57

3.5K 215 2
                                    

Ši dalis gana rami. Manau :D Gal kiek nuobodoka, bet tai vis tiek dalis. Tikiuosi patiko ir palaikau bent šiokią intrigą kitai daliai.

Irrr beje tai antra dalis šiandien

~ 57 ~

/Dia/

Aš nenorėjau būti ir vėl ta įskaudinta mergina, verkianti ir gailinti savęs. Todėl aš sukaupiau visą savo pyktį ant jo ir man pavyko prisiversti jausti neapykantą jam.

Šiandien ryte atsikėliau ir pirma mintis buvo. Aš nekenčiu gyvenimo! Ir Niall! Mano galvoje tikrų tikriausia dėlionė ir aš neturiu idėjų kaip ją sutvarkyti.

Taip aš esu pikta. Aš suirzusi, nusivylusi ir galiausiai aš įskaudinta. Kodėl tai sunku suprasti. IR šiuo metu viskas ko norėjau tai atkeršyti Niall.

Lūpas perbraukiau raudonu lūpdažiu. Ar aš minėjau, kad keršysiu? Oh taip, Niall prasidėjo ne su ta mergina. Na gerai, nesu aš tokia bloga. Man skaudu, bet ir pikta. Negaliu visą laikė gailėti savęs.

Apsižvalgydama priėjau prie Niall spintelės. Šiandien mokykloje atsidūriau valanda anksčiau, taigi nieko nestabdoma galiu išlieti savo vidinius demonus. Pykčio debesis jau seniai kaupėsi ir pyktis braižo mano nugarą. Aš nebe galiu tylėti ir kentėti.

Papurčiau purškiamų dažų dėžutę ir pradėjau purkšti pirmuosius žodžius. Netrukus ėmė ryškėti pirmi žodžiai, kol galiausiai mano dovanėlė jau buvo palikta.

"Niall, tu savanaudė kalė.

Dek pragare :**

-Diana"

Aš tikra, kad jis puikiai supras mano žodžius. Be to jis puikiai žino mano pirmą vardą. Dabar liko tik palaukti kol jis pamatys tai ir supyks, o tada manęs laukia darbas su jo mašina.

Man nereikėjo ilgai laukti kol jis pasirodė mokykloje. Aš įsibroviau į minią mokinių ir nužvelgiau jį. Pirmą ką pastebėjau tai mėlynė ant jo kaklo, o tada languoti marškinėliai, juodi aptemti džinsai ir suvelti blondiniški plaukai.

Aš nekenčiu jo. Jis suknistai sudaužė mano širdį ir ką tik ją sutrypė. Jai tai tiesa. Po velnių jai jis permiegojo su kita mergina.. Jis gali nesirodyti mokykloje ar Londone. Nes aš nudėsiu jį.

Akimirką stebėjau jį einantį link savo spintelės ir jo reakcija buvo neįkainojama. Jis suspaudė savo kumščius ir ranka trenkė į spintelę. O jo lūpos suformavo aiškų "O" ir tada dar garsesnį "Dia" Keli mokiniai stebėjo visą šį farsą. Aš apsisukau ir atsukau jam nugarą nusijuokdama.

Atrodo širdis šokinėjo iš laimės. Aš ketinu jį sutrypti. Tai kaip jis sutrypė mane. Aš nesakau, kad aš iš vis neverkiau. Tai buvo silpnumo akimirka vakar kai ėjau namo.

O dabar aš net nenoriu to. Aš tiesiog noriu jam atkeršyti. Aš noriu jį pasiųsti toli toli..

Gerai. Aš meluoju. Man blogai. Aš noriu verkti, bet noras atkeršyti per daug stiprus. Aš esu ugnis, o jis vanduo. Aš jį sudeginsiu ir jo neliks. Aš tai pažadu, o skausmas.. Aš priprasiu prie to.

Mašinų aikštelėje žmonių beveik nebuvo. Tik viena kita mašina. Iš kuprinės ištraukiau laužtuvo ir priėjau prie juodos range rover. Niall mašina. Užsimečiau ant galvos kapišoną. Kai kurie mokiniai mane keistai nužvelgė.

Suspaudžiau metalą rankose ir pirma ką padariau, tai užšokau ant mašinos ir trenkiau, jis įskilo. Viena ašara nuriedėjo mano skruostu. Įkvėpiau oro, laukė pradėjo lyti. Trenkiau dar kartą ir dar kartą.

Nesugebėjau nustoti verkti ir šypsotis. Aš dariau du dalykus vienu metu.

Tobulas kerštas ir jausmas raižantis mano krūtinę. Aš buvau pasiryžusi jam atkeršyti ir kas po to. Sėdėsiu namuose ir gailėsiu savo užknisančio gyvenimo.

Stovėjau ir žiūrėjau į savo darbą.

-Ar tu šušiktai juokauji? Po velnių? Kokio velnio?-Blondinas atlėkė prie savo mašinos ir rėkė žiūrėdamas į mane ir ją.-Ar tu nesveika?

-Hahaha-Pradėjau sarkastiškai juoktis.

-Tu rimtai trenkta..-Sumurmėjo jis vis dar nepatikėdamas, mano darbu.

-Tai yra tai ko tu nusipelnei.-Gūžtelėjau pečiais ir jo veido išraiška tapo išskaitoma.

-Tu kvaila ar ką?!-Surėkė jis ir parodė į savo mašina. Aš nusišypsojau pažiūrėjusi į savo darbą.

-Jai būčiau kvaila, būčiau kaip tu.-Trūktelėjau pečiais ir jis dar labiau įsiuto.

-Na ir koks aš dar!?-Suriko garsiai ir aš pradėjau džiaugtis, kad esame vieni.

-Tu savanaudis, Niall. Tu nė velnio nepagalvojai, ką turėjau patirti aš. Vien tam, kad toks šiknius, kaip tu gyventų!-Jis pradėjo sarkastiškai juoktis.-Tiesa bado akis?

-Aš įduosiu tave į policiją..-Jis pradėjo vaikščioti kaip nesveikas ir visiškai ignoravo paskutinius mano žodžius. Susikišau rankas į kišenes.

-Gerai.

-Žinai aš nesigailiu, šios nakties su Polly. Buvo verta, ne taip, kaip gaišti laiką su tavimi..-Jausmas, lyg būčiau gavusi iš plytos į galvą.

Pragaišau minutę laiko galvodama ar tai ką jis pasakė buvo tiesa. Niall ir Polly. Niall ir Polly. Savanaudis ir kalė.

Tą akimirką mano pasaulis nusidažė pilka spalva, aš pratrūkau ir ašaros paliko mano akis. Atrodo mano kūnas plyšo pusiau. Aš nemokėjau apibūdinti to skausmo kurį jaučiau.

Ir tada aš nualpau.


DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now