16

6.2K 295 5
                                    

-Atsiprašau..-Galiausiai pasakiau ir jis sustingo atsiduso ir apsivertęs ant šono žvelgė tiesiai man į akis.

-Už ką konkrečiai?-Paklausė jis ir šiek tiek susiraukė.

-Už viską. Paskutinį kartą, kai susipykom, už piktus žodžius, už tai kaip kartais elgdavausi.-Pasakiau ir Niall tiesiog nepratarė nė žodžio mąstydamas.

Aš tylėjau, jis tylėjo. Norėjau išgirsti, bent vieną jo žodį, bent mažiausią atsikvėpimą, garselį, bet jis tik tylėjo ir tai tiesiog griaužė mane.

Mane griaužė ir siaubinga kaltė. Nesuprantu kas man užėjo, kad norėjau nusižudyti. Visada gyvenau laimingą gyvenimą, o dabar. Kodėl aš iš vis ir vėl apie tai mąstau?

Atsidusau ir lėtai, bei skausmingai atsiguliau ant nugaros.

Visos blogybės,  mano gyvenimas yra dar niekas palyginus su kitais žmonės, todėl aš privalau užmiršti tai. Būtent tai ir ketinu padaryti. Pašalinsiu visus slogius atsiminimus.

Nutrinsiu juos lyg su trintuku iš balto lapo ir paversiu jį vėl baltu.

Taip, būtent taip ir padarysiu.

-Kodėl tu taip pasielgei Dia?-Niall balsas pasigirdo tiesiai man už nugaros. Krūptelėjau ir lėtai pasukau galvą į jį. Jo akys buvo tiesiai prieš manąsias ir toks artumas net ėmė gąsdinti mane.

-Tuo metu maniau, kad tai bus geriausia.-Sušnabždėjau ir atsisukau į jį. Niall krūtinė ramiai kilnojosi, o jis pats atrodė kaip koks baltas, mielas, pukuotas meškutis.

Kurio akyse atsispindėjo nusivylimas..

-O ką tu dabar manai?-Paklausė Niall ir vėl atsisukdamas į mane. Jo veido išraiška pasidarė neišskaitoma. Užmerkiau akis ir tada lėtai jas atmerkiau.

-Manau, kad tai buvo klaida.-Sušnabždėjau ir jis pažvelgė man tiesiai į akis, o tada lėtai pasilenkęs suglaudė mūsų lūpas.

-Ar tai buvo klaida?- paklausė prikasdamas lūpą.

-Ne..-Pasakiau ir alkūnėmis pasirėmiau į lovą. Niall žaismingai pažvelgė man į akis ir uždėjo savo ranką prisitraukdamas mane arčiau savęs.

-Ar aš tavo gyvenime esu klaida?-Paklausė tuo pačiu prikąsdamas apatinę lūpą.

-Ne.-Nedvejodama atsakiau ir jis pasilenkęs švelniai pabučiavo mano lūpas.

-O tai, kad noriu išdulkinti tave yra klaida?-Ir vėl paklausė ir aš net šiek tiek susigėdau.

-Ne.-Lėtai pasakiau ir Niall ir vėl pakštelėjo man į lūpas, tik šį kartą karštu bučiniu. Jam atsitraukus nuo mano lūpų vis dar stipriai alsavau ir jaučiau karštį žanduose.

-O tai, kad noriu nuplėšti visus tavo rūbus?-Paklausė. Nežinau kodėl, bet toks jo atvirumas mane gėdino.

-Ne.-Ir vėl pakartojau jau daug kartų esantį tą patį atsakymą. Niall išsišiepė atsistojo priėjo prie durų ir jas užrakino, o tada sugrįžo prie manęs dar nusimaudamas savo maikute.

-O ar klaida, kad noriu tave padaryti taip, kad tu norėtum rėkti, bet negalėtum..-Niall nusišypsojo ir aš vėl nuraudau.

-Ne..-Atsisėdau ant lovos, bet jis netrukus nuvertė mane atgal. Prispausdamas prie manųjų savo lūpas. Niall apsižergė mano liemenį ir už kaklo prisitraukė mane dar arčiau savo lūpų. Nežinau iš kur tokia aistra, bet jis mane nužudys.

-Dia..-Pasigirdo daromų durų garsas. Atsidusau Niall užsivilko savo maikutę nuo žemės ir priėjęs atrakino duris.

-Kas?-Išmetė nekaltą veido išraišką ir Bekė pasimetė.

-Nieko, tiesiog.. Koks skirtumas..-Galiausiai nusijuokė ir apsisukusi nuėjo. Damn, visi visada mums sutrukdo. Niall atsiduso ir tiesiog uždarė duris, atsisukdamas į mane.

-Žinai man pradingo noras..-Pasakė jis nusijuokdamas ir tada lėtai priėjo prie manęs.

Prunkštelėjau ir jis tiesiog pasilenkęs suglaudė mūsų lūpas švelniam bučiniui.

~~~~~

Štai ir nauja dalis, tik neįsisvajokit, kad kažkas bus pora ar kažkas panašaus, to nebus

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now