30

5.5K 254 7
                                    


Kitai nuomonių <3

~ 30 ~

-Taigi, jaudinies?-Paklausė Klara ir aš iškart ėmiau purtyti galvą į šonus.-Šaunu, tada.-Ji spūstelėjo vairą ir netrukus mašina sustojo.

-Sėkmės. -Iššokau iš mašinos ir dar trumpam žvilgtelėjau į ją.

-Jei kas ateik į direktorės kabinetą.-Ji mirktelėjo ir aš linktelėjusi nuėjau. Išsitraukiau lapą su pamokomis. Taigi aš mokinsiuosi 11 b klasėje. Šaunu. Nieko nelaukusi įėjau pro didžiulės mokyklos vartus. Ranka perbraukiau plaukus ir išdidžiai ėjau prie spintelės. Nežadu būti baili višta. Būsiu nepaprasta. Šitie metai man bus nepamirštami. Suvedžiau kodą ir atsirakinau spintelę, o čia visos reikiamos knygos. Ranka perbraukiau per kelnes ir nusišypsojau visiems praėjusiems vaikinams, kol iš daugelio merginų sulaukiau piktų žvilgsnių. Nekreipiau dėmesio į tai, tik prikandau lūpą ir nuėjau į matematikos kabinetą pasinaudodama mokyklos žemėlapiu. Atsisėdau viduryje ir išsitraukiau telefoną. Mano suolas sujudėjo ir netrukus prie manęs jau rikiavosi ne vena mergina. Jaučiuosi, kaip vaikinas. Toks jausmas, kad tokia būčiau kai jos stovi kaip vištos išsišiepusios.

-Iš kur tu?

-Kokai tu graži!-Jos visos spygavo ir aš neiškentusi užsidėjau ausines. Niekada nemaniau, kad merginos tokios kvailos. Suurgzgiau ir susikėliau kojas ant stalo. Viena mergina praskyrė jas ir atsisėdo į suolą šalia manęs, o tada taip pat susikėlė kojas ant stalo.

-Aš Lili.-Ji nusijuokė ir ištiesė man delną. Ištraukiau vieną ausinę iš ausies ir paspaudžiau jos ranką.

-Dia.-Mirktelėjau ir mes nusijuokėme. Numanau, kad šiais metais bendrausiu su Lili. Nenoriu jokios draugės verksnės. Noriu kažko pašėlusio. Gaila, čia nėra Maisie. Tiek to išsiversiu ir be jos.-Taigi, Lili. Ar yra kas nors ką turėčiau žinoti?-Paklausiau ir ji nusijuokė.

-Visų pirma saugokis Zaros.-Pasakė ji ir aš pradėjau garsiai kvatotis. Neveltui pajaučiau antipatiją.-Ji lanko bokso ir yra vienišė, tačiau jai supykdei ją. Tuo met ji pavirsta pikta blondine.-Lili parodė kabutes ir aš nukėliau kojas nuo stalo nes pasidarė nepatogu. Kažkodėl mintys ėmė suktis vien apie vaikinus.

-Huh, o čia yra įdomių vaikinų?-Paklausiau ir ji trūktelėjo pečiais.

-Visi avigalviai. Pasakysiu paprastai. Visi mokyklos vaikina yra blogiukai ir žaidėjai. Neskaitant moksliukų, tad neprasidėk su jai.-Mirktelėjo ir aš susimąsčiusi nusisukau. Garsiai nieko nesakiau, tačiau žinau, kad būtent to ir noriu. Kažko, kad padėtų visam laikui išmesti simpatiją Niall Horan. Damn, vien jo vardas priverčia mane suskysti. Blogai.

/Zayn/

-Niall!-surėkiau ir mudu nusijuokę paspaudėm rankas. Blondinas gūžtelėjo pečiais ir apsižvalgė, kol aš ir vėl pagalvojau apie merginą gatvėje.

-Kodėl grįžai metais anksčiau?-Paklausiau ir jis pasikasė kaklą, o tada susiraukė.

-Problemos.-Trūktelėjo pečiais į viršų.

-Jo, jo..-Parodžiau kabutes ir jis gerai trinktelėjo man per galvą.

-Užsičiaupk asile.-Paliepė jis, bet aš nesustojau.

-Nejaugi užtaisei vaiką?-Paklausiau ir jis iškart papurtė galvą į šonus. Prisiekiu, mačiau kaip jis sudreba nuo tos minties.-Hahah..Patikėjau..-Nutaisiau šėtono veidą ir Niall ir vėl tvojo man per galvą.

-Nori žinoti?-Susinervinęs paklausė jis ir su kumščiu trenkė į spintelę.

-Nurimk, asile ir nedaužyk spintelių.-Suburbėjau.

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now