.

-Ko?-Pasiteiravau.

-Kokio velnio tu tryneisi su Liam?-Jis gana įžuliu tonu pareiškė. Prunkštelėjau ir pavarčiau akis.

-O ką tu veikei su Beke?-Paklausiau ir jis stipriai susiraukė lyg suvalgęs citriną.

-Aš nesusitikinėju, Dia.-Pareiškė jis, o aš neiškentusi pradėjau juoktis.

-Tame ir esmė, Niall. Mes ne pora, kad turėčiau tau aiškintis. Aš galiu bučiuotis, mylėtis, flirtuoti su bet kuo. Girdi, mažuti? Mes net ne draugai. Daugiau nedrįsk rodytis mano akyse.-Pasilenkusi prie jo ausies pasakiau ir Niall neiškentęs trenkė į šalia esančios spinteles duris.

Jis nepatenkintas suurzgė, o aš tiesiog apsisukusi nuėjau visai į kitą pusę. Visa suirzusi ir pikta. Negaliu jis didžiausias šiknius, kokį man teko sutikti.

Bučiuojasi su mano geriausia drauge, daro ką nori ir nori, kad kaip koks šunytis lakstyčiau paskui jį. Na jau ne to daugiau niekada nebus.

~~~~

Na štai nauja dalis :) Šį kartą naujienų nelabai yra, na o dabar varau į lauką pasidžiaugti gražia diena ^^

Myliu jus iki xx

Geros dienos!

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang