Po kelių sekundžių jis ir vėl sulietė mūsų lūpas ir pradėjo bučiuoti su tokia aistra, kad iš malonumo pasišiaušė visa oda. Užmerkiau akis ir atlošiau galvą, kai jis pradėjo bučiuoti mano kaklą, palikdamas šlapius bučinius. Išriečiau nugarą ir jis atsikratė mano maikės. Kiekvieną kartą jam palietus mane mano kūnas nebeklausydavo, šį kartą kojos linko nuo jo lūpų ant mano kaklo. Toks jausmas, lyg jis ilgą laiką neturėjęs sekso.
Aš žinau, kas dabar nutiks ir aš tam neprieštarauju, aš noriu to. Labai. Apsukau mus ir dabar jau aš jį stūmiau link lovos. Rankas ištiesiau į priekį ir jos atsimušo į kietą jo krūtinę.
Niall krito ant lovos ir alkūnėmis pasirėmė į ją, o tada apsilaižydamas lūpas stebėjo mane. Rankomis nusileidau iki kelnių sagties ir lėtai ir erzinančiai jas atsegiau, o tada kraipydama klubus atsikračiau jų. Jis sukando savo apatinę lūpą ir gašliu žvilgsniu pažvelgė į mane. Akivaizdžiai vos valdėsi. Pasilikau tik su apatiniu trikotažu ir vis dar lėtai priėjau prie jo. Užsilipau ant lovos ir su maža šypsenėle apsižergiau kojomis jo liemenį. Dabar jau galėjau jausti iškilimą jo kelnėse. Patenkinta nusišypsojau ir pasilenkiau prie jo veido.
-Kažkam patinka erzinti.-Flirtuojančiai pasakė. Nusišypsojau ir lūpomis paliečiau jo krūtine lyg duodama atsakymą. Jis suurgzgė ir mus apvertė. Atsidūriau po juo. Jis užkišo savo rankas už mano liemenėlės sagties ir pašalino ją atverdamas krūtis visu gražumu. Jis įsisiurbė man į lūpas, o tada šlapiais bučiniais keliavo iki krūtines ir žemiau, kol pasiekė kelnaičių juostą. Niall pažvelgė man į akis nekaltučiu žvilgsniu ir pirštu perbraukė mano liemenį. Nugara automatiškai išsilenkė. Mano kūnas akivaizdžiai jo įtakoje. Nuo tokio mano gesto jis keistai nusišypsojo ir dabar greit atsikratė mano kelnaičių. Šiek tiek suglaudžiau kojas, pasijutusi nejaukiai. Jis nusijuokė ir atsitraukė kelnių užtrauktuką, o tada nusmaukė savo apatinius. Pajaučiau kaip raudonuoju, tačiau nieko nesakiau. Jo draugužis jau buvo pilnai pasiruošęs darbui. Jis truputį pasilenkė prie mano veido ir pabučiavo į lūpas liežuviu įsmukdamas į burną. Po kelių sekundžių pajaučiau jį savyje. Sudejavau, o jis dar labiau pajudino judesius. Blondinas rankomis suspaudė mano riešus ir iškėlė į viršų. Suurgzgiau nuo tokio jo gesto, o jis patenkintas nusišypsojo.
Staiga jis sustojo.
-Pasakyk ką man jauti Dia, kitaip paliksiu mus abu be orgazmo.-Tuo metu aš pasiutau. Savyje draskiau visus savo organus, bet iš ties realybėje tik atsidusau.
-Galiu ne dabar?-Paklausiau, bet tai išėjo labiau kaip dejonė jis ir vėl pajudėjo ir lūpomis erzinančiai palietė mano kaklą, kurį krimstelėjo. Mintyse apsvarsčiau tokią galimybę, kad jis mane mausto. Gal jis tik meilinasi dėl to, kad sužinotų ką aš jam jaučiu, kad galėtų pasišaipyti?
-Pasakyk dabar..-Jis ir vėl sustojo, kai aš buvau beveik viršūnėje.
-Myliu tave, supranti? Man nesvarbu kokie tavo jausmai, aš tiesiog tave myliu. Laimingas?-Suurgzgiau ir pajaučiau raudonį išmušantį mano skruostus. Mano laimei jis ėmė vėl judėti tik ši kartą dar greičiau. Savo lūpomis jis palietė mano kaklą.
O aš iš visų jėgų stengiausi, kad jis pamirštų mano žodžius. Tai tiesa, bet aš nenorėjau, kad jis tai sužinotų.
Blondinas atleido mano rankas ir aš patenkinta jomis apkabinau jį per kaklą ir nagais suspaudžiau nugarą. Po kelių sekundžių paskutinė dejonė išsklido pro lūpas ir visi kūno raumenys susitraukė pranešdami apie orgazmą. Mūsų kūnai susiglaudė vienas prie kito. Jis nusirideno nuo manęs. Geriau pagalvojusi supratau, kad tiesiog gulėti ant lovos, kaip gulime mes, yra ganėtinai šalta. Nuo grindų sučiupau jo baltą maikę ir apsimoviau, o tada grįžau prie jo. Jis jau buvo apsimovęs apatinius ir stebėjo mane. Šiek tiek susigėdau, dėl savo pasakytų žodžių, tačiau vis tiek nuėjau ir atsiguliau prie jo po paklode, jis prisitraukė mano kūną prie savęs ir man iškart pasidarė gera. Padėjau galvą ant jo krūtinės ir pirštu braukiau per jo kūno linijas. Mes abu gulėjom tylėdami ir tiesiog mėgaudamiesi vienas kito draugija.
YOU ARE READING
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
FanfictionAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.