32

5.2K 238 2
                                    

-Sveika Dia..-Šiltas ir atsipalaidavęs balsas. Aš pakėliau galvą ir tikėjausi išvysti Niall, tačiau tai nebuvo jis. Tai buvo Zayn. Atsipūčiau. Rankos savaime nustojo drebėti, o ir pati pasijutau šiek tiek laisviau.

-Labas.-Liūdnai nusišypsojau ir žengiau žingsnį į priekį, kad praeičiau, bet juodaplaukis atkakliai suėmė mano riešą. Aš aiktelėjau. Po paskutinio susitikimo su Niall įgijau keistą baimę prisilietimams.

-Kur taip skubi, Dia?-Paklausė jis aš tiesiog gūžtelėjau pečiais. Kvaiša! Reikėjo sumeluoti. Čia bet kurią akimirką gali pasirodyti jis.. Privalau dingti kuo greičiau. Aš nenoriu supykdyti Niall. Nenoriu dar kartą susidurti su žiauriu jo žvilgsniu. Nenoriu dar kartą patirti to skausmo, kurį sukėlė jis.-Palauk, Dia viskas gerai.-Zayn staiga apkabino mane ir nuvalė ašara. Net nepastebėjau, kad verkiu. Kas man atsitiko? Kodėl negaliu tiesios sustabdyti to? Galiausiai šiltas Zayn kūnas atsitraukė nuo manęs jis šyptelėjo ir aš pabandžiau išspausti šiokią tokią šypseną. -Šiandien vyks vakarėlis ir aš tave kviečiu.-Juodaplaukis mirktelėjo ir aš iškart ėmiau purtyti galvą į šonus.

-Ne-e-eee.-Sumikčiojau ir jis nusijuokė. Už mano nugaros pasigirdo žingsniai kaip mat atsitiesiau ir pažvelgiau į mėlynakį vaikiną. Jis prispaudė skardinę prie savo lūpų ir gurkštelėjo "sprite". Tada jo žvilgsnis atsirado ant manęs.

-Dia.-Pasisveikino šaltu ir perspėjamu balso tonu. Jis neatrodo patenkintas. Jis niekada neatrodo patenkintas, tačiau dabar ypatingai.-Apie ką kalbėjot?-Jis atsistojo viduryje tarp manęs ir Zayn. Juodaplaukis pavartė akis ir aš kažkodėl vos nenusijuokiau nuo tokio jo gesto.

-Kviečiau, Dia atvykti į vakarėlį, bet ji atsisako.-Paaiškino Zayn ir aš kaip mat pakėliau akis į blondiną. Jis ir vėl prispaudė skarbonkę prie lūpų ir paslaptingai nusišypsojo.

Jis turi visas kortas prieš mane. Jis gali valdyti kiekvieną žingsnį.

Mano kūnas ėmė drebėti, o pati vis trypčiojau ir kandžiojau lūpą. Neiškentusi šalto blondino žvilgsnio nusukau akis.

-Ji atvyks.-Staiga pareiškė jis ir mes su Zayn susižvalgėme. Aš nurijau gerklėje susidariusias seiles. Staiga galvos skausmas atgijo, pajaučiau jo ranką suspaudžiant mano riešą. Aš esu nusivylusi savimi.

-Tikrai?-Zayn iškėlė antakius ir aš nuleidau galvą ir pakėliau ją į viršų.

-Taip.-Atsakiau suprasdama, kad neturiu kitos išeitis. Akies krašteliu pažvelgiau į blondiną, jis nusišypsojo ir netrukus viena jo ranka atsirado ant mano riešo. Aš krūptelėjau, bet apsimečiau, kad viskas gerai. Jis nestipriai spūstelėjo mano ranką, lyg sakydamas "Šaunuolė" Neiškenčiau visko ir greit išlaisvinau savo ranką iš tvirtų jo gniaužtų.

-Aš turiu eiti.-Netvirtu balsu sumurmėjau ir beveik nubėgau nuo jų.

