Pradžioje buvo akivaizdu, kad Niall yra sutrikęs nemažiau nei aš, tačiau toks jausmas, kad jam tai labai patiktų.
Niall rankos atsirado ant mano liemens ir nuslydo iki užpakaliuko. Jis lengvai jį spūstelėjo ir privertė dejonę išeiti iš mano lūpų. Man patiko visi jo prisilietimai.
Nejaučiau jokios sąžinės graužaties. Jaučiu tik skausmą, kad mane išdavė ir pasinaudojo, tačiau visa kita. Tai lyg tuštuma mano viduje, o viskas kas susieja su Niall. Tai priverčia mane jaustis gerai ir tuo pačiu blogai.
Užkėliau savo rankas ant Niall kaklo ir timptelėjau jo plaukus. Niall priglaudė mane dar arčiau savęs, tačiau galiausiai bučinys turėjo pasibaigti.
Vis dar buvau jo tvirtose rankose ir jaučiau jo kūno šilumą. Niekada nesijaučiau geriau. Net kai Džekas mane bučiuodavo nesijutau taip gerai.
Niall mėlynos akys žvelgė į mane ir dūrė skylę mano kūne. Dabar puikiai suprantu, kad Džeko nemylėjau niekada. Greičiausiai tai tebuvo laikina simpatija, o Niall kitas reikalas. Jis man patinka, nors neturėtų. Tai tikrai nėra meilė, nes aš pažįstu jį vos porą dienų.
-Nenoriu, kad turėtum vilčių, tad pasakysiu iškart aš nesusitikinėju.-Niall pareiškė, po gana ilgos tylos.
-Man tai nėra svarbu, Niall. Dabar ir manau tikrai ilgą laiką aš tikrai nenoriu jokių santykių.-Paprastai pasakiau, nors kažkas manyje liūdėjo dėl to. Jaučiausi nusivylusi ir įžeista, bet tuo pačiu ir gerai.
-Mane kažkodėl vis traukia prie tavo lūpų.-Pasakė Niall ir pažvelgė tai į mano akis tai į lūpas.-Negaliu joms atsispirti..-Aistros kupinu žvilgsniu pažvelgė į mane ir pirštu perbraukė per mano apatinę lūpą. Sulaikiau kvėpavimą. Netrukus jo lūpos ir vėl prisiglaudė prie mano.
Mūsų lūpos judėjo vienu ritmu. Po kelių sekundžių pajaučiau lietų, bet dabar man tai nerūpėjo, norėjau tik Niall. Neįsivaizduoju kur dingo mano neapykanta jam.
-Tu mane trauki, lyg koks magnetas Dia.-Per bučinį sušnabždėjo Niall. Kūnu perėjo šiurpuliukai. Aš jaučiuosi per daug gerai vien būdama jo glėbyje, jausdama minkštas jo lūpas kurios yra šokolado skonio.
Galėčiau būti vaikin,o kuris užtaisė man mėlyne glėbyje gana ilgą laiką, tačiau žinau, kad galiausiai tai turi baigtis.
Atsidusau ir Niall užkišo plaukų sruogą už ausies. Nekenčiu tos minties, kad rytoj į mokyklą ir tai greičiausiai paskutiniai bučiniai su Niall.
-Geriau jau eisiu.-Pasakiau prikandusi lūpą, apsisukusi pradėjau eiti.
Nors troškau, kad jis man neleistų.xxxx
-Kekšė. kalė.. -Tai buvo vieninteliai žodžiai kuriuos girdėjau šiandien. Visi sužinojo apie mano bučinius su Niall. Negaliu patikėti, kad taip žemai nusiritau ir leidausi bučiuojama jo. Iš vis kas man vakar užėjo.
-Arhh..-Suurzgiau ir šliūkštelėjau vandens sau į veidą. Paskutinai metai ir aš dingstu iš šios mokyklos. Pagaliau. Nors nekenčiu tos minties, kad Niall mano klasiokas. Jis visas pamokas filirtuoja su kitomis, eina visada sėdi kažkur prieš mane.
Dar viena pamoka ir pagaliau galėsiu eiti namo. Man tikrai reikia namo.
xxxxx
Numečiau kuprinę į šoną ir greit užbėgau į savo kambarį. Kritau veidu į pagalvę. Taip gulėjau gal apie 10 minučių, kol neišgirdau kaip kažkas įeina į mano kambarį ir jį užrakina.
Pakėliau galvą nuo pagalvės ir pažvelgiau į Niall. Niall?! Ką jis čia veikia? Dabar tikrai noriu mažiausiai matyti jį. Tikrai nenoriu pakartoti vakarykščių klaidų.
-Ką tu čia veiki? Ir kokio velnio užrakinai kambario duris?-Pyktelėjusi paklausiau.
-Atėjau pas tave.-Niall pasakė ir pradėjo lėtai eiti link manęs. Nespėjau sureaguoti kaip atsidūriau ant lovos, o jis ant manęs.
-Baik..-Kaip mažas vaikas pasakiau, bet tai sukėlė dar didesnę šypseną jo veide.-Niall..-Numykiau, nes jaučiausi visiškai bejėgė. Ji rankomis suėmė mano riešus ir pažvelgė keistu žvilgsniu į mane.
-Kokia tu graži ir seksuali..-Prikandęs lūpą pasakė.
-Niall..-Pasimuisčiau..
-Tu taip skaniai kvepi..-Pasakė ir pabučiavo mano kaklą. Maža dejonė pati išsklido pro mano lūpas.
-Ką tu čia veiki?-Giliai kvėpuodama paklausiau.
-Mmmm?
-Niall, ką tu čia veiki?- Normaliai paklausiau iš naujo.
-Atėjau pažaisti su tavimi.-Jis pasakė ir aš nurijau gerklėje susidariusias seiles.
YOU ARE READING
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
FanfictionAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.