41

4.9K 247 9
                                    

Apvyniojau savo kūną rankšluosčiu . Už dviejų valandų į mokyklą, todėl atsikėliau anksčiau, kad spėčiau susitvarkyti. Geriau apsidairiau ir supratau, kad neturiu apatinių. Ką gi, tek eiti į kambarį, kuriame yra Niall ir juos pasiimti. Esu tikra jis dar miegos. Ant pirštų galų įžengiau į kambarį. Nusikeikiau pastebėjusi, kad Niall tikrai nemiega. Jis stovėjo kambario viduryje ir sutrikęs dairėsi.

-Ką aš čia veikiu?-Dusliu ir tyliu balsu pasiteiravo.

-Vakar sugalvojai prisigerti ir tiesiog atsidūrei pas mane, o dabar gali eiti.-Suburbėjau ir iš stalčiaus išsitraukiau juodą apatinį trikotažą. Pažvelgiau į Niall, kuris nejudėjo iš savo vietos.

-Dia.-Pradėjo jis.

-Tiesiog eik.-Atsidusau ir išėjau iš kambario.

-Susitiksim mokykloje.-Dar pavijimui išgirdau jo balsą ir durys stipriai trinktelėjo.

Žengiau žingsnį pirmyn ir pakabinau savo paltą rūbinėje.

-Dia!-Lilė apkabino mane. Nusišypsojau, nors nuotaikos nebuvo. Mintys sukosi tik apie Niall. O dieve, privalau mesti tą idiotą iš savo galvos.

-Labas, Lile.-sumurmėjau ir rudaplaukė nusišypsojo. Nuėjom į matematikos pamoką ir atsisėdom į savo vietas. Sėdėjau su Lile

-Uhhh.-Sudejavau, kai nuskambėjo skambutis. Po kelių minučių į klasę ėmė rinktis mokiniai, o tarp jų ir blondinas. Jis pažvelgė į mane ir mirktelėjo. Nusukau akis nuo jo. Mokytoja įėjo į klasę ir akimis peržvelgė visus mokinius.

-Šiandien dirbsime grupėse.-Pranešė atsiversdama kažkokį lapą. Kišenėje suvibravo mano telefonas. Mokytojai nematant jį išsitraukiau ir atidariau žinute.

Nialll<< Tikiuosi patiks mano staigmenėlė ;))

Aš>> Ko prisivartojai?

Atsakymo nesulaukiau. Mokytoja pranešė, ką reiks padaryti, tad aš atsiverčiau knygą ir pradėjau skaityti. Kol nepajutau keistos vibracijos savo kelnaitėse. Tai buvo panašus malonumas lyg vaikinas tenkintų tave savo pirštais. Kas per? Pažvelgiau į Niall kuris sėdėjo  su plačia šypsena ir žiūrėjo tiesiai į mane. Rankose jis laikė kažkokį pultelį. O dieve! Aš būtinai jį nužudysiu.

-Mokytoja, galiu į tualetą?-Paklausiau nebe žinodama ko imtis. Žodžiai išėjo beveik kaip dejonė.

-Eik, jei taip nori.-Aš atsistojau ir kaip įmanoma greičiau išskuodžiau iš klasės. Malonumas tik didėjo ir aš nežinau kaip tai sustabdyti.

/Niall/

Pakėliau ranką.

-Kas?-Mokytoja nužvelgė mane piktu žvilgsniu.

-Galiu į tualetą?-Nusivaipiau.

-Eik, Horan.-Ji suburbėjo ir aš lėtai pakilau iš suolo. Vos išėjau iš kabineto išsitraukiau pultelį ir padidinau galingumą. 'Dar priversiu Dia man atleisti. Taip ar taip nepadariau nieko labai rimto. Tada mes nedraugavom,  kai aš buvau su Polly. O ir be to ji galėjo būti atidesnė. Juk aš ne šiaip sau prisigėriau. Žinojau, kad kažkaip atsidursiu pas ją. Tik blogiausia neprisimenu kaip. Na bet ryte, kai pabudau jos nebuvo. Pasinaudojau proga ir į jos mėgstamiausias kelnaites įdėjau mažą schemą.

Atidariau duris ir įžengiau į merginų tualetą. Dia dejavo prisispaudusi prie sienos. Jos galva buvau atlošta į viršų, o keliai suglausti. Pamačiusi mane ji pakėlė tik akis, o kūno nejudino.

-Aš tave užmušiu.-Sausu balsu pasakė.

-Hm, patarčiau taip negalvoti. Aš vis dar turiu dalyką priverčiantį tave ištirpti.-Nusišypsojau. Esu tikras jei ne tas prietaisas ji galėtų mane nužudyti iš pykčio. Padidinau galingumą. Dabar ji tikrai susileido ir ėmė dejuoti gana garsiai. Su juoku stebėjau kaip ji lydosi. Jos kūnas sudribo ant žemės, o akys užsimerkė.

-Užmušiu tave.-Žodžiai iš jos lūpų sklido nesustodami ir tai skambėjo tikrai kaip dejones.

-Atleisk man ir aš nustosiu tai daręs.-Nusišypsojau ir trumpam pristabdžiau vibracijos poveikį. Ji atsistojo ir lėtai priėjo prie manęs vis dar spausdama kelius, kadangi visiškai nesustabdžiau viso šito reikalo.

-Niekada.-Sušnypštė ir užsimojo man trenkti, bet aš ir vėl pajungiau vibraciją visu galingumu. Ji tiesiog ištirpo ir krito man į glėbį.

-Šunsnukis..Šūdžius..-Ji suburbėjo dejuodama. Visa ši situacija man atrodė labai juokinga.

-Tačiau tu vis tiek mano glėbyje..-Nusijuokiau. Ji šiaip ne taip atsitraukė nuo manęs ir visu svoriu pasirėmė į sieną. Na va visa valdžia mano rankose.

-Lėlyte..Dar susitiksim,- nusijuokiau. Aš tikras ji atleis man.

/Dia/

Niall išėjo ir pagaliau tas vibravimas dingo.  Prisiekiu už viską labiausiai norisi jį užmušti už tokią idiotišką išdaigą ir kas svarbiausia nežinau ką daryti.

Dabar aš pilnai jo valioje.

Susitvarkiau ir grįžau į pamoką. Po kelių minučių suskambėjo skambutis, o mes su Lile išėjome iš klasės. Dabar pietų metas, bet būti didelėje žmonių grupėje nesinorėjo, tad iškart nutariau atsisveikinti.

-Susitiksim, matematikoje.-Nusijuokiau ir ji linktelėjo. Lėtai priėjau prie savo spintelės ir galva atsirėmiau į ją.

-Neatsibodo pykti?-Blondinas savo klubais atsirėmė į mano užpakalį. Greit apsisukau ir taip išėjo, kad likau prispausta prie spintelės. Jis uždėjo rankas iš abiejų šonų ir agresyviu žvilgsniu pažvelgė į mane. Apsilaižiau lūpas.

-Ne.-Atkirtau visai nepasimetusi. Jis išsiviepė ir iš kišenės išsitraukė ta pątį mažą pultelį.

-Ne!-Suspigau, bet netrukus buvo per vėlu. Prisispaudžiau prie sienos ir visais įmanomais būdais bandžiau susilaikyti.

-Gerai..-Neiškentusi sumurmėjau ir tai nustojo. Lengviau atsipūčiau ir apsilaižiau išsausėjusias lūpas.

-Vis dėl to dar pasilaikysiu jį, dėl viso pikto.-Jis mirktelėjo man. Atsidusau ir mintyse išvadinau jį pačiais blogiausiais žodžiais.

-Žinojai, kad tu idiotas.-Pasitaisiau kuprinę.

-Idiotas kurį tu myli.-Nusišypsojo kaip kokia pamaiva.

-Hmm..-Apsimečiau, kad galvojau.-Imu abejoti.-Pavaidinau nustebusia. Netrukus buvau tikrai nustebusi, kai jis ir vėl prispaudė mane prie spintelių. Aš nespėjau net įkvėpti, o jo lūpas atakavo manąsias. Negalėjau atsisakyti malonumo būti bučiuojamai Niall Horan, tad tiesiog atsakiau į bučinį ir mėgavausi jo prisilietimais.

Viena mano koja laikė apsivyniojusi jo liemenį, o jis nykščiu suko ratus ant šlaunies sukeldamas šiurpuliukus visame kūne.

-Kodėl melavai?-Jam atsitraukus paklausiau. Mano veidas buvo vis dar prie jo. Jaučiau jo kvėpavimą tiesiai sau į lūpas. Jis pažvelgė man į akis ir liūdnai šyptelėjo.

-Aš mačiau kaip tu piktai pažiūrėjai į Polly, kai ji atėjo. Tiesiog nenorėjau tavęs nervinti.-Paaiškino. Atsidusau ir tiesiog pasimetusi apkabinau jį, priglausdama galvą prie kietos krūtinės. Jis savo rankomis priglaudė mane dar arčiau savęs.

-Myliu tave.-Po trumpos pauzės pasakiau visai nebijodama. Emocijos liejosi pro kraštus ir nesvarbu, kad ir ką jis sakytų aš jaučiu, kad jo jausmai man ypatingi. Jis pasilenkė arčiau mano veido ir pasakė tai ko nesitikėjau.

-Myliu tave taip pat..-Nusišypsojo. Pasistiebiau ant pirštų galų ir sujungiau mūsų lūpas.

Galbūt į mano gyvenimą Niall atnešė ne vien gerus dalykus, bet jausmai jam stipresni už viską.

Jis mano blondinas, o  tai svarbiausia. Jis mano ir dalintis neketinu su nei viena mergina.

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz