Pramerkiau vieną akį. Niall akivaizdžiai nemiegojo. Jis su kažkuo kalbėjosi.
-Tavo tėvui tai nepatiks.-Kažkas kalbėjo prislopintu balsu. Pramerkiau vieną akį, kurios mano manymu niekas šiuo metu nepastebėtų. Mano koja ir vėl buvo tarp Niall kojų. Jis gulėjo ant nugaros, o aš buvau beveik ant jo padėjusi savo veidą jo kaklo įlinkyje.
-Man nerūpi jo nuomonė, o dabar eik iš čia, kol ji nepabudo.-Jo balsas buvo šaltas ir tylus. Jei miegočiau tikrai neišgirsčiau nieko. Po kelių minučių durys tyliai trinktelėjo. Iš balso spėju jog tai buvo Polly. Gaila, Niall nežino, kad nebe miegu. Negaliu paimti ir staiga pabusti. Tai būtų tikrai keista ir jis įtartų mane, todėl lėtai lyg ką tik pabudęs žmogus apsimečiau, kad prasijudinu. Po kelių sekundžių Niall uždeda savo ranka ant mano veido, kai aš lėtai neatmerkdama akių pasisuku. Jis braukia per apatinę lūpą, lyg žavėdamasis manimi. Galiausiai tiesiog lėtai pramerkiau akis ir apsimečiau šiek tiek nustebusia. Jei taip ir toliau galėsiu būti aktorė. Jis nusijuokė.
-Kiek girdėjai?-Staiga paklausė jis ir aš apsimečiau nepasimetusia. Štai tau ir gera aktorė. Nors pala gal jis tik tikrina.
-Negirdėjau nieko.-Sumelavau.-O kažką turėjau girdėt?-Pažvelgiau į jo akis ir pabučiavau į krūtinę. jis prikando lūpą.
-Nieko, kas tau būtų įdomu.-Nusijuokė ir aš linktelėjau.
-Vis dėl to man jau reikėtų namo..-Geriau pagalvojusi pasakiau. Pasikėliau iš lovos, bet Niall sugriebė mane už liemens ir prisitraukė prie savęs.
-Pasilik dar šiek tiek, juk ten niekas nemirs be tavęs..-Jo lūpos atsirado ant mano kaklo. Aš pasilenkiau ir pasiėmiau savo apatinius su kelnėmis.
-Ne, Niall. Man tikrai vertėtų eiti.-Paprieštaravau ir atsidusau. Jis paleido mane. Atsistojau nuo lovos ir greit apsimoviau kelnaites, bet jo maikės nusimauti neskubėjau. Lėtai apsimoviau ir kelnes. Niall atsistojo ir iš kart apsirengė savo drabužius, bei dar spėjo lova pakloti. Neįsivaizduoju kaip jis taip greit spėjo. Nuo žemės pasiėmiau savo maikutę, jis priėjo prie manęs ir išplėšė ją iš rankų.
-Manoji tau tinka labiau.-Apsilaižė lūpas ir pasilenkęs apdovanojo mane bučiniu. Jo liežuvis susidūrė kovoje su manuoju, o rankos palindo po ta pačia maike po kurios neturėjau nieko.
-Gerai, man reikia eiti.-Nusijuokiau ir nuo kėdės pagriebiau savo kožą.
-Aš tave palydėsiu.- pasakė jis ir mes kartu išėjome iš kambario. Išties tai tikrai gerai, kad jis mane palydės. Aš nė velnio nepažįstu šio miesto, o ypatingai šios gatvės, todėl jo pagalba man pravers. Pamačiusi savo batus. Tiesiog nubėgau prie jų ir apsimoviau, kol Niall nulipo laiptais juokdamasis.
-Aš maniau, tu mane myli. Dabar imu galvoti, kad batus.-Jis nusivaipė juokaudamas.-Prunkštelėjau ir sunėriau rankas po krūtine. Jis pasilenkė ir pradėjo mautis savo batus. Pažvelgiau į jį ir pastebėjau, kad jo užpakaliukas atstatytas tiesiai į mane. Neiškentusi trenkiau jam taip pat kaip ir vakar. Tik šį kartą jis neišsigando.
-Tu atsiimsi.-Pasakė rišdamasis batus. Pavarčiau akis. Nebijau aš to idioto. Pagaliau jis susirišo tuo nelemtus kedus ir atsistojo su nieko nežadančia šypsenėlė. Dėjau žingsnį atgal, bet jis pagavo mane už savo maikės ir prisitraukė arčiau.
-Ko bėgi, mažute?-Pasilenkė arčiau kaklo ir išpūtė į jį orą, stebėdamas mano žvilgsnį.-Dia išsigando.- nusivaipė jis.
-Visai ne.-Paprieštaravau.
-Neprieštarauk tiesai.-Jis nusijuokė ir prisitraukęs mane už kaklo įsisiurbė į lūpas. Kai jis norėjo pasitraukti sugriebiau už striukės kraštų ir dar kartą prisitraukiau jį prie savęs. Kas jam patiko. Jo rankos kaip visada atsirado po jo maike esančia ant manęs, kol kažkas atsikrenkštė.
YOU ARE READING
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
FanfictionAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.