Aš jaučiau aplinkinių žvilgsnius. Jaučiau piktą žvilgsnį sekantį mane kiekvieną pertrauką. Jis buvo visur. Visur galėjau jausti jo kvėpavimą atsimušantį man į odą ir pirštus gnaibančius visą kūną. Bijojau jo taip, lyg jis būtų velnias. Niekas negali manęs išgelbėti. Aš įkritau į gilią bedugnę. Jau dabar jaučiu, kaip visi nuostabūs švieiaplaukio pažadai, parodė tikruosius veidus. Visas tas jo švelnumas...Viskas buvo, lyg nuostabus sapnas. Jis niekada neparodė koks yra iš tiesų.  Arba aš to nesupratau po pirmo karto, kai jis man trenkė. Turėjau nuajusti. Privalėjau.

Parašiau paskutinį sakinį ir įgrūdau sąsiuvinį į kuprinę. Mano rankos vis dar drebėjo. Paskutinė pamoka. Bijau net išeiti iš klasės. Bijau ir vėl sutikti jį. Lėtai atsistojau ir viena ranka pasirėmiau į stalą, kol atgavau jėgas. Mano kojos neklausė manęs, o rankos norėjo tik sugriebti kažką ir tvirtai, tvirtai apsikabinti. Nuvijau visas mintis šalin ir neutraliu veidu išėjau iš klasės. Nurijau gerklėje susidariusį gumulą. Šį kartą jis stovėjo pasirėmęs į sieną ir nuobodžiavo. Jis kaip visada juodas. Įkvėpiau oro ir žengiau žingsnį į priekį. Jo žvilgsnis atsirado ant manęs, o po sekundės jau  galėjai įžvelgti pašaipią šypseną besipuikuojančią ant jū veido.

-Dia.-Jis sugriežė dantimis ir jau nežinau kelintą kartą sugriebė mano riešo. Įkvėpiau didžiulį oro gurkšnį ir sumirksėjau, kad sulaikyčiau save nuo nereikalingų emocijų.

-Niall.-Pakartojau jį. Jis linktelėjo ir pradėjo temti prie išėjimo. Aš vos spėjau dėlioti kojas ant žemės ir gaudytis kur mes einam. Kiekvieną sekundę jo ranką spausdavo mano riešą dar labiau.

-Mes turime apie daug ką pasikalbėti.-Pasakė jis ir netrukus jo ranka jau atsidūrė ant mano liemens. Jis atsuko mane į save ir aš vėl  žvelgiau tiesiai į tas pačias beširdes akis. Akis, kurių nekenčiau.-Nenoriu jokių cirkų šiandien. Septinta būsiu prie tavo namų, kad būtum pasiruošusi ir nevėluotum.-Pareiškė jis ir jo ranka nuslydo mano liemeniu sukeldama šiurpuliukus visame kūne. Jo prisilietimai vis dar jaudino mane. Jis atgaivino kiekvieną žuvusią ląstelę ir prikėlė naujam gyvenimui. Aš žvelgiau į jį ir nesupratau nieko.

-Gerai.-Lėtai pasakiau ir jis linktelėjęs paleido mano liemenį. Atsipūčiau ir įkvėpiau oro. Tai buvo keisčiausiai dalykas koks galėjo nutikti. Netrukus vaikino nugara dingo už kampo.

Mano kvėpavimas ritmingai atsimušė man į delną. Aš sėdėjau ant laiptų ir tyliai laukiau. Nenorėjau važiuoti į jokį vakarėlį. Išties už viską labiau to bijojau, tačiau vis tiek dabar sėdėjau ant laiptų ir laukiau Niall. Jis vėlavo net gi 10 minučių. Aš norėčiau papriekaištauti jam dėl to, arba išvis apsidžiaugčiau jai jis neatvyktų. Ir kaip tik tuo metu jis įsuko į kiemą. Aš striktelėjau ir priėjusi jo mašiną, atidariau dureles ir išsiropščiau vidun.

