10

8.1K 344 3
                                    

Turėjau Niall nekęsti, už tą smūgį, bet tie suknisti bučiniai sukniso man protą.

Atsidusau ir ranka perbraukiau plaukus kodėl aš vis galvoju apie jį? Arhhh..Jis turi dingti iš mano galvos.

Iš šaldytuvo išsitraukiau kažkokį padažą ir užsitepiau ant sumuštinio. Susidėjau visus produktus į vietas ir atsikandau sumuštinio, bet netrukus jį išspjoviau. Greit sutvarkiau stalą ir išmečiau tą nelemtą sumuštinį.

-Sveika, Dia. Kur James?-Už nugaros pasigirdo Harry balsas. Lėtai atsisukau į jį ir dar šalia jo pamačiau "mieląjį" Niall. Jis net nežiūrėjo į mane.

Tyliai prunkštelėjau ir nusukau žvilgsnį į Harry.

-Jis savo kambaryje, o kas?-Trūktelėjau pečiais ir Harry pažvelgė į Niall.

-Planuojam rengti vakarėlį. Užsuk ir tu.-Harry mirktelėjo. Niall kaip koks nuplikytas atsisuko į mane ir jo žvilgsnis tiesiog rėkė "Ne!"

-Ateisiu.-Pasakiau norėdama paerzinti blondiną. Niall stipriai susinervino.

-Ne.-Pasakė jis ir Harry keistai nužvelgė jį.

-Kas ne?-Paklausė jis.

-Niekas..-Atšovė Niall ir susinervinęs nuėjo.

Vos tik jus nuėjo susimąsčiau ar aš tikrai ketinu eiti į kažkokį vakarėlį vien tam, kad paerzinčiau blondiną? Oh taip.

Būtent tai ir padarysiu.

Nusišypsojau Harry ir jis žvilgsniu nuslydo iki mano krutinės. Tipiškas vaikinas. Atsidusau ir nusisukau nuo jo, bet greit atsisukau suvokusi, kad nežinau kada vyks vakarėlis.

-Oh ir Harry?-Paklausiau atsisukus į jį. Jis akivaizdžiai nužvelgė mane ir kažkodėl buvo susijaudinęs. Tą akivaizdžiai parodė nemažas iškilimas jo kelnėse.

-Yeah?-Mirktelėjo nesijausdamas nejaukiai nors turėtų. Tikrai turėtų.

-Kelinta vyks vakarėlis?- Paklausiau apsimesdama, kad nepastebėjau ir visiškai nesijaučia nejaukiai, nors sušiktai norėjau prasmegti po žeme.

-8 valandą.Aš atvažiuosiu tavęs paiimti..-Pasakė ir mirktelėjęs nuėjo. Lengviau atsipūčiau ir ranka perbraukiau plaukus. Tikiuosi jis susijaudino ne dėl manęs. Tai būtų blogai. Labai blogai.

xxxxx

Po kelių valandų jau linksminausi vakarėlyje. Tiksliau bandžiau tai daryti, bet Niall man to neleido. Jis atimdavo visus gėrimus kuriuos bandydavau gerti, jei šokdavau su kažkokiu vaikinu jį primušdavo, tad aš tiesiog sėdėjau ant sofos ir bandžiau sugalvoti, kaip prasmukti pro Niall.

O taip jis su manim nesikalbėjo, tačiau sekė menkiausią mano įkvėpimą. Menkiausią žingsnį, perbraukimą per plaukus ir atsidusimą. Kiekvienas mano krūptelėjimas ir jis jau nustatydavo pelėdos akis į mane.

O taip geriau ir būt negali!

Mano nuotaika sugadinta blondino Niall vardu dėka. Nesuprantu jis man mama ar kas? Aš gi jam aiškiai pasakiau tarp mūsų nieko nėra, nebuvo ir tikrai nebus.

Po kelių minučių prie Niall prisistatė kažkokia mergina. Ji priėjo prie jo ir kalbino jį kol galiausiai pabučiavo.

Greit atsistojau iš savo vietos ir nutaikiusi progą nubėgau į tualetą. Užsirakinau ir ramiai sėdėjau. Tikiuosi Niall manęs neieškos.

-Dia..-Pasigirdo piktas balsas. Oh fuck.. Galbūt jai pakalbėsiu kitu balsu jis atstos? Po kelių minučių balsas visiškai priartėjo prie durų.

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora