45

4.8K 216 5
                                    

Atsikėliau žadinama saulės. Ji užpildė mano kambarį jaukia šviesa. Apsižvalgiau ir netrukus supratau, kad miegojau ant žemės dar vėliau supratau, kad man reikia į mokyklą. Pašokau ant kojų ir ėmiau lakstyti po kambarį ieškodama telefono ar laikrodžio. K

11:00 valanda. Papurčiau galvą ir kritau į paklotą lovą. Mano kaklą skaudėjo, o kažkas rėmėsi į nugarą. Pasikėliau ir pamačiau, kad tai telefonas. Čiupau jį į rankas. Iškart pastebėjau žinutes nuo Lilės.

Lilė>> Mes darysim projektą kartu, kadangi Tonis griežtai atsisako daryti su tavimi.

Nusijuokiau. Neįsivaizduoju kas tam vaikinui pasidarė, kai jis taip lindo prie manęs. Ir vėl papurčiau galvą į šoną. Taip net geriau. Dabar Niall nebe turės dėl ko kibti prie manęs. Turbūt.

Aš<< Puiku, o įdomu kodėl? :oo

Sumaigiau atsakymą ir numečiau telefoną ant lovos. Keista pirmadienis, bet Klaros niekur nematyti. Ji turėjo grįžti. Bent taip rašė lapelyje. Atsidusau ir atsistojau nuo lovos. Priėjau prie mano ūgio veidrodžio. Paraudusios akys ir juodi ratilai po jomis, plaukai primena paukščių lizdą. Veidas baltas kaip popierius. Papurčiau galvą ir iš spintos išsitraukiau ilgas kojines ir paprastą suknelę ilgomis rankovėmis. Atsisėdau ant lovos. Jaučiausi išsekusi, o skrandis tiesiog plėšėsi į gabalus. Nuvijau visas mintis tolyn, susiriečiau ir užmigau.

Pramerkiau akis. Pažvelgiau pro langą. Net neįsivaizduoju kiek valandų. Netrukus pasijaučiau ne viena. Greit įjungiau šviesa ir prie durų pamačiau Niall. Jis stovėjo atsirėmęs į sieną ir sukryžiavęs rankas po krūtine.

-Aš nenorėjau tavęs pažadinti.-Jo balsas skambėjo beviltiškai. Aš supratau, kad kažkas ne taip. Atsistojau iš lovos, lėtai priėjau prie jo. Šyptelėjau, paėmiau už rankos ir lėtai eidama atbulomis nusitempiau iki lovos, o tada priverčiau atsigulti šalia manęs. Dabar už viską labiau norėjau jausti jį šalia savęs.

-Kas nutiko?-Pirštu vedžiau jo kaklo įlinkius. Jis vis dar buvo pasimetęs ir tiesiog buku žvilgsniu stebėjo lubas.

-Atsirado donoras..-Galiausiai prabilo. Aš pasistengiau nusišypsoti, bet man nepavyko. Jis ir nesišypsojo. Aš maniau jis bus laimingas.

-Tai kas blogai?-Jis pasuko savo veidą į mano.

-Kažkodėl aš nujaučiu, kad jei padarysiu tai kažką prarasiu..-Aš privalėjau prikasti lūpą, kad sulaikyčiau ašaras. Aš vos neprasitariau, kad jis praras mane. Bet aš negalėjau, tada jis tikrai atsisakytų operacijos, o aš nenoriu, kad jis mirtų.

-Aš manau, kad viskas bus gerai, Niall.-Dirbtinai nusišypsojau, jis pasilenkė prie mano veido ir pabučiavo į lūpas, taip lyg norėtų bent trumpam atsisakyti visų problemų. Jau netrukus aš atsidūriau ant jo ir mudu bučiavomės ir toliau. Kaip tik tuo metu, kai jo ranka palindo po suknele, mano telefonas turėjo būtinai suskambėti. Aš atsidusau ir pačiupau jį. Nykščiu perbraukiau ekraną ir dabar galėjau aiškiai matyti žinutę nuo Lilės ir tai buvo nuotrauka. Tonio. Jo visas veidas mėlynas, lūpa praskelta. Aš net negalėčiau apibūdinti to ką matau.

-Niall..-Suurgzgiau ir nulipau nuo jo. Jis pasimetė. Mečiau telefoną į jį ir jis atsidarė žinučių skyrių ir kaip supratau pažvelgė į nuotrauką.

-Aš žinau, kad tai tavo darbas.-Sukryžiavau rankas po krūtine. Jis nepasimetė, net sugebėjo nusišypsoti savimi pasitikinčia šypsena. Štai ir piktasis Niall, tačiau aš ir nežadu jam nusileisti.

-Jis buvo to vertas. Jis lindo prie tavęs.-Niall atsistojo nuo lovos ir suurgzgė jo akys ėmė juoduoti. Mano drąsa pasakė man "Iki" Aš čiupau kažkokį meškiną ir sviedžiau į blondiną. Jo veidas persikreipė.

-Dia, neerzink manęs..-Aš suurgzgiau ir žengiau žingsnį į priekį.

-Tai nenervink manęs!-Surėkiau.

-Aš tavęs nenervinu, tai tu mane nervini!-Atrėžė jis ir suraukė savo dailų snukutį. Pasiėmiau pagalvę ir keisčiausia buvo tai, kad su ja vožiau jam per galvą.

-Nemušk nekaltų žmonių!-Surėkiau jis sužaibavo į mane savo mėlynomis akimis ir išplėšė pagalvę iš rankų. Aš užsimojau jam trenkti, bet jis sugavo vieną mano ranką, užsimojau su kita, jis pagavo ir ją. Pasimuisčiau ir pabandžiau bent užminti jam ant kojos, bet tai neveikė.

-Paleisk mane.-Suurgzgiau, jis papurtė galvą į šonus.

-Aš tiesiog jam parodžiau, kad tu mano ir aš nesidalinu tavimi..-Suurgzgė, o aš kaip mažas vaikas pradėjau dar labiau muistytis.

-Tada aš ir taip pradėsiu elgtis..-Suurgzgiau ir jis iškėlė antakį, lyg sakydamas 'hahahahah, man sunku patikėti' Susinervinau ir pradėjau dar labiau muistytis kol jis neiškentęs neprirėmė manęs prie sienos.-Paleisk mane!-Paliepiau. Blondinas pasilenkė prie mano kaklo ir iškvėpė orą į jį. Aš sustingau ir akimirkai pamiršau pyktį, stebėjau jo veidą ir kaip jis savo gašliu žvilgsniu žiūri man į akis. Jis apsilaižė lūpas, kūnu nuėjo šiurpuliai.

-Paleisk mane..-Aš norėjau, kad tai nuskambėtų šiurkščiai, bet tai gavosi dejonė. Jis daro tikrai didelę įtaką man. -Baik..-Aš nutaisiau pačią rimčiausią ir pikčiausią miną kokia galimą pabandyti padaryti. Jis nesustojo, tik pasilenkė ir savo lūpomis perbraukė mano lūpas. Aš įkvėpiau oro. Aš manau, kad šiuo metu esu visa raudona.

-Nagi, Dia. Žinau, kaip tu nori manęs..-Jo balsas tapo kaip melodija mano ausims. Jau visai pamiršau, kad mano rankos iškeltos į viršų.

-Visai ne.-Paprieštaravau. Jis nusijuokė, aš pabandžiau prisiminti tą pyktį kurį jaučiau, bet man nepavyko.

-Tiesiog pasiduok..-Jis pasilenkė prie mano lūpų ir agresyviu žvilgsniu pažvelgė į akis. Nužvelgiau jo veidą, kurį mačiau prieblandoje, bet tai tik suteikė vyriškiems bruožams seksualumo. Jis pasilenkė prie manęs arčiau. Mano krūtinė atsirėmė į jo. Aš dar labiau glaudžiausi prie sienos. Mano kvėpavimas padažnėjo. Jis pasilenkė taip arti manęs, kad jaučiau jo kvėpavimą. Sustingau.

-Niall..-Bandžiau suurgzti, bet man ir vėl nepavyko. Jis savo lūpomis prilietė mano. Jis taip godžiai mane bučiavo, kad aš pasijaučiau, lyg būčiau oras jo plaučiams. Man tai be galo patiko, bet aš esu per daug principinga, kad galėčiau sau leisti mėgautis bučiniu.

-Ne..-Atsitraukiau nuo jo, bet jis nieko nesakė tiesiog vėl įsisiurbė į mano lūpas ir tol mane atakavo kol aš visiškai ištirpau ir pasidaviau. Jojomis apsivijau jo liemenį. Ramstydamiesi sienomis nusigavom iki lovos, jis grubiai numetė mane ant lovos. Aš prikandau lūpą pastebėjusi žvėrišką jo žvilgsnį. Jis greit atsikratė savo maikės ir numetė ją kažkur, o tada grįžo prie mano lūpų. Įvėliau savo pirštus į jo plaukus, jis suurgzgė ir atsikratė mano suknelės, o tada ir apatinių. Jo lūpos atsirado ant mano kaklo. Sudejavau, kai jis šlapiais bučiniai 'apdovanojo' jį ir paliko meilės žymę. Kojomis apkabinau jo liemenį. Blondinas įkišo du pirštus į mano makštį, o tada lėtai nuslinko į apačią. Jo veidas sustojo ties mano šlaunimis.

-Ką tu darai?-Apsilaižiau išsausėjusias lūpas.

-Paragausiu tavęs.-Daugiau neleidęs man pasakyti nei žodžio liežuviu brūkštelėjo makštį. Jis ėmė lėtai liežuviu sukti ratus aplink, stebėdamas, kaip aš raitausi iš malonumo.-Du pirštus ar vieną?

-Du..-Dusliai sumurmėjau. Vienas jo pirštas įslydo vidun, o tada ir kitas. Po kelių sekundžių kūnu nuvilnijo palaimos banga.

-Myliu tave.-Nedvejodama pasakiau. Niall pasilenkė prie mano veido ir pabučiavo mano kaktą.

-Aš tave ir, Dia.-Dusliu balsu pasakė ir apvertė mane taip, kad atsidūriau ant jo ir pasijutau kiek nejaukiai, todėl plaukais užsidengiau krūtis. Jis sukikeno. Spėju atrodau kaip pomidoras.

-To tokia miela, kai rausti.-Niall nusijuokė ir ranka perbraukė mano žandą. Jis sukando savo lūpą ir nužvelgė mano figūrą.-Pakartojam?-Aš nusijuokiau ir į rankas pasiėmiau jo maikę.

-Apsieisi.-Iškišau liežuvį, jo akys nuskenavo mano kūną.

-Kai būnu su tavimi, jaučiuosi nemirtingas..-Jis apsilaižė lūpas ir dar kartą nužvelgė mano figūrą. Sukikenau ir nulipau nuo jo.

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now