Rungtynės pasibaigė. Aš lėtai atsistojau ir išėjau. Kojos pynėsi. Jaučiu tuoj nukrisiu į bet kurį kampą. O dar susitikimas su Niall. Širdis daužėsi lyg pašėlusi, rankos drebėjo. Už viską labiau norėjau pabėgti ir išsisukti nuo pokalbio. Nežinau ką daryti. Galiausiai pastebėjau jį einantį su vaikinais į persirengimo kabiną. Jis mirktelėjo man ir vien lūpomis ištarė "Kavinė už kampo". Aš atsidusau ir linktelėjusi pradėjau eiti.
Minutėlę stojo visiška tyla. Aš apsidairiau. Žmonės atrodė sustingę. Viskas atrodė, lyg išmirę. Pasijaučiau tokia vieniša.Po kelių minučių pasiekiau kavinę. Stumtelėjau duris ir apsižvalgiau. Niall dar nebuvo. Nesistebiu jis ką tik po varžybų. Turbūt vis dar rengiasi. Trūktelėjau pečiais ir atsisėdau. Susikišau rankas į kišenes ir laukiau. Po kelių minučių prie manęs priėjo mergina. Ji žaibuojančiomis akimis pažvelgė į mane. Nesupratau tokio jos gesto.
-Ar ko nors nori?-Šiurkščiu balsu pasiteiravo. Suspaudžiau lūpas į liniją į ėmiau mąstyti.-Greičiau.
-Kavos. Į vienkartinį puodelį.-Nusišypsojau jai nepaisydama jos elgesio su manimi. Po kelių sekundžių ji beveik tėškė kavą ant stalo. Mandagiai padėkojau ir ji dar labiau įsiuto. Ką galiu pasakyti? Ko ji tikisi? Aš nesimušiu su ja ar dar kažkas panašaus tiesiog parodysiu deramą elgesį.
Suskambėjo varpelis pranešantis apie naują lankytoją. Pakėliau akis ir pastebėjau Blondiną, kuris apsidairė ir pastebėjęs mane, su padavėja, pradėjo eiti prie mūsų. Mergina nužvelgė jį lyg gardžiausią kasnelį. Pažvelgiau į Niall. Gal ir suprantu kodėl ji jį taip nužvelgė. Jo susivėlę plaukai netvarkingai krito ant veido. Akys spindėjo ir jis visą laiką ėjo su šelmiška šypsena. Mano akys skenavo kiekvieną jo judesį. Aš pastebėjau sportinius marškinėlius, aptempiančius kiekvieną kūno lopinėlį ir išryškinančius visus raumenis. Susiaurinti,plėšyti džinsai ir džemperis rankoje. Jis atrodė stulbinančiai. Pažvelgiau į padavėją ir kaip mat užsinorau, kad ji išsinešdintų iš čia. Niall keistai pažvelgė į ją ir pagaliau prisėdo. Mergina pasimetė.
-Am gal ir tu norėsi ko nors užsisakyti??-Ji sumikčiojo ir Niall iškart papurtė galvą. Tada ji pagaliau dingo.
Stojo keista tyla.
-Taigi apie ką norėjai pasikalbėti?-Skėstelėjau rankomis. Tai kažkodėl prajuokino jį, o mane kaip tik nervino. Aš tiesiog negaliu susikaupti. Galiausiai tiesiog prikišau puodelį prie lūpų ir gurkštelėjau.
-Visų pirmiausia tai norėjau dar kartą atsiprašyti.-Jis numykė. Iš jo akių mačiau, kad jis gailisi dėl to.-Aš norėčiau būti su tavimi draugais.-Pridūrė. Nereikėjo to sakyti. Aš pasijaučiau šiek tiek nejaukia. Ką aš bandau juokauti. Aš nusivyliau.
-Gerai.-Sausai pralemenau ir dar trūktelėjau pečiais.
-Ir dar yra antras dalykas.-Jis pasakė ir šį kartą jo balsas nebebuvo toks tvirtas.
-Yeah?-Pridėjau puodelį prie lūpų. Prie stalelio prisigretino ta pati, nemaloni oadavėja.
-Ar..-Ji nespėjo pasakyti, nes aš susinervinusi tiesiog pertraukiau ją.
-Ne. Gali eiti.-Mergina apsisukusi dingo.-Tai apie ką tu kalbėjai?-Ramiai pasiteiravau, o Niall tyliai sukikeno.
-Aš užmiršau.-Staiga pasakė jis ir susimąstė.
-Na tada tiesiog papasakok kažką man apie save.-Nerūpestingai nusišypsojau ir jis atsirėmė į kėdę su ta pačia blondino išraiška. Vis dėl to netikiu, kad jis užmiršo. Greičiausiai norėjo pabėgti nuo temos.
-Aš dar kartą noriu atsiprašyti dėl tų visų blogų dalykų, kuriuos tau padariau.-Numykė jis ir sukando savo žandikaulį. Jis tikrai jautėsi kaltas.
-Aha.-Paprastai atsakiau. Vis dar svarsčiau visas galimybes. Ar verta iš vis atleisti Niall? Aš negaliu žinoti ar jis neiškrės tokio pačio pokšto.
-Aš išties galėčiau tau viską paaiškinti.-Jis naglai pasiėmė mano kavą ir atsigėrė.-Bet negaliu.- Pridūrė.
-O jei neatleisiu nesužinojusi priežasčių?-Alkūnėmis pasirėmiau į stalą.
-Aš tikras, kad susitarsime kitaip. Aš įsitikinęs, kad tu turi idėjų. Padarysiu bet ką.-Mirktelėjo ir aš kažkodėl jaučiau, kad tiesiog negaliu nepasinaudoti šia proga. Po velnių visi puikia žino, kad aš atleidau jam jau seniai. Bet jam to neleisim sužinoti.
-Gerai.-Nusišypsojau ir jis laukė iškėlęs vieną antakį į viršų.. Aš tyliai sukrizenau ir mąsčiau kažką tinkančio jam.
-Nagi..-Jis ragino mane. Neiškentęs dar kartą atsigėrė mano kavos.
-Jokių merginų. Jokio sekso mėnesį.-Nusišypsojau ir mirktelėjau jam. Nieko geresnio nesugalvojau.
-Gerai.-Jis sunėrė rankas po krūtine.
-Aš tikra, pasiduosi po savaitės.-Mirktelėjau. Pažįstant Niall jis tikrai nenulaikys savęs ir savo draugužio.
-Aš tikras, kad užduotis bus įvykdyta.
-Neįmanoma.-Nusišypsojau.
-Įmanoma. Be to prisiminkim ir tuos kartus kai tu pati ant manęs lipai, Dia. Prisimeni, futbolo aikštę?-Jo balsas buvo pašaipus ir pasitikintis savimi. Sugriežiau dantimis prisiminusi tą dieną.
-Tai daugiau nepasikartos.
-Aš manau kitaip, mieloji.-Jis iškišo liežuvį ir aš užsimaniau jį nutraukti. Sužaibavau akimis ir išgėriau paskutinį kavos gurkšnį.
-Blogai manai.-Nusišypsojau dirbtinai ir atsistojau. Padėjau ant stalo pinigus ir mes išėjome iš kavinės.
-Dar galim nueiti pasivaikščioti?
-Yeah.-Sutikau ir susikišau rankas į kišenes. Nė vienas nekalbėjome, bet tai manęs netrikdė.-Ne tau, vaikine.-Nusijuokiau ir kumštelėjau jam, kai Niall pažvelgė į vieną merginą, tačiau jis į ją žiūrėjo tikrai keistai.
-Šaa.-Subarė kaip mažą vaiką ir pažvelgė tiesiai į akis.
-Taigi.-Sukišau rankas į kišenes.
-Kas?-Jis buku žvilgsniu nužvelgė mane.
-Mes tiesiog draugai dabar?-Paklausiau.
-Ne.-Iškart atsakė ir aš nustebau. Susikėliau kojas ant suoliuko ir prisitraukiau savo kūną arčiau savęs.
-Ką?-Pakėliau galvą į Niall.
-Aš..Tiesiog..-Jis pats sutriko. Keistai jį nužvelgiau. Mes sėdėjome parke ant suoliuko ir darėsi ganėtinai šaltoka. Čia buvo ganėtai tuščia ir tyli vieta. Žmonių nedaug vos keli ir jie visi užsiėmę savo reikalais.
-Žinojai, kad tu keistas?-Nukreipiau temą.
-Aš tiesiau daug mąstau, protinguole.-Jis mirktelėjo man.
-Tu tikras? Aš maniau, kad tu mąstai tik tada kai reikia pakabinti naują auką.-Atvirai pasakiau ir pastebėjusi žudikišką žvilgsnį pašokau nuo suoliuko, bet tvirtos jo rankos spėjo sugauti mano liemenį. Dabar aš buvau priremta prie jo tvirtos krūtinės.
-Ką tu ten sakei? Mąstau tik su tavimi..-Jo lūpos atsidūrė ant mano kaklo. Keli praeiviai nužvelgė mus keistai. Aš bandžiau prasilaisvinti iš jo glėbio. Bet kurią akimirką pasiduosiu jo kerams, kaip, kad sako jis. Įkvėpiau oro. Ar man patiko? Taip.. Niekada nesijaučiau geriau nei dabar, kai jo rankos ant mano liemens. Aš jo glėbyje. Tai lyg viena iš fantazijų, apie kurias svajojau. Jis ir aš.
Ne, taip neturėtų būti.
Galiausiai man pavyko pasprukti iš jo glėbio. Aš atsistojau tiesiai prieš jį ir jaučiau kaip mano kūnas nesustodamas virpa. Įkvėpiau daug oro. Jaučiausi pažeidžiama.
-Prašau, Niall. Nesielk su manimi taip. Aš nenoriu ir vėl kentėti.-Numykiau.
-O aš ir nenoriu versti tavęs kentėti. Aš noriu, kad būtum laiminga.-Jo ranka atsidūrė ant mano veido. Nykštys ėmė glostyti apatinę lūpą. Aš tylėjau ir nežinojau ką pasakyti.
-Man reikia namo.-Pralemenau neradusi jokios kitokios išeities, kaip išsigelbėti. Niall prikando savo lūpą.
-Gerai.-Jis pasakė lėtai ir kažkodėl šypsena žaidė jo veide.-Aš palydėsiu tave.-Pridūrė.
Lėtai žingsniavau. Niall ėjo šiek tiek už manęs. Šiandien jis tikrai sutrikdė mane. Sutrikdė taip, kad vos prisimenu kaip reikia eiti ir kvėpuoti. Staiga Niall atsitrenkė į mane. Aišku akivaizdžiai specialiai. Jis trenkė man per užpakalį ir aš sutrikusi atsisukau į jį, o tada iškart pajutau jo lūpas ant savųjų.
Aš atsakiau į bučinį ir prisiglaudžiau prie jo labiau. Jis prirėmė mane prie sienos, o jo rankos keliavo mano kūnu, aš įvėliau pirštus į jo plaukus.
Viskas ko aš noriu - jis.
Jis atsitraukė nuo manęs. Jaučiau jo kvėpavimą tiesiai į lūpas, o rankas ant savo užpakalio. Aš įkvėpiau oro. to neturėjo būti. Niall akinančiai nusišypsojo man.
-Nuo šiol jokių vaikinų.-Mirktelėjo jis ir apsisukęs nuėjo. Kol aš tiesiog sutrikusi stovėjau.
YOU ARE READING
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
FanfictionAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.