-Pasirengusi?-Jo balsas skambėjo šaltai. Aš pasukau savo galvą. Jo rankos stipriai suspaudė vairą. Niekaip nesupratau ką jis turėjo omenyje.

-Taip.-Atsakiau, bet balsas buvo toks netvirtas, kad garantuoju jis suprato mano baimę. Jo veide atsirado ta pati savimi pasitikinti šypsena.

Po kelių minučių jo mašina sustojo prie didžiulio namo. Čia girdėjosi tranki muzika. Aš nieko nelaukusi įžengiau į vidų ir įsimaišiau į šokančių minią. Aš nešokau. Aš tik bandžiau pasislėpti, bent nuo Niall. Panašu, kad nuo Zayn nedingsiu. Netrukus jau buvau juodaplaukio glėbyje. Jis pasisveikindamas mane apsikabino ir pasiūlė išgerti, tačiau aš griežtai atsisakiau. Iš vis neturėčiau būti čia.

Visą vakarą tiesiog nieko nedariau apart trynimosi su Zayn. Jis tikrai įdomus žmogus ir gana draugiškas manau. Na, jis tikrai šaunus, tačiau aš tiesiog esu per daug nelaiminga, kad galėčiau nusišypsoti. Mano mintys nusuktos prie vienintelio žmogaus. Kad ir ką jis man padarė, aš tiesiog negaliu nustoti galvoti apie jį.

-Einam su manimi.-Staiga pajutau papildomą svorį ant savo kairio peties. Niall rankos apsivijo mano liemenį. Aš sustingau. Nuo jo dvokė alkoholiu, tačiau jis akivaizdžiai dar nėra tiek prigėręs. Jo lūpos atsidūrė ant mano kaklo ir jis apsuko mus. Aš dirbtinai nusišypsojau visiems praėjusiems, nors išties tuo metu bandžiau patraukti blondino rankas nuo savęs. Aš negalėjau sulaikyti ašarų. Nežinau iš kur jos, bet aš siaubingai bijojau ir tikėjausi, kad Niall nenori to ko aš numanau jį norint. Po kelių sekundžių mes atsidūrėme kambaryje. Čia nebesigirdėjo muzika. Blondinas pastūmė mane ir aš nukritau ant žemės, kol jis užrakino duris aš atsistojau.

-Nurimk Dia. Mes buvo susitarę.-Jis pareiškė ir aš sustojau. Dviem dideliais žingsniais jis žengė prie manęs ir paglostė mano veidą, bet staiga viskas pasikeitė. Jis pastūmė mane ant lovos ir užgulė savo svoriu. Aš stūmiau jo rankas ir traukiau jį nuo savęs.

-Ne!-Surėkiau, tačiau esu tikra niekas negirdės mano riksmo. Aš kovojau. Traukiau rankas ir trankiau, kol jam tai įgriso. Jo ranka susidūrė su mano skruostu, o tada jis suspaudė mano riešus ir aš pasidaviau.

-Aš tave perspėjau.-Pasakė jis ir lūpomis palietė mano kaklą. Aš vis dar nejudėjau. Jo žvilgsnis buvo toks šaltas. Jo rankos suspaudė mano riešus. Jo. Jo. Jo.. Visur tik jis.

-Aš niekada tau neatleisiu. Praradai vienintelį žmogui kuriam rūpėjai. Dabar tu toks pats kaip tavo tėvas.-Bejausmiu balsu pasakiau ir prisiekiu mačiau kaip jo pasitenkinimo kupinas veidas virsta sumišusiu jis paleido mano rankas. Negalėjau išskaityti jokių jausmų iš jo veido.

-Dink!-Surėkė be jokių emocijų ir mano oda nuėjo nemalonūs šiurpuliai čiupau raktą ir atsirakinusi duris išlėkiau iš čia.

Su vienintele mintimi.

Aš nekenčiu Niall Horan.

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz