Laikas keičia žmones, jis pakeitė ir mane. Užmerkiau akis ir pasidaviau ramumui, rankose laikiau cigaretę. Niekada nekenčiau rūkančių žmonių, bet galiausiai pati tokia pavirtau.
Tik dvi suknistos savaitės ir aš nebegaliu.
Gyvenimas atėmė mano geriausią draugę, o aš lėtai ir skausmingai atimsiu save iš gyvenimo rankų.
Paskubomis sugraibiau striukės užtrauktuką. Rudeninis šaltukas, jau šiek tiek spaudė. Šiuo metu sėdėjau užmirštoje stotelėje ir laukiau autobuso į mokyklą.
Numečiau cigaretės nuorūką į šiukšlinę iš kišenės išsitraukiau gumos ir įsimečiau į burną, dar tuo pačiu pasi kvepindama. Iš ties man net nerūpi, kažkas sužinos ar ne. Tiesiog nenoriu bergždžiai apsimetinėti, kad man viskas gerai.
Taip nėra, o svarbiausia, kad net nežinau dėl ko mano geriausia draugė nužudė save. Ji neparašė nei laiško nei ko.
Atsidusau supratusi, kad ir vėl galvoju apie tą patį.
Galiausiai geltonas, nedidelis mokyklinis autobusas sustojo. Pasiėmiau pažymėjimą parodžiau vairuotojui ir nupėdinau į tuščią vietą gale. Niekas manęs nemėgo, niekas su manimi nebendravo.
Tik Bekė.
Mergina kurios nebėra.
Pažvelgiau į langą stebėdama bergždžią vaizdą, akyse šiek tiek liejosi. Ašaros su mielu noru, būtų sušlapinusios mano veidą jau ir taip nukamuotą skausmo. Tiesiog dirbtinai nusišypsojau ir įkvėpiau oro nustačiusi pačią tikriausią šypseną. Suvaidinti jausmai ir emocijos.
Išlipau iš autobuso ir patraukiau į rūbinę. Pakabinau savo paltą koridoriuje ir akimis peržvelgiau mokinius. Jiems aš buvau, lyg raupsuotoji. Mergina, kurios nemėgo niekas.
Taip, tai aš.
Kuo toliau ėjau, tuo labiau jaučiausi smerkiama.
-Nužudei žmogų. Kaip jautiesi žudike?-Kažkas sušuko ir aš tiesiog apsisukau ir pradėjau bėgti link išėjimo, kol neatsitrenkiau į kietą Niall krūtinę. Vaikinas sugavo mane kai vos nenukritau ir pastatė ant kojų.
-Atsiprašau.-Greit sumaliau ir trumpam žvilgtelėjusi į blondinę merginą stovinčią šalia jo išbėgau iš mokyklos.
Nekenčiu visų, visiškai visų. Galiausiai tiesiog nubėgau ant supynių už mokyklos ir pradėjau lengvai suptis tyliai verkdama. Kodėl gyvenimas mane baudžia? Ką padariau tokio?
Netrukus pajutau švelnų prisilietimą. Pakėliau galvą ir pamačiau tą pačią blondinę kurią anksčiau mačiau stovinčią prie Niall.
-Žinai, jai visą laiką taip kankinsiesi niekada nebūsi laiminga..-Ji sudejavo ir pakraipė galvą į šonus. Pakėliau galvą į ją, nusivaliau ašaras ir iš kišenės išsitraukiau cigarečių pakelį. Išsikišau vieną į lūpas ir prisidegiau.-Duokš ir man.-Mergina paprašė ir aš jai ištiesiau žiebtuvėlį ir pakelį.
-Žinai po visko ką patyriau nežinau ar pavyks.-Įtraukiau dūmus į plaučius ir išpūčiau, ji padarė tą patį ir paėmusi cigaretes ir žibintuvėlį numetė kažkur toli.
-Daugiau mes neberūkysim.-Pasakė ji ir galiausiai įtraukė paskutinį mirties pagaliuko dūmą. Pakartojau jos veiksmus ir numečiau cigaretę pritrypdama.-Ir beje, aš Maisie.-Nusišypsojo ir ištiesė man ranką paėmiau jai už rankos ir ji patempė mane viršun, kad atsistočiau.-Nagi eime, juoduke.-Nusijuokė ji ir aš kumštelėjau jai į petį.
-Nenorėk, kad vadinčiau tave blondine.-Nusivaipiau ir ji prunkštelėjo.-Ir beje aš Dia.-Pasakiau pavartydama akis.
-Man prie širdies juodukė.-Mirktelėdama pasakė ir išsivedė mane už rankos.-Nori grįžti į mokyklą ar eime kažkur kitur?-Atsisukau į mokyklą ir mane nukrėtė šiurpas vos pagalvojus apie ją.
-Bet kur tik ne į mokyklą.-Sudejavau ir mergina išsišiepusi nusitempė mane kažkokiu keliuku.
xxxxxx
-Tu turbūt juokauji?-Nusijuokiau pamačiusi Maisie pareinant su dviem starbucks kavos puodeliais ir ji jų tikrai nepirko.
-Na tie vaikinai buvo labai draugiški..-Pavartė akis ji ir atsisėdo į vietą prieš mane.
-Tau visi jie draugiški..-Skėstelėjau rankomis ir ji palinkčiojo atsigerdama kavos.
-Tu teisi..-Nusijuokdama pasakė ir šiaudeliu pamaišė kavą.-Jūs su Niall pažįstami?-Paklausė ir tai tikrai nuskambėjo, lyg pavydžios merginos klausimas.
-Taip..-Atsargiai pasakiau ir ji kažką tyliai pasakė ir pažvelgė man į veidą, o tada staiga pradėjo juoktis.
-Tik nesakyk, kad tu pamanei kažką apie mane ir Niall..-Su juoku pasakė ir apsimetė, kad nusivalo juoko ašarą.-Pala tu tikrai pamanei.-Pasakė pamačiusi mano veido išraišką..
-Galbūt.-Pasakiau ir atsigėriau kavos.
-Aš ir Niall..-Ji pasakė pamąstydama ir su juoku balse.-Jokiu būdu, aš jo pusseserė.-Galiausiai pasakė ir aš vos neišspjoviau savo kavos ant jos.-Kas?
-Nieko.-Galiausiai pasakiau ir dar kartą atsigėriau kavos. Na gerai iš ties jie gana panašūs, abu blondinai ir mėlynos akys, bet pamačiusi juos kartu pirmą kartą.. Jokiu būdu nepagalvojau taip.
-Tau jis patinka..-Mergina tėškė faktą ir aš paspringau savo kava.
-Ne..-Atsikosėjusi pasakiau ir ji šyptelėjo.
-Na tikiuosi.-Pasakė ji ir nusišypsojo, pridėdama puodelį prie lūpų.
-Kodėl?-Pasidomėjau.
-Na yra daug priežasčių, bet manau svarbiausios yra tai, kad jis yra užkietėjęs mergišius. Niall gali būti bet koks fainas, mielas ir geras tik iki tol kol gauna ko nori.-Maisie šiek tiek susiraukė ir pažvelgusi į puodelį padėjo jį ant stalo.-Ir yra dar viena siaubinga priežastis..-Ji susiraukė.
-Kokia?-Paklausiau tikrai susidomėjusi.
-Atleisk, negaliu sakyti. Bent dabar.-Ji liūdnai nusišypsojo, o aš svarsčiau kokia tai priežastis.
ESTÁS LEYENDO
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
FanficAